Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heipähei :)  (Luettu 3562 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 10.03.2013 14:30:13 »

Uusi tyyppi täällä kuikuilee, josko löytyisi ihmisiä joiden kanssa kokemuksiani jakaa.

En niinkään tiedä astrologiasta, mutta näen unia todella, todella paljon (liikaa!!).
Näen niitä joka yö ja päiväunillakin. Täysin selkeitä (kuin eläisin rinnakkaiselämää), tunne pitoisia ja muistan ne kun herään (ja koko
päivä on sitä unen tunnetta) Unissani jopa tiedostan näkeväni unta. Koko ikäni olen näitä nähnyt, mutta nyt ne häiritsevät jo mun elämääni, kun koko elämäni tuntuu olevan yhtä unta ja unen näkemistä. Vuoden sisällä seuraksi on tullut jatkuvat deja vu-ilmiöt (etiäiset?)

Näistä ei taida päästä eroon (?) joten ehkä täällä olisi joku, jolla olisi kokemusta näiden hallitsemisesta? 26-vuotta mittarissa ja olen kurkkuani
myöten täysi näitä yöllisiä seikkailuja! Apua!

Tai ehkä olen vain sekoamassa ja suunta olisi lääkärinpakeille?
tallennettu
ikiviu
Vieras
« Vastaus #1 : 10.03.2013 15:20:12 »

heipä hei feli.

jatkuvasti tulevat dejavut ovat oire eräästä harvinaisemmasta epilepsian muodosta, joten sinne lääkärinpakeille neuvoisin, kyseiseen sairauteen tarvitsee lääkityksen. hoitamattomana epilepsia aiheuttaa aivoissa pysyviä muutoksia. tiedän erään jolla on puhjennut kyseinen sairaus suurin piirtein ikäisenäsi, joten sinuna kävisin tarkastuttamassa ettei kyse ole siitä.
tallennettu
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #2 : 10.03.2013 15:33:41 »

Kiitti.... Mutta ei meillä ole suvussa mitään muita sairauksia, kuin syöpää Smiley

Mutta jos se lääkitys vie nämä unet pois, ilman hourulaan joutumista niin mahtavaa.
tallennettu
ikiviu
Vieras
« Vastaus #3 : 10.03.2013 21:05:24 »

kommentoin lähinnä noita sinun dejavu-kokemuksia, en tiedä liittyyvätkö unet siihen mitenkään.

löydät varmasti täältä foorumilta paljon "henkevämpiä" selityksiä kokemuksillesi, niitä kai tulitkin hakemaan? mutta halusin mainita että kyse voi myös olla sairaudesta. toivottavasti löydät kaipaamiasi vastauksia,

toivoo ikiviuh
tallennettu
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #4 : 10.03.2013 21:59:24 »

Kiitos vastauksistasi. Tottakai fysiikka pitää ottaa huomioon Smiley
Jos nämä "taidot" jotenkin lähtis niin kiva.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: