Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: käsissä virtaava energia  (Luettu 8553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« : 06.03.2013 12:56:53 »

Aloitin nyt ihan uuden aiheen, koska en oikein tiennyt mistä lähteä liikkeelle etsimään tietoa.
Minulle on nyt tullut uusi ilmiö jota en oikein osaa käsitellä.
Lähinnä vasemmassa kädessäni siis kämmenessä tuntuu todella voimakas energia virtaus ja on oikein pakottava tarve päästä siitä eroon. Oikeassa ei ole vastaavaa..
Mun piti mennä tossa kuukausi sitten reikikurssille, mutta kurssi peruuntui ja olen vähän huono opiskelemaan konkreettisia asioita itsekseni.. Jonkinlaista parantavaa energiaa ilmeisesti tämä on, koska tiedän, että siihen suuntaan minua ollaan viemässä.. En osaa tehdä mitään mielikuvia miten saisin energian ohjattua eteenpäin.. Yläkerran väki varmasti auttaisi ja kertoisi mitä tehdä, mutta haluan tähän nyt ensin ihan jonkun muun kertomaan kokemuksistaan.. Eikä oma energiani riitä asian selvittämiseen..

Yritin toissailtana saada tätä virtausta helpottamaan uhraamalla poikaystäväni, mutta koska en tiennyt mitä tehdä, eihän siitä mitään tullut.. Nyt tuntuu että tuo energia vain voimistuu..

Eli jos jollain on omia kokemuksia vastaavasta, ottaisin mielellään apuja vastaan ja myös jos on jotain vinkkejä kirjoihin tai muuhun itseopiskeluun sopivaan.. Kiitokset jo etukäteen.. Smiley
 smitten angel smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.03.2013 14:04:38 »

Kuulostaa ihan siltä, kuin sinulla olisivat hoitokanavat aukeamassa. Se voi aivan hyvin tapahtua itsekseen ilman mitään reiki-aktivointeja tms, niin kävi minullekin. Minä otin ja lainasin sitten kirjastosta vain jokusen kirjan energiahoidoista ja reikistä ihan sen vuoksi, että niissä on hyviä yleisneuvoja hoitajalle, esim. suojauksista ja siitä ettei tule antaa hoitoja jos on itse sairaana jne. Samoin koin tärkeäksi opiskella hieman tarkemmin ihmisen chakrajärjestelmää, koska sen kautta hahmotan ihmisen energiajärjestelmän.

Tällaisen voit ehkä tehdä: Kun kämmenessä (ehkä se oikeakin pääsee pikkuhiljaa mukaan?) rupeaa tuntumaan voit vain istua alas ja hiljentyä ja määrittää sitten mielessäsi näin: "Menköön tämä energia sinne missä sitä eniten tarvitaan."

Minulla aina joskus rupeaa tuntumaan kämmenissä kesken päivän ja silloin heitän nopeasti tuon määrityksen ja jatkan sitten vain normaaleja puuhia vaikka kämmenissä kihelmöikin, ei tunnu haittaavan hommaa mitenkään. Toisaalta olen antanut luvan hoitaa kauttani, jostain syystä nimenomaan iltapäivällä 1-2 aikaan tuota tapahtuu usein. Joku jossain varmaan tarvitsee juuri silloin sitä hoitoa.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2013 16:30:03 »

ihanko noin simppeliä..!?  Shocked
loistavaa.. eli energia voi mennä itsekseen minusta itseeni tai johkin muuhun sitä tarvitsevaan..?
noh, onhan tämä jo moneen otteeseen tullutkin selväksi ettei näitten juttujen kanssa tarvita mitään suurempia poppakonsteja ja hoilotuksia.. onko mitään tiettyä kirjaa suositella vai käykö ihan mikä tahansa hyvältä tuntuva mikä eteen sattuu..? noh, vastasin varmaan jo omaan kysymykseeni tuossa.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.03.2013 17:11:15 »

Minä taisin lueskella aika moniakin opuksia, joita kirjastosta löytyi tästä aiheesta, joten en nyt muista mitään tiettyä kirjaa. Reiki-teokset ovat hyviä myös muille kuin reikillä hoitaville sen vuoksi että niissä kerrotaan myös siitä hoitajan etiikasta, eli ei hoideta ilman lupaa ja kerrotaan turvajutuista kuten siitä ettei saa hoitaa sairaana ollessaan jne. Samoin tutustuin sitten chakrajärjestelmään, siitä on Sonya Choquettella yksi hyvä kirja jonka nimeä en nyt muista, mutta jonka myös löysin kirjastosta.

Minä tykkään kovasti tästä 'sinne missä sitä eniten tarvitaan' sillä henkimaailma ja opassoppamme hoitaa kyllä homman sitten niin että osoite on oikea. Ja Itämerelle saa muuten ihan luvan kanssa lähettää hoitoa ihan kuka vain, raukkaparka on kai maailman sairain meri tällä hetkellä, joten kaikki apu on tarpeen. Ja itseään voi aina hoitaa. Minä aloitin muiden hoitamisen läheisistä ihmisistä, äitini taisi olla ensimmäinen hoidettavani.

Se tuntuu kyllä aika erikoiselta, että tunnet tuon vasta toisesta kädestä. Tulee myös mieleen, että energia joka kulkee kädestäsi (ehkä pian molemmista) voi olla myös yhtä hyvin valoa kuin hoitoa: Sitäkin voi kuka tahansa kanavoida maailmaan ja ihan samalla määrityksellä 'sinne missä sitä eniten tarvitaan.' Valo tekee sen, että ihmiset eivät voi olla näkemättä mitä heidän ympärillään tapahtuu, mutta edelleen valitsevat vapaalla tahdollaan tekevätkö asioille mitään vaiko eivät. Tästä on hienossa kirjassa 'sateenkaaresta todellisuuteen' joka myöskin löytyy kirjastosta.

Noh, nyt toisaalta tätä kirjoittaessa tulee myös mieleen, että voihan tuo tunne kädessä olla myös ihan vain sitä että ne kämmenchakrasi (=energiakeskukset) vasta ovat avautumassa ja tunne tulee siitä. Mutta ei se aikomus hoidon tai valon lähettämisestä maailmaan silloinkaan mitenkään vahingollista ole, pikemminkin intuitio sanoo että se vain nopeuttaisi kämmenchakrojen avautumista. Kädet ovat sydämen jatke, koen että kun hoidamme käsillä, hoidamme itse asiassa samalla myös sydämellä.  smitten

Minulle kävi itse asiassa niin aikoinaan, että luin tuon Sateenkaaresta Todellisuuteen kirjan ja aloin lähettää ihan vain sitä valoa maailmaan, minä kun niin tykkäsin siitä ajatuksesta että se vaikuttaa asioihin puuttumatta toisten vapaaseen tahtoon. Sitä kesti pari vuotta, jona aikana tasapainotin myös itseäni ja sitten ne hoitokanavat aukenivat itsestään. Uskon että se valon kanavointi maailmaan jotenkin pohjusti tai edesauttoi hoitokanavien aukeamista.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2013 17:12:51 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #4 : 06.03.2013 20:24:51 »

olen ymmärtänyt, että jonkinlaisessa energian ohjausessa tulen työskentelemään tulevaisuudessa, joten tämä energiahoito ei ole ollenkaan vieras ajatus.. tai valo tai mikään muukaan.. Cheesy chakroista olen jo jonkinverran lueskellut.. ja ne ovat tässä pikkuhiljaa kaikki olleetkin esillä ja pikkuhiljaa korjaantuneet..
Itsekkin ihmettelin tätä vasenta kättä miksi siinä pelkästään niin voimakas virtaus.. oikeassa kädessä vain hyvin pientä kihelmöintiä, mutta kuitenkin erilaista kuin mitä esim jos joku haluaa ottaa automaattikirjoituksella yhteyttä.. jännittäviä tuntemuksia kyllä..
ehkäpä on syytä tässä vaiheessa konsultoida henkikavereita missä tässä oikein mennään.. Smiley
ja täytyypä sinne kirjastoon marssia taas päivittämään varastoa..
tallennettu

..just go with the flow..
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #5 : 07.03.2013 22:10:51 »

Tervetuloa tuone Facebookissa olevaan Reiki Suomi/Finland keskusteluryhmään, siellä saa aktivointeja ja tietoa aiheesta monelta, jotka ovat olleet ehkä samassa veneessä kuin nyt sinä. Eli se on suljettu keskusteluryhmä reikiläisille ja/tai siitä kiinnostuneille, jotka ovat energioiden kanssa tekemisissä.  Smiley
tallennettu

Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #6 : 07.03.2013 22:30:08 »

Kiitokset kutsusta.. Kaikki apu ja vinkit otetaan vastaan.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #7 : 07.03.2013 23:32:38 »

Kiitokset kutsusta.. Kaikki apu ja vinkit otetaan vastaan.. Smiley

Sitten vain rohkeasti kertoilemaan kokemuksistasi ja/tai kyselemään mitenkä siellä voisimme sinua autella tielläsi etenemään.  smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: