Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä johtuu yht.äkkinen pakkomielle Italiaan  (Luettu 2932 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
polestar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Se on RAKKAUTTA!


Profiili
« : 03.03.2013 17:57:38 »

Hei laitan tännekkin viestiä, jos joku osaa auttaa....


Minulla on ollut useamman viikon kauhea himo/halu Italiaan. Tarkemmin vielä Pohjois-Italiaan.
En ole siellä koskaan käynyt enkä muutenkaan monta kertaan ulkomailla. En osaa Italiaa kielenä, mutta jotenkin se viehettää.
Nyt asia on niin paljon mielessä kokoajan, joka päivä/ joka minuutti.
Käytännössä on aika hankaalaa järjestää matka sinne. Taloudellinen tilanne, lapset, ym.
Mutta miten minulle voi yhtäkkiä tulla niin vahva tunne, en ole ikinä vastaavaa ennen kokenut "intuitioksiko sitä kutsutaan"?


  smitten
tallennettu

Rehellisyys maan perii ja rakkaus taivaat omistaa!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.03.2013 18:20:08 »

Ajattelin vain mainita, että koska olet lähettänyt tämän saman viestin kahteen paikkaan, niin poistin toisen.

Pakkomielle Italiaan voi johtua esim. jostain entisen elämän kytköksestä tai sitten sinun olisi määrä tavata siellä joku.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 03.03.2013 21:15:05 »

Minulle tuli tunne, että tapaisit siellä ehkä jonkun ihmisen. Tai sitten sinun pitää mennä sinne saattamaan joku vanha asia loppuun. Mutta ihmisen tapaamisessa ajoitus on tärkeä. Pyydä henkimaailmalta johdatusta asiaan. Ole avoin kaikille vaihtoehdoille. Tee mielessäsi lupaus; tullaan tullaan...
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #3 : 03.03.2013 21:49:07 »

Voi olla kyse siitä että elämääsi on tulossa jotain tuohon maahan liittyvää, pääset matkalle tai sinulla on siellä sopimuksia. Yksi vaihtoehto on myös että elämässäsi on tapahtunut viime aikoina jotain sellaista joka on nostanut pintaan menneiden elämien muistoja liittyen tuohon maahan. Esim jokin asia on aktivoitunut, tai saatettu päätökseen, joka on saanut alkunsa menneessä elämässä joka on vietetty tuossa maassa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: