Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entinen asukas kummittelee?! Mitä teen?  (Luettu 12285 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-marika-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #15 : 24.02.2013 20:20:17 »

Sopiiko, jos tänään illalla teen puhdistuksen? Smiley
Sopii! Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #16 : 24.02.2013 20:49:31 »

Hei, hei: Laittakaahan sitten viestiä tänne siitä, mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään. Ja jos jotain ollennaista sattui niin haluan tietää enemmän tästä voodoo menetelmästä sitten.

Peace.

/A
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #17 : 24.02.2013 22:40:38 »

Mulla on tää vanha neuvo: rukoile sen hengen puolesta ja pyydä enkeleitä auttamaan hänet Valoon
Minä olen jutellut ääneen ja kertonut ettei ole mitään pelättävää. Sinä et kuulu enää maan kenttään ja siellä minne kuulut on parempi olo.
Arkkienkeli Mikaelia pyytänyt apuun ja rukoillut vielä lisää koska joskus nää jämähtäneet ei meinaa irtautua niin ettei kokeneet meediotkaan saa heitä eteenpäin.
Harvoin kuitenkaan total jumitusta
Voit toki käskeä vaan lähtemään pois koska meillä ihmisillä on vapaa tahto eikä ketään tarvitse sietää nurkissa pyörimässä, varsinkaan häiritsemässä.
Siunausta kotiisi  angel
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #18 : 03.03.2013 21:11:46 »

Noh, mites homma luonasi?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
-marika-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #19 : 19.03.2013 22:18:17 »

Heips! Asiat on täälläpäin nyt kunnossa! Enää ei ainakaan mun mielestä ole tapahtunut mitään "outoa" .. Tosin olen nyt ollut aika vähän kotona, että en tiedä johtuuko sitten siitä..
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: