Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tärkeä pikku vinkki henkitodellisuudesta kiinnostuneille  (Luettu 45412 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
0000
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #90 : 26.12.2016 16:41:49 »

meimi foorumihan on täynnä erilaisia kokemuksia,siitä vaan lukemaan ei ne ainoastaan tässä ketjussa ole   Wink

Väittelyt ovat ainakin välillä hyväksi.

Mutta minä myös ajattelin vaieta tässä ketjussa,koska nyt en enää pääse eteenpäin..

Voin kertoa sitten kehityksestäni jos se nyt ketään kiinnostaa,mutta näiden puheiden ansiosta aika taitaa olla "kypsä" aiemmin kuin luulin,joten näistä "väittelyistä" on ollut ainakin minulle hyötyä.  Smiley

Mukavaa jatkoa kaikille myös Eklektikolle!









 

Luin tätä vanhaa ketjua. Aihe oli mielenkiintoinen ja siellä oli erilaisia näkemyksiä.

Minun kokemukseni ovat samankaltaisia kuin Palancen. Uskon myös, että on olemassa pahaa henkimaailmaa. Toisaalta olen nähnyt äärettömän paljon kaunista ja hyvää henkimaailmaa, kokenut molemmat puolet. Kiitos Palance kirjoituksistasi. Oli virkistävää lukea kokemuksistasi, kun aihepiiri on taas tullut lähelle kummittelujen myötä. Samalla tavalla viskottiin esineitä kotonani, mistä kerroit, ikävän henkiolennon toimesta. Lisäksi olen kohdannut ei inhimillisen pahan korkeataajuisen tietoisuuden - älykkyyttä oli vaikka muille jakaa ja tietoisuutta, mutta ei myötätuntoa. Tuo kohtaaminen oli todella ikävä ja samalla tavalla jätti pelkoa jälkeensä, jota vieläkin vähän käsittelen. Täytyy sanoa, että kokemuksien myötä hahmottaa henkimaailman ja ulottuvuudet siksi aivan eri tavalla ja tämän elämänkoulun jota käymme.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: