Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioninousuiset Leijonat  (Luettu 6572 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« : 13.01.2011 01:13:13 »

Te jotka moisia otuksia tunnette (tai olette itse), kertokaahan havaintojanne.

Itse tunnen kolme tällaista miestä (kahdesta tiedän tarkan syntymäajan ja yhdestä on vahva epäily käytöksen jne perusteella), ja kaikilla on yhdistävänä tekijänä sellainen hienovarainen seksuaalinen vetovoima joka ainakin allekirjoittaneella saa sukat pyörimään jalassa - olenhan  aurinko skorpioni. Riittää kun mies on saman huoneen toisella laidalla, niin olosta tulee levoton. Siinä katseessa vain on jotain mystistä ja viettelevää, hyvin Skorpionimaista.

Näiden miesten elämä on hyvin kahtia jaettu - ulkoinen olemus ja käytös on hyvin Leijonamaista: sosiaalista, huomionhakuista, aktiivista, vähän kuin kuningas hovinsa keskellä. Mutta kaikki nämä kolme Leijonaa ovat hyvin sisäänpäinkääntyneitä yksityisesti - vain harvat ovat esimerkiksi vierailleet heidän kodeissaan, ja yhtä harva tietää heistä oikeastaan yhtään mitään enempää kuin sen, mitä he ovat itse tuoneet ilmi. Jos näiden ihmisten elämää yrittää urkkia, he suuttuvat ja loukkaantuvat pahemman kerran.

Millaisia havaintoja muilla on? Ja etenkin - miten tällaisen tapauksen sydän valloitetaan, Leijonan vai Skorpionin keinoin?
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #1 : 29.08.2011 15:06:14 »



  Tunnen yhden naisen, joka on skorpparinousuinen leijona,--hän onseurassa puhelias,
  sosiaalinen kaikkien kanssa,--MUTTA, hänellä on oma sisäinen maailma, josta ei kukaan
  muu tiedä, hän sanoo sen suoraan.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 02.09.2011 11:23:41 »

Tunnen nuoren tytön joka on leijona ja noususkorppari.
Hänessä on kaksi puolta, joista toinen on pohtiva, hiljainen, ujonkin oloinen. Toinen puoli taas avoin, hassutteleva ja rohkea.
Hänellä on muutkin sisäplaneetat leijonassa. Hyvin herkkä tyttö, mutta piilottelee herkkyyttään.

On kyllä ihana tyttö kaikinpuolin. Fiksu ja ystävällinen, lämmin ja rakastava. Ja kaunis kuin mikä, ja on vasta oikeastaan puhkeamassa kukkaan  Smiley Käy jo miehiä sääliksi.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 25.09.2011 20:55:40 »

Eräs tuttavamies on  aurinko skorpioni kuu leijona askendentti  leijona. Taiteilija ammatiltaan..

No, hänelle näyttää sattuvan ja tapahtuvan. Milloin on murtauduttu autoon tai varastettu takki lompakkoineen, jossa kaikki tärkeät paperit + kotiavaimet. Siinä kun joku muu kiehuisi raivosta, tämä tekee asiasta omalaatuista huumoria, suoranaista tilannekomiikkaa. Monta kertaa olen nauranut hänen traagisille tapahtumilleen, kun ne on vitsiksi vedetty. Metkasti yhdistyvät Skorpioni-Leijona -energiat tässä henkilössä, sanon ma.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 11:43:28 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kuukatti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #4 : 08.06.2012 16:51:53 »

Vanha aihe pisti silmään,. Minulle rakas ihminen on juuri tuollainen kuin aloittaja kuvasi... ja sukat pyörivät heti jalassa ja vatsanpohjassa kouraisi Cheesy Itse olen vaakanousuinen rapu...enpä osaa sanoa mikä meitä puoleensa veti, ikäeroakin löytyy.
Ei päästä ketätahansa kotiinsa tai lähelleen, töitä sai todella tehdä mutta rapu ei päästäkkään irti siitä mitä todella haluaa.

Suhde ollut katkolla pitkään mutta kokonaan ei irti päästetty kumpikaan, siksi mietinkin usein millainen karminen side meitä yhdistää.
Hän onkin ainoa ihminen jolle olen puhunut tunteistani suoraan, seksuaalisuuta löytyy vaikka muille jakaa, on herkkä, pyörittää myös asoita liikaa päässään.
Ihana on , ei voi muuta sanoa- kuinkahan tässä käykään Kiss
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #5 : 08.06.2012 17:05:31 »

Mulla pisti silmään tää:
 13.01.2011 01:13:13 ... aloitusviesti kirjoitettu. Mitä meinannee? :Smiley
tallennettu
kuukatti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #6 : 09.06.2012 19:49:15 »

Aloittajan päiväys mielenkiintoinen  Smiley Kuinka on suhteen laita tänä päivänä??
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #7 : 03.07.2012 21:24:39 »

en ole aivan varma onko tämä ihminen skorpioninousuinen mutta kyllä kaikki pätee häneen eli vanhoilla päivilläni vielä menin ja rakastuin moiseen. hän on juuri sellainen että vaikka huone olisi täynnä niin hänet huomaa. toisinaan hyvin lämmin ja hellä ja puhuu tulevasta niin että erehdyn kuvittelemaan että se on juuri minun kanssani ja kun tiemme eroavat hetkeksi niin menee kauan ennenkuin hän taas ottaa yhteyttä. jos olisin viisas niin jättäisin sikseen mutta sitä läheisyyttä joka hänen kanssaan kokee ei pysty hevillä kukaan korvaamaan ja rakastunuthan ei ole koskaan viisas vai mitä...
tallennettu
Patteri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #8 : 08.10.2012 10:15:26 »

Aloittajan kuvaus kolahtaa meikäläiseen melkein kuin nyrkki silmään, tosin tykkään kyllä höpötellä itsestäni jos vaan kukaan uskaltautuu kysymään.  Wink Tykkään todella paljon silmäpelistä ja elekielestä ja nainen kuka hallitsee nämä vangitsee katseeni samantien.  smitten
tallennettu

"Those who have the priviledge to know, have the duty to act" -Einstein
Kamelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #9 : 15.02.2013 02:31:31 »

Pakko vastata kun minulla on tällainen esikoispoika, leijona ja nouseva skorpioni, nyt 22v. Jännittävä persoonallisuus kun näin alkaa analysoida. Hyvä, kiltti, rehellinen ja äärettömän aito, sanoisinko, että teeskentelemätön, mikä ei aina ole etu.
Hän ei pelaa mitään sosiaalisia kuvioita vaan on juuri se mitä on. On epävarma. Silti hyvin esiintymiskykyinen (soittaa bassoa ja esiintyy bändinsä kanssa ihan rentona) Erakko, mutta toisaalta sosiaalinen ja vilkas, pidetty, paljon kavereita, silti kai pelaa vaan mieluiten kotona yksikseen suurimman osan ajasta. Huippuälykäs, mutta laiska. Edistyy opinnoissa (TTY), muttei paljon luennoilla käy tai mitään tee. Menee siitä mistä aita on matalin. Käy töissä sen minkä elääkseen tarvii tukien lisäksi. Miettii ja kyseenalaistaa, masennukseen taipuvainen ja idealistinen. Tosi uskollinen ja riippuvainen ihmissuhteessaan, suhde on ensimmäinen ja kestänyt nyt 4 vuotta, ei aina niin onnellinen suhde. Vähän ristiriitainen persoonallisuus kun näin ääneen mietin, peruskuva on kuitenkin tosi vakaa, tasapainoinen ja luotettava, keskittymiskykyinen ja järkevä tyyppi, silti äärettömän herkkä, tunteellinen ja haavoittuvainen, kehuja kaipaava...Oli helppo lapsi, aurinkoinen ja rohkea, kiinnostunut kaikesta, taitava, lahjakas...sit oli taas jotain ihan päinvastaista; ei sietänyt esim. nuhaa kun oli nenä tukossa eikä voinut hengittää, valvottiin koko yö. Meillä (tai hänellä) oli kaikenkaikkiaan hyvä ja onnellinen lapsuusaika, niin että perusturvallisuus ja ympäristötekijät on olleet kasvulle varmaan aika ok, mitä sit nuo tähtikuviot tuo mukanaan?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: