Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alkoholi (+ muut päihteet) ja henkisyys  (Luettu 49858 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #45 : 10.01.2013 20:12:53 »

Eklektikko..

Ihmeellistä ettet halua pätkääkään kuulla etkä nähdä henkimaailmasta ja silti täällä luet juttuja ja vielä kommentoit niihin? Sanoit myös että ihmisen sielunenergia on liian iso  mahtuakseen kerralla kehoon, osa sielustani onkin siellä tällä hetkellä toimittelemassa ihan muita asioita.

Siis täh?? Hienoja sanoja kyllä osaat mutta anteeksi vain että yli ymmärryksen menee tämä ristiriitaisuus puheissasi?


ja Yep.. Onneksi enää ei pelota kun suojauksella näköjään pysyy hommat hyvin hallussa  smitten





tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Yep
Vieras
« Vastaus #46 : 10.01.2013 21:06:42 »


ja Yep.. Onneksi enää ei pelota kun suojauksella näköjään pysyy hommat hyvin hallussa  smitten


Hyvä! Pelko on pahin vihollisemme. Se vetää puoleensa sitä mitä pelkäämme. Ja muutenkin elämä ilman pelkoa tuntuu paljon mukavammalta.   smitten  Cheesy
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #47 : 10.01.2013 23:10:32 »


Mulle ainakin henkisyys aiheuttaa sen, että viimeinenkin halu käyttää alkoholia häviää. Tuntuu, että ei tarvitse alkoholia mihinkään. Eikä mitään mikä sekoittaa päätä.  coolsmiley Mitä vähemmän, sen parempi. Ehkä sitä pysyy sfääreissä ilmankin, hyvä vaan muistaa maadoittaa enemmän. Voipi olla, että ikä vaikuttaa myös asiaan. Hyvänolon tunteita ja rentoutta löytyy muutenkin.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #48 : 10.01.2013 23:53:55 »

Hei tästähän on alkanut muodostua hieno keskustelu. Mahtavaa! Smiley Pitää palata lukemaan vastaukset paremmalla ajalla vielä uudestaan.

En tiedä kuvitteleeko joku (toivottavasti ei), että avasin ketjun kysyäkseni vinkkejä psykedeelien tai muiden päihteiden käyttöön. En suinkaan. Yllätyin vaan kovin, kun vasta pari päivää sitten kuulin, että meditaatio ja psykedeelit vaikuttavat aivoissa samoilla alueilla. Itselläni on ollut.. hmm... erikoisia kokemuksia meditoidessa ja hengitysharjoituksia tehdessä. Jotkin niistä ovat olleet hyvin samankaltaisia, kuin psykedeelien käyttäjät raportoivat. Ei kaikki tosiaankaan, eikä varmasti yhtä voimakkaita, mutta joitain samankaltaisuuksia olen havainnut.

tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #49 : 11.01.2013 00:13:43 »

Ai Ekle tietää sodassa käytetystä Pervitiinistä? Saksalaiset tosiaan antoivat tätä superamfetamiinia suomalaisille ja seuraukset ovat olleet hieman hassuja. No mutta kuka haluis olla sotatilanteessa selvinpäin? Ihan joka ikisessä sodassa vedetään jotain. Se on ihmiselle niin ultimate tila

Tajuan tarkkaan myös ton rajauksen miten tai mitä haluu ottaa vastaan henkimaailman asioita
Minä vasta opettelen
Kiitos L-teaniini vinkistä

Tänään kävin ystävien kanssa siiderilla mut olin jo ihan pihalla lähtiessäni silkasta valvomisesta 6h/2vrk
Miks mä kirjotan kun pitäis nukkuu.....kohta tapahtuu se sama kuin maanantaina et herään tän läppärin edestä istuma-asennossa..zzzzzzzz
huomiseen
tallennettu
khanda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


..Tat Tvam Asi..


Profiili
« Vastaus #50 : 11.01.2013 00:54:56 »

Hei tästähän on alkanut muodostua hieno keskustelu. Mahtavaa! Smiley Pitää palata lukemaan vastaukset paremmalla ajalla vielä uudestaan.

En tiedä kuvitteleeko joku (toivottavasti ei), että avasin ketjun kysyäkseni vinkkejä psykedeelien tai muiden päihteiden käyttöön. En suinkaan. Yllätyin vaan kovin, kun vasta pari päivää sitten kuulin, että meditaatio ja psykedeelit vaikuttavat aivoissa samoilla alueilla. Itselläni on ollut.. hmm... erikoisia kokemuksia meditoidessa ja hengitysharjoituksia tehdessä. Jotkin niistä ovat olleet hyvin samankaltaisia, kuin psykedeelien käyttäjät raportoivat. Ei kaikki tosiaankaan, eikä varmasti yhtä voimakkaita, mutta joitain samankaltaisuuksia olen havainnut.



Tästähän tosiaan on tulossa ihan komea ketju Smiley

Kyllä psykedeelit ja meditaatio molemmat liittyvät henkisiin kokemuksiin, mutta se millä tavalla tuo yhteys kummassakin tapauksessa ilmenee riippuu kokijasta. Uskoisin silti että noiden kahden metodin välillä voi olla suuriakin eroavaisuuksia, vaikka ne näyttävätkin vaikuttavan samoilla aivoalueilla. Psykedeelit aiheuttavat noita kokemuksia ikään kuin tahdosta riippumatta, 'väkisin', kun taas meditaatiossa ihminen voi yleensä itse vaikuttaa kokemuksiinsa ainakin joltain osin vapaammin. Uskoakseni tämäkin seikka on oleellinen myös kokemuksien laatueroja vertaillessa.
Meditaatio on oman näkemykseni mukaan turvallisempi tie, psykedeelit ei välttämättä sovi kaikille, kun taas meditaatio on suht turvallista jokaiselle, sen voi keskeyttää aina jos siltä tuntuu (vaikka kyllähän väärin toteutettu meditaatio voi aiheuttaa epätasapainoa ja psyykkisiä ongelmia siinä missä negatiiviset psykedeelikokemuksetkin).
Mutta toisaalta, suuri osa ihmisistä ei syystä tai toisesta kykene meditoimaan kovinkaan syvällisesti, jolloin psykedeelit voi olla tehokkaampi keino edetä.. mutta jos meditaatio ei luonnistu, niin silloin kannattaa miettiä että onko tarkoituskaan lähteä 'syvemmille vesille', vai sittenkin antaa sielunsa elää elämäänsä 'normaalitajunnassa' jalat maassa. Jossain tapauksissa psykedeelien käyttö saattaa vain jopa pilata mahdollisuuden tasapainoiseen 'normaaliin' elämään.

Itseäni kyllä kiinnostaisi ihmisten omakohtaiset kokemukset alkoholin tai psykedeelien käytöstä henkisellä polullaan, miten ne ovat vaikuttaneet, kehittäneet jne. Jos ei julkisesti halua postailla niin yksityisviestitkin kelpaa. 
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 11.01.2013 09:56:56 »

Ihmeellistä ettet halua pätkääkään kuulla etkä nähdä henkimaailmasta ja silti täällä luet juttuja ja vielä kommentoit niihin? Sanoit myös että ihmisen sielunenergia on liian iso  mahtuakseen kerralla kehoon, osa sielustani onkin siellä tällä hetkellä toimittelemassa ihan muita asioita.

Tuotanoin, aika rajoittunut on sinun maailmasi, jos hengellinen toiminta ja kontakti henkimaailmaan voi sinun mielestäsi toteutua vain ja ainoastaan selvänäköisyydellä, selväkuuloisuudella tai kanavoimalla.

Hengellisyyteen ja energiatyöhön on monia, monia tapoja ja jokainen valitsee ne omalle itselleen ja omaan sielunsuunnitelmaansa kuuluvat tavat. Minä kerroini jo omani edellisessä viestissäni, mutta tässä vielä uudelleen ja täydennettynä listan kun nyt vähän tarkemmin hassun viestisi innoittamana pysähdyin sitä pohtimaan:
Olen jatkuvassa päivittäisessä rakastavassa yhteydessä opassoppaani (oppaisiini siis) ja tunnen  heidän välillä ottavan minua kädestä kiinni.
Lähetän joka ilta energiahoitoa kaukolähetyksenä noin tusinalle ihmiselle.
Käyn aina kun ehdin antamassa energiahoitoja paikan päällä ilmaiseksi parissa paikassa pääkaupunkiseudulla.
Lähetän joka ilta valoa maailmaan vaihtelevaan määrään kohteita.
Käytän hyväkseni synkronismia ja siten kanssaluon elämääni niitä asioita joita tarvitsen.
Juttelen keholleni ja DNA:lleni ja edistän siten terveyttäni ja hyvinvointiani.


Että millä ihmeen perusteella katsot, etten halua nähdä tai kuulla pätkääkään henkimaailmasta? Minä en ole kiinnostunut selvänäköisyydestä tai -kuuloisuudesta, enkä kanavoinnista. Ja nämä 3 asiaako ovat koko hengellinen elämä ja jos niitä ei halua niin sitten ei sinun mielestäsi halua kuulla pätkääkään henkimaailmasta? Ja tällä keskustelufoorumillakaan ei sitten sinun mielestäsi ole luonnollista viihtyä muiden, kuin niiden jotka haluavat olla selvänäköisiä tai selväkuuloisia, tai kanavoida?

Kannattaisiko sinun hitusen verran avartaa maailmankuvaasi ymmärtämällä, että nuo 3 tapaa olla yhteydessä henkimaailmaan ovat vain pikkuruinen osa niistä eri tavoista joilla eri ihmiset voivat yhteyttä henkimaailmaan ja omaa hengellisyyttäään toteuttaa?

Siitä ettei ihmisen sielunenergia mahdu kokonaan ihmiskehoon on kanavoitu tietoa jo alkaen Michael-kanavoinneista ja samaa sanovat  nyt sekä Crimson Circle kanavat, että Kryon ja muistaakseni aika monet muutkin kanavat.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 11.01.2013 10:20:53 »


Siitä ettei ihmisen sielunenergia mahdu kokonaan ihmiskehoon on kanavoitu tietoa jo alkaen Michael-kanavoinneista ja samaa sanovat  nyt sekä Crimson Circle kanavat, että Kryon ja muistaakseni aika monet muutkin kanavat.

Tästä on myös ainakin Michael Newtonin Sielujen matka ja Sielujen kohtalo -kirjoissa. Newton on jo eläkkeelle jäänyt hypnoterapeutti, joka on kerännyt paljon materiaalia elämästä elämien välillä. Kaikki materiaali on siis peräisin hypnotisoiduilta asiakkailta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #53 : 11.01.2013 10:53:00 »

Kiitos Eklektikko vastauksestasi!

Mielenkiintoista luettavaa tosiaan. Minähän juuri avarran tietämystäni varmaankin monen mielestä tyhmillä kysymyksilläni. En vain voi ymmärtää miten oma sielu voi jakautua kahtia ja olla eri paikoissa?

Kirjallisuutta on luettava ehdottomasti.. Luettuani tekstisi pidin sinua suoraan sanottuna sekaisin menneenä ihmisenä koska olen itse jalat maassa tyyppiä.. niin kirjoituksesi vaikutti vähintäänkin hullulta. Mutta ymmärrän että tasoja on useampi ja kirjallisuus varmasti auttaa ymmärtämään. Siispä mitä kaikkea kannattaa nyt lukea?

Samalla mietin näitä juttuja lukiessani että jos henkisyyttä ei ole kokenut ollenkaan olessa normaali tilassa niin eikai niitä voi kokea minkään aineen vaikutuksen alassakaan vaan se on juuri vain harhaa? Jos meditaation avulla kokee ensimmäisen kerran henkisyyden jossa tietääkseni ei käytetä muuta kuin omaa puhdasta mieltään (korjatkaa jos olen väärässä) niin sillon se kokemus olisi oikeaa henkisyyttä eikä minkään aineen aiheuttamaa "myrkytystilaa" jossa hallut ja muut tulevat..

Todellakin kiinnostavia juttuja täällä  smitten
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
epona
Vieras
« Vastaus #54 : 11.01.2013 10:55:47 »

Niin siis, sieluhan on .... aika monessakin paikkaa samanaikaisesti. Ilmeisesti sen eri aspektit ilmentyvät eri rinnakkaistodellisuuksissa, niin sanotusti.

Tämä on erittäin mielenkiintoinen aihe, josta tulisi kyllä lukea enemmän.


/A
tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #55 : 11.01.2013 11:10:46 »

Onko siis niin että kaikkien sielut voi olla monessa paikoissa vai vain joillakin?

Itse en kyllä ole kokenut että sieluni on muualla kuin nyt itsessäni..ja jatkaa matkaa vasta kun maan päällinen aikani on ohi.


Erittäin mielenkiintoista..
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 11.01.2013 11:23:27 »

Kirjoitan tästä suoran lainauksen edellä mainitsemastani Michael Newtonin kirjasta Sielujen kohtalo:

Kaikki maan päälle syntyvät sielut - jopa nekin jotka elävät rinnakkaisia elämiä useammassa kehossa - jättävät osan energiastaan henkimaailmaan. Taaksejätettävän osan suuruus voi vaihdella, mutta jokainen valohiukkanen on tarkkaa kopio jokaisesta muusta minuudesta ja toisinto koko identiteetistä. Ilmiö on samanlainen kuin valonsäteen hajottaminen hologrammin aikaansaamiseksi. Hologrammikuvilla on kuitenkin eroa. jos vain pieni osa sielun energiaa jää henkimaailmaan, tuo osa on koko lailla uinuvassa tilassa, koska se ei ole niin keskittynyt. Koska energia kuitenkin jää puhtaaseen, vaurioitumattomaan tilaan, se on edelleen voimakasta.

Merkillistä on, että tasoilla IV ja V olevat asiakkaani ottavat elämäänsä pienemmän määrän energiaak uin vähemmän kehittyneet sielut. Pitkälle edistynyt sielu ottaa tavallisesti vain neljännesosan energiasta maan päälle mukaansa, kun keskimääräinen, pienemmän itseluottamuksen omaava sielu tuo mukanaan 50-70 prosenttia energiastaan. Kehittyneemmän sielun energia on jalostuneempaa, joustavampaa ja elinvoimaisempaa pienemmässäkin määrin. Tämän takia nuoremman sielun on otettava mukaansa enemmän energiaa maanpäällisiin inkarnaatioihinsa. Sielusta ei siis tee vahvaa energian määrä vaan sen värähtelyn laatu, joka edustaa sielun kokemusta ja viisautta.

Kirjassa on kuvattuna tapaus, jonka sieluenergia oli samanaikaisesti jakautunut kahteen kehoon, mutta tällaista tapaa ei erityisesti suosita yhden kokeilun jälkeen. Joskus sielut myös erehtyvät siinä, kuinka paljon kuhunkin inkarnaatioon tarvitaan sieluenergiaa mukaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Palance
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #57 : 11.01.2013 12:24:51 »

Kiitos Lilli lainauksesta.

Huh paljon lisäkysymyksiä tuo vain kyllä herätti   Cheesy

Niinkuin olen sanonut en usko mihinkään aiempiin elämiin,tuntuu hullulta että olisin jättänyt osan sielusta henkimaailmaan? Sekö olisi nyt uinuvana siellä kun en sitä tiedosta ja yhdistyykö ne sitten kokonaiseksi kun jatkan matkaa?

Olisin siis nyt kehittymätön sielu koska en ymmärrä/tiedosta näitä? ja ne jotka eivät koe ollenkaan henkisyyttä täysin idiootteja? En kyllä ihan tämmösenä asioita niele. Omaan kyllä ison itsetunnon, en pientä, olen vahva niinkuin monet tuntemani jotka eivät edes usko mihinkään henkiseen Smiley


Ehkäpä viisastun kun alan lukemaan,toivottavasti tai sitten olen yhtä kehittymätön kuin nyt  uglystupid2
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #58 : 11.01.2013 12:44:04 »

Eihän henkisiin/henkimaailman asioihin suuntautuminen kuulu kaikkien intresseihin eikä elämänsuunnitelmaan ja hyvä niin. Kyllähän ihmisillä riittää tehtävää monilla elämänalueilla! Jonkinlaisen itsensä ja oman potentiaalinsa löytämisen prosessin kuitenkin toivoisi olevan kaikilla jossain vaiheessa edessä. Tällekin individuaatio- tai aikuistumisprosessillekin on herkkyysikä, joka on tavallisesti jossain 28-42 ikävuosien välissä.

Minäkin olin nuorempana täysi skeptikko ja minulla on tiedetausta. Minun pitäisi oikeastaan haukkua täällä kaikkia hörhöjä, mutta elämänkokemukset tekivät minusta sitten mystikon. Näin on käynyt tiettävästi aika monelle muullekin: jokin voimakas kokemus tai pienempien kokemuksien ketjuuntuminen pakottaa tarkistamaan katsontakantojaan. Reinkarnaatioon uskon esim. sen takia, että muistan entisiä elämiä, en sen takia, että niin on jossain kirjoissa sanottu.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #59 : 13.01.2013 13:30:58 »

Tästä ketjusta tuli mieleeni eräs elokuva, jossa ei tosin käsitelty viinanjuontia eikä siinä pössyteltykään, mutta stimuloitiin muilla keinoin pakotetusti henkisiä kokemuksia. Muistaako joku Flatlinersin vuodelta 1990, pääosissa Julia Roberts, Kevin Bacon, Kiefer Sutherland jne?

Lääketieteen opiskelijat tappavat toisensa muutamaksi minuutiksi stimuloidakseen kuolemanrajakokemuksen ja sitten elvyttävät taas kuolleen henkiin. Kysessä on tietysti vain elokuva, mutta kyllä siitä huomaa, että ohjaaja on perehtynyt aika hyvin siihen, mitä kuolemanrajakokemuksista tiedetään. Tässäkin leffassa kaikki ei mennyt ihan kuin haaveissa, kukin rajalla käynyt joutui vastatusten omien luurankojensa kanssa.

Jos jollain on tylsää, niin leffan voi katsoa youtubesta:

http://www.youtube.com/watch?v=aZJ1BBOjkp0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: