Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sairaudet 6. huoneessa  (Luettu 13725 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #15 : 03.05.2006 20:03:52 »

Sister of night!

 Huomasin äidilläsi olevan cereksen 12huoneessa (mm. rajoitukset-itse luodut tai ulkoiset)... Kyseisen asteroidin muistiinpanot ovat juuri auki, joten ajattelin laittaa tähän lainauksen kirjasta ajattomat arkkityypit (liittyen tuohon 12 huoneeseen)...
 
 Cereksen patologia ja ongelmat: Rajoitteena toimii usein muutosten ja uudistumisen pelko, joiden ihminen kokee uhkaavan tuttua ja turvallista. Suurimmat ongelmat syntyvät siitä, että ihminen ei ole oppinut luottamaan elämään, jolloin hän takertuu vanhaan osaamatta luovuttaa tai sopeutua uusiin tilanteisiin.
 Lasten aikuistuminen ja itsenäistyminen saattaa muodostua melkoiseksi kasvun paikaksi-masennus on todennäköinen, varsinkin jos samalla joudutaan kamppailemaan vaihdevuosien kanssa.
 Ceres-naisella on alttius myös katkeroitumiseen- hän on tehnyt kaikkensa, mutta silti elämä ja sen ihmiset ovat kohdelleet häntä huonosti...
 Katkeruus kanavoituu helposti sairauksiksi. Lievimmillään tämä ilmenee väsymyksenä ja voimattomuutena. Psykosomaattiset selkä- ja hartiavaivat ovat tavallisia. Selän ongelmat ovat tyypillisiä henkilöillä, jotka ottavat liikaa vastuuta ja uupuvat sitten taakkansa alla.
 Ravinnolla on suuri merkitys terveyden kannalta.
 Ongelmien kanavoituminen sairauksiksi kielii kyvyttömyydestä käsitellä cereksen energioita rakentavasti- psyykkisellä puolella olisi työmaata.
 Monesti taustalla piilee ensisijaisesti tunne omasta arvottomuudesta, mikä voi näkyä "julkisestikin" aliarvostuksena. Tämän tiedostamisessa ja käsittelyssä piilee avain ratkaisuun. Olisi herätettävä ITSEARVOSTUS sen sijaan, että odotettaisiin kiitosta tai vastavuoroisuutta muilta.
 Lisäksi elämänpiirin laajentaminen olisi erittäin suotavaa.

 Meniköhän jo vähän aiheen vierestäkin?

 Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
Solina2
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #16 : 04.05.2006 10:36:57 »

Hei!

Laaja-alaisesti ruoka-aineallergisen lapsen äitinä vahvistan ed. toteamukset  angel

...
Myös 6. huoneen kärjen merkin hallitsijaplaneetta on siis tärkeä. Sehän on äidilläsi siis Neptunus ja Neptunus liitetään juuri immuunijärjestelmän heikkouteen ja erilaisiin allergioihin. Äitisi kartallahan Neptunus on tärkeä, sillä se on kartan nouseva planeetta.  

Tyttärellä 6. huoneen kärki Neitsyt (terveysasiat), Auringon ja Neptunuksen   yhtymä 10. huoneessa Vesimiehen merkissä.

6. huoneessa Kuu Vaa'assa. (Nouseva Kaksonen). Tekee kolmiot Merkurius, Uranus, Neptunus.


Lainaus
Kun äitisi allergiat liittyvät nimenomaan ruokaan, kannattaa myös tarkistella sekä Kuun (Ravun merkin hallitsija) että Cereksen sijaintia ja aspekteja. Asteroidi Cereshän liitetään juuri ravitsemukseen, ruoansulatusongelmiin, ruoka-aineallergioihin jne..

Chironin altistamien sairauksien sanotaan johtuvan siitä, että ei malta noudattaa luonnon rytmejä vaan on ajautunut keinotekoisuuteen esim. ravinnon suhteen.

Ja Ceres 6. huoneessa Neitsyessä  Sad

Chiron on myös 6. huoneessa, mutta Jouskarissa, melkein DC:llä.....

Rreagoi kyllä ruokiin jo äidinmaidon kautta eli se siitä keinotekoisuudesta  Sad ). Ceres tekee kolmiot Aurinkoon ja Neptunukseen sekä Merkuriukseen (joka 10. huoneen rajalla ja yhtymässä 11. huoneen Uranukseen.)

Niin, ja ei-niin-mukava Plutokin on kutoshuoneessa, Jouskarissa

Jos nyt jotain tolkkua saan transiiteista niin Pluto on nyt vaeltanut 6. huoneen läpi (ja DC:n läpi) ja nyt 7. huoneessa.  Cheiron on nyt 10. huonessa ja Ceres edelleen 6. huoneessa...Allergiat ovat alkaneet hieman helpottamaan (nyt yli 6 v.). Jäin miettimään että tuon Pluton "reissaamisen" vaikutusta. 

Kyllähän tyttären kartta kertoo allergioista, mutta olennaisempaa olisi kyetä "purkaa vyyhtiä", mutta se taitaa olla asia, johon voi äitinä vaikuttaa vain rakastamalla ja tukemalla ja ennen kaikkea rohkaisemalla.

-Solina2
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #17 : 08.05.2006 10:06:02 »

Heippa Neitsyt!

Kyllä tuossa sinun laittamassa tekstissäkin on varmasti aineksia myös meidän äidin allergioiden syihin. Itseasiassa kokosin hänelle sellaisen pienen yhteenvedon näistä teksteistä tässä ketjussa, ja hän sanoi, että vaikka nyt ei kaikkea ihan itseensä kuuluvaksi omaksunutkaan, niin kyllä silti pääpiirteittäin meni asiat nappiin.

Ehkä hän näistä teksteistäkin siis saa jonkinlaisen kimmokkeen.  Smiley
Ja sitten vielä kun joku Reiki-kurssi tai vastaava järjestettäisiin jossain Kotkan lähettyvillä (äippä siis asuu siellä) niin varmasti pääsisi hänkin pikkuhiljaaa eteenpäin.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: