Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saisinko katsoa elämääsi?  (Luettu 63526 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« : 09.11.2012 03:05:28 »

Hei,

katson intuitiolla elämääsi. Näen usein väreillä, ja vastaankin niillä. Joskus näen yksityiskohtaisemminkin asioita. Joten voisin vastata kokeilevasti. Laita tähän yksi teema tai kysymys ja kerro asiasta, autan mielelläni. Ja jos joku toinen haluaa katsoa elämääni, ottaisin neuvot vastaan.  angel

Rakkautta,

t. JukkaV
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 09.11.2012 06:08:49 »

Kokeillan pois  Cheesy

Teemavalinta on rakkauselämäni ja parisuhteeni.
Joko yli vuoden kestäneen ja koko ajan pahentuneen tilanteen solmut ja ongelmat ovat näkyvissä? Saako sitä auki vai oliko eilinen se lopullinen päätös?

Kiitos.
 Valitettavasti mun intuitioon ei just nyt kannata pahemmin luottaa, joten en voi katsoa sinulle  Tongue.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
vesimies53
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #2 : 09.11.2012 08:28:17 »

hei! voisit katsoa rakkauselämääni jatkuuko nykyinen suhde, muutanko lähiaikoina, kiitos etukäteen smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #3 : 09.11.2012 09:20:14 »

Hei Jukka V,

Katso vaan elämääni, jahka sinulla on aikaa.  smitten Rajoittaisin kuitenkin katsomista kahteen teemaan:
-Terveys-asiat /parannusprosessi. Onko vielä jotain, jota voin tehdä parantaakseni tämän vatsani? Nim. kaikkia konsteja /menetelmiä jo koittanut...
- Rakkauselämä. Olen edelleen ihastunut opettajaani, mutta häntäkin enemmän kaipaan intiinmiä suhdetta ylipäätään. Olisiko sellaista tiedossa lähiaikoina?

Ja mitä nyt sinulle tulee ylipäätään tietty. Suurkiitos, innolla odottelen.

/A
tallennettu
Marju336
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2012 09:33:57 »

Hei!

Mielelläni otan katsantosi vastaan ja olisin siitä jopa kovin kiitollinen angel

Minulla on elämässäni nyt vaihe, jossa monia ovia avoinna ja tässä tilanteessani olen pyrkinyt tekemään sellaisia valintoja, joissa sydän mukana. Eli en nyt edes rajaisi aluetta, vaan otan vastaan mitä sinulle elämästäni nousee  Smiley
tallennettu
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2012 10:11:45 »

Hei,

Yksin jääneenä olo on tyhjä. Miten tästä eteenpäin, näkyykö rakkautta ja ystävyyttä?

Kiitos
Sarana smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #6 : 09.11.2012 10:32:35 »

Minulle myös voi katsonnan tehdä ihan vaikka noin yleisesti mitä näkyy...
Voin tehdä sinulle vastapainoksi tarotkatsonnan jos laitat yv:tä... smitten
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #7 : 09.11.2012 10:32:58 »

Mihin suuntaan tulisi edetä henkisellä polulla, ja elämän suuntaa mietin ylipäätään.  Smiley
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #8 : 09.11.2012 12:24:52 »

Hei Jukka,

Katsoisitko minunkin elämääni, teemana minullakin rakkaus ja parisuhde  smitten  Olen läpikäynyt kipeän avioeron pari vuotta sitten pitkän liiton jälkeen ja nyt olen eroamassa n. 1,5 vuotta kestäneestä uudesta suhteestani.  Vieläkö on toivoa loppuelämän kestävästä rakkaudellisesta suhteesta?
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #9 : 09.11.2012 12:37:57 »

Mielellään  smitten
Lähinnä minua kiinnostaisi työ...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #10 : 09.11.2012 13:00:21 »

Toki minullekkin saa, Muakin kiinnostaa työ.   angel
Kiitos Jukka V.  smitten smitten
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #11 : 09.11.2012 14:16:36 »

Hei Jukka V.  Smiley

Minullekin saa katsoa rakkaus- ja parisuhdeasioihin. Ovat välillä niin sekaisin kuin olla voi.

Kiitos  smitten
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #12 : 09.11.2012 14:38:07 »


Hei,
Minulla olisi kaksi aihetta:
- Työelämä - mitä se tuo tulleessaan? 
- henkinen kehitys: haluaisin kehittyä henkisellä polulla enemmänki, mutta en tiedä mistä aloittain tai mihin keskittyisin, kun kaikki on niin mielenkiintoista. Näetkö tällä alueella mitään?

Kiitos sinulle ajastasi  angel !
tallennettu
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #13 : 09.11.2012 15:14:49 »

Hei Jukka...

Tulet varmasti saamaan vielä lukuisia katsomispyyntöjä, mutta jos vain ehdit, voisitko katsoa minulle... Ensin vähän ongelmani taustaa:

Elämäni tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Haluaisin kovasti tehdä oman alani töitä, mutta niitä on vaikea löytää ja alan tekijöissä on ylitarjontaa, joten kovaa on kilpailu. Muutin tähän kaupunkiin työn ja miehen takia, eikä minulla nyt ole enää kumpaakaan määräaikaisen työsuhteen päätyttyä ja miehen kadotettua romanttiset tunteensa minua kohtaan tahtomattaan, tilanne surettaa häntäkin. On vaikea ymmärtää tätä tilannetta - mielessä pyörii vain ajatus, mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni tällaista. Terveys reistailee ja lisäksi olen nähnyt painajaisunia joka yö 3 viikkoa putkeen. Ja eräs vastenmielinen mies on ahdistellut minua 1,5 vuotta eikä jätä minua rauhaan, vaan ilmoitti nyt jopa muuttavansa samaan kaupunkiin missä minä olen. Hän on epätoivoisen rakastunut minuun jo ihan sairaalla tavalla. Itse en ole koskaan ollut hänestä kiinnostunut, mutta hän ei sitä usko. Ahdistaa kauheasti, näen painajaisia, joissa tuo ahdistelija tunkeutuu asuntooni. Pitäisi kai muuttaa tästä kaupungista, mutta en yhtään tiedä, minne menisin... Vai pitäisikö odottaa tässä kaupungissa, kunnes tilanne selkenee, kunnes näkisin suunnan, minne lähteä... Sillä sekään ei tunnu hyvältä ajatukselta, että lähtisin vain haahuilemaan vailla päämäärää uuteen kaupunkiin, jossa olisin luultavasti aivan yhtä yksinäinen ja onneton kuin täälläkin. Sitä paitsi, minulla on silti tuuraustöitä alallani tässä kaupungissa, ja mies tulee aina välillä tapaamaan minua ihanissa merkeissä...

Näetkö Sinä, Jukka, miten minun tulisi toimia? Jäädäkö vielä tähän kaupunkiin vai kutsutaanko minua jo toisaalle?

Kaunis kiitos Sinulle, lähetän sinulle rakkautta ja valoa, sekä selkeyttä ja ratkaisun oivaltamista omiin askarruttaviin pulmiisi.
tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #14 : 09.11.2012 15:18:51 »

Hei kaikki, vastailen niin pian kuin ehdin. Vastaan yksityisviestein. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: