Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä se olen ihan epätoivoinen...  (Luettu 4145 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« : 31.10.2012 09:44:45 »

Kun tarvis mennä johonkin suuntaan, mutta en oikein tunnu pääsevän sinne päin mihin tahtoisin...
Kannattasiko mun nyt vaan laittaa alulle joku kompromissi ratkaisu vai ootella vielä josko tulee uusia mahdollisuuksia tässä, joita vain en nyt näe? Vai pitäiskö vaan levät laakereillaan yhä vain ja keskittyä siihen mitä on ja unohtaa toistaiseksi tulevaisuus...mikä sinällään on kamala ajatus.
Joteskin oottelen jotain hienoista ylläriäkin tapahtuvaksi, olenko sen kanssa metsässä ja omissa haaveissani vain, vai onko sillä mitään pohjaa?
Nyt on ihan umpikuja olo  tickedoff

Jos joku jotkain osviittaa vois antaa, niin olisin toooosi kiitollinen Smiley

Itekkin kyselly ja vastauksia saanu, mutta sitten taas epäilen että peilailen vain omia ajatuksiani tässä.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1 : 31.10.2012 12:26:39 »

En ole mikään varsinainen selvänäkijä, mutta heti jotenkin tuli tuosta viestistäsi mieleen useat langat, jotka lähtee eri suuntiin. Vaihtoehtoja on, mutta vielä ei ole lopullisen toiminnan aika. Tee nyt valmiiksi ja selvitä se minkä pystyt eri vaihtoehdoista. Sitten ota aikalisä. Jätä asiat muhimaan alitajuntaan ja uskoisin, että hetken päästä sieltä nousee se yksi lanka, josta lähdet sitten vetämään ja sinulle selviää mitä haluat.

Kompromissit on aina pidemmän päälle vähän huonoja, vaikka olisi miten turhautunut. Kannattaa mieluummin odottaa jonkin aikaa. Koita löytää sellainen olotila, jossa sitä tulevaisuutta ei aktiivisesti mieti koko ajan (mieli vain sekoittaa lörpöttelemällä, jos sille antaa mahdollisuuden) mutta luota siihen, että alitajuinen mielesi käsittelee asioita koko ajan ja sieltä sitten yhtäkkiä nousee mieleen se ajatus, että hei, näin se on kun aika on valmis.

jos et heti pääse sinne minne haluat niin kokeile mennä johonkin sinne päin, sekin on hyvä. sitäpaitsi siinä huomaat onko se todella se suunta mihin haluat. Älä hätäile. Kyllä asiat selviää.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2012 13:30:33 »

 smitten smitten

Kiitos Lizzy!

Joo, mä olen nyt puhissu näitä asioita tässä, selvittäny ja sörkkiny...ei ne siitä parane tällä viissiin. Joten tosiaan, täytyy antaa nyt olla vain jonkun aikaa!


Älä hätäile...no niinpä! Se vaan on niin vaikeaa, kun ei oo tuota kärsivällisyyttä liikaa annettu, asiat pitäs olla niinkus heti naps NYT aina Cheesy
Ja siitä ei oo seurannu aina välttämättä niitä parhaita ratkaisuja  :Smiley

 smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2012 15:18:09 »

Tuolta toisesta aiheesta huomasin, että olet oinas kuu. Älä hätäile on varmaan paras neuvo sitä ajatellen...   Cheesy

Sekin on tärkeää oppia tunnistamaan milloin on tehnyt kaiken voitavan ja ikään kuin jättää juttu hetkeksi. Se on juuri sitä, että annat alitajunnalle tilaa toimia ja kertoa mikä on hyvä. Kärsivällisyyttä ja selkeyttä toivon sinne.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2012 16:03:41 »

Juu, oinasvaivaa on  Cheesy

Kiitos, kärsivällisyyttä ja selkeyttä otetaan vastaan  smitten

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2012 21:59:46 »

Paikallinen universumin asianhoitaja  smitten Mahtava virka.
Mutta joo, ihan totta turiset, syynsä tälläkin!
tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #6 : 09.11.2012 02:37:56 »

Näen sinut ja tilanteesi nyt pullataikinana, joka ei kohoa kunnolla; toisaalta se kohoaa liikaa ja toisaalta ei juurikaan. Myös jauhoja tarvittaisiin hiukan enemmän.

Tarvitset nyt asiaan jonkun ulkopuolisen henkilön avuksi. Älä epäröi etsiä apua.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: