Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten toimii komeromerkki?  (Luettu 14541 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #15 : 12.11.2012 23:17:51 »

Miten jos on  neptunus,  saturnus,  uranus (kaikki) kauris, 3.huoneen komerossa (=stellium): kauriin hallitsija=huoneen avain (jos oon oikein ymmärtäny) on saturnus, ja se on ite siellä komerossa- onko komero siis komeroton komero, kun avain on jo sisällä, vai pitääks se tiirikoida jotenkin muuten/ mitä se tarkoittaisi  Huh
« Viimeksi muokattu: 14.11.2012 01:52:41 kirjoittanut mii-i » tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Downtempo
Vieras
« Vastaus #16 : 01.03.2013 23:44:23 »

Viime kuukausina olen oivaltanut 8. huoneen (oinaan merkissä) komeron vaikutuksen!
Planeettoina siellä on kuu ja mars härässä. Olenkin aina miettinyt että miten tuo oinas siellä muka vaikuttaa, koska olen niin rauhallinen aina kaikessa toiminnassani ja harkitseva. Ennakoin kaikkea, mulla pitää olla aina varastossa kaikkea mitä tarvitsen.
Töideni kautta tämä on nyt valjennut minulle muutaman vuoden jälkeen, vasta nyt! Koska tuo tupla härkä vaikutus hamstraa ja ennakoi, niin oinas pistää siihen ytyä, että mun pitää olla kaikessa ekana. Eli pitää olla nopea ja toimia ennen muita, jotta saan koottua asiani kasaan. Eli alitajuinen pelko, että joku ehtii mua ennen, ja jään tyhjän päälle. Se tuo myös kilpailuviettiä. Joskus tuntuu että vaikka olis kuinka hommansa hoitanut prikulleen hyvin ja saanut kiitosta, ja että itse on tyytyväinen suoritukseensa, niin jos jään viimeiseksi esim. työpaikalle hääräämään, niin se tuo tunteen että olen jotenkin hävinnyt ja huono? Vaikka itse tiedostaakin että ei se niin mene. Aina tulee surkea fiilis jos jään viimeiseksi.
Mun on pakko olla ekana paikalla, jotta saan parhaimmat päältä ja eli hyödyntäen jotta saan ennakoitua kaiken ja jotta saan hoidettua hommani. Aloitan työnikin aina tuhottoman aikaisin, että saisin ajoissa kasattua asiat kokoon, kunnes itse työt alkaa, eli että pääsen ajoissa lähteen liikkeelle.  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #17 : 10.10.2022 08:14:45 »

Up.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: