Äänestys
Kysymys: Mikä on Merkuriuksesi asema suhteessa Aurinkoon?
Samassa merkissä (ei yhtymässä) - 12 (31.6%)
Eri merkeissä (ei yhtymässä) - 13 (34.2%)
Yhtymässä samassa merkissä - 12 (31.6%)
Yhtymässä eri merkeissä - 1 (2.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 30

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkuriuksen ja Auringon merkit  (Luettu 11930 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #15 : 24.11.2012 20:02:14 »

Mulla on aurinko ja merkurius skorpioni:ssa, eivät yhtymässä. merkurius-aspektit: venus aspect_con uranus aspect_con merkurius, merkurius aspect_squ mars leijona, merkurius aspect_sex saturnus neitsyt ja merkurius aspect_ssx askendentti vaaka. Rakastan hyviä keskusteluja ja väittelyitäkin. Oon aika nopee vastaamaan toisen haasteeseen, yhdistelen asioita mielessäni suht vikkelästi. Kyseenalaistan kaiken. Se ei tarkoita, että intän aina kaikkia vastaan, vaan yleensä sitä että kuuntelen ja etsin tietoa muodostaakseni oman totuuteni. Mutta kyllä mut naurettavaan eipäsjuupas-väittelyynkin mukaan voi saada. Olen tosi tiedonhaluuinen, utelias maailmaa kohtaan. Muiden mielipiteet ja näkökannat kiinnostavat. Erityisen mielenkiintoista on jutella sellaisen ihmisen kanssa, joka on täysin eri mieltä kanssani. Pidän siitä, että ne mun omatkin totuuteni kyseenalaistetaan ja saan ajattelemisen aihetta. Myötäiljöitä en jaksa. Tyhjänpäiväiset juorut ei kauheesti yleensä jaksa kiinnostaa. Hienoa on tuntea olevansa itseään älykkäämmässä seurassa ja saa mahdollisuuden oppia jotain uutta. aspect_squ leijona takaa sen, että temperamenttia löytyy, suurta draamaakin joskus.    
« Viimeksi muokattu: 24.11.2012 20:07:58 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 24.11.2012 20:50:14 »

Kuuhilda
 merkurius kauris = puhe-työläinen kaksosuuden alaisuudessa,
ihan samoin kuin  aurinko merkurius skorpioni suppusuu voi olla MC  neitsyt :nä puhetyöläinen  smiley6600 ja muuten hilijoo  Lips Sealed
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #17 : 24.11.2012 20:56:48 »

Kiitos nikki Smiley
Sulla on aina niin ihana näkökulma.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #18 : 02.12.2012 11:34:37 »

Mua on alkanut ahdistamaan koko syntymäkarttani, Merkuriuksen hallinta ja sen tuomat "paineet". Huomasin, että Merkuriukseni on yhtymässä keskitaivaaseen. Kommunikaatio, puhuminen, kirjoittaminen, opettaminen. Ei vaan tunnu omalta. Vai enkö vain osaa nähdä sitä? En ole mielestäni mitenkään taidokas puhuja, enkä varsinkaan esiintyjä. Puhuminen suorastaan väsyttää, en osaa edes puhetekniikkaa. Opettamiseen minusta ei ole, ainakaan ryhmälle. Yksityisopetus saattaisi toimia, jos kemiat oppilaan kanssa toimii. Aloin jo miettiä, onko syntymäaikani ehkä väärä. Tunnilla, jos heittäisi eteenpäin, pääsisin ainakin tuosta  merkurius aspect_con keskitaivas eroon. Voihan olla, että joku muu kartalla painottuu, mutta olen  askendentti neitsyt ja  aurinko kaksoset ja näkisin Merkuriuksen hallitsevana, hitto vieköön.

Missä merkissä MC:si ja merkuriuksesi ovat?
Merkurius on kommunikoija ja havaitsija ja sanoilla puhuminen on vain tasan yksi näiden ominaisuuksien ilmenemismuoto. Merkurius liitetään myös terveydenhuoltoon. Ja kuten jollain sivulla muistan lukeneeni, merkurius on näkyvä neitsyessä ja näkymätön kaksosissa, johon löydän heti työhön liittyvää esimerkkiä kun tiedän keskitaivasneitsyt sairaanhoitajia ja puolestaan keskitaivaskaksoset tiedän olevan sähköliikenteen kanssa tekemisissä.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: