Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus skorpionissa  (Luettu 21097 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ghede
Vieras
« Vastaus #30 : 30.11.2012 00:41:20 »

Kiitos selvennyksestäsi Maiko aka Lizzy. Smiley Tosiaan itselleni on jotenkin tärkeää, että kykenisin edes jossain määrin intuitiivisesti hahmottamaan sen mihin jokin astrologinen työkalu todellisuudessa perustuu. En ole oikeastaan vielä ollenkaan perehtynyt näihin progekarttoihin, mutta esim. transiittien kanssa olen kyllä jonkin verran leikkinyt ja niiden toimintamallin/käyttöperiaatteen suhteessa syntymäkarttaan vielä ymmärrän. Pitääpä vielä yrittää ottaa tästä asiasta itse selvää, ja jospa se sitten lähtisi enemmän avautumaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #31 : 13.05.2013 13:32:55 »

No niin, mietin, että kun Saturnus nyt tässä ensin hakkaa tuota mun syntymä Saturnusta 4  skorpioni, niin miten tää juttu toimii kun tulee myöhemmin neliöön aurinkoni kanssa joka on siis 26  vesimies
Kenties jotain sellaista, että tässä rakenellaan perustuksia ja tongitaan asiat pohjamutia myöten, ja nämä sitten testataan tuolloin neliön aikaan?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6597


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 13.05.2013 23:26:25 »

Kuuhilda
Jotain sinnepäin. Saturnus-vastuu ja velvollisuus.  saturnus Hra Aika. Kaikella on aikansa.
Nyt on aika huomata millä kaikella. Mistä otettava vastuu.
Neliö on geometrisena kuviona "miehinen" eli tekevä. Eli en pitäs sitä testinä, vaan sitten tartutaan toimeen.
Saturnus on myös yhteikunnallinen, vähän kuin veronmaksu.
Ja sitä sitten korjaat mitä kylvätkin.

Manninen sanoi joskus Saturnuksesta merkeissä, että se näyttää, että nyt on sun aika.
Tehdä, ja täyttää velvollisuutesi. Eli esmes mun aika Skorpionina.
Itelläni on taas ollut ja nyt retrona tr  saturnus aspect_squ Alasolmu  saturnus  vesimies.
Tänään hokasin, että on semmottinen asteroidi kuin 8 Flora, nyt 2  vesimies ja osuu Alasolmulleni.
Taisin just tehä pari kukkapenkkiä naapurustoon. angel
Oisko jopa jotain karmansovitusta sitten..eiku mä oon mestari siinä ja love it. :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #33 : 13.05.2013 23:59:03 »

Ah. Eli tää mitä tuo  saturnus mötkäle nyt laittaa rakentamaan, niin näiltä perustuksilta sitten ruvetaan tekemään. Ja mitä paremmin tehty kivijalka, niin niin...mutta joo, ihan käypä kuvio...ja hienosti pystyn vetämään viivan jos toisenkin, ja, ja, joo, nyt aukes niinkun lankarulla Smiley
Hienosti tämä pimennyssarjakin istunu semmosiin kohtiin jotka tukee juuri tätä kuviota mikä on menossa.

Hah, Flora Smiley Minä olen normaalisti ollut tähän aikaan vuodesta sormet mullassa, mutta tänä vuonna on jäänyt siihen, että pelkästään puhun kukkasista ja taimista ja muusta, ja siinähän se istuu Merkuriuksella  :Smiley

Thankjuu taas, tuli oikea ahaa elämys Hra Saturnus Herrasta Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: