Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kertooko yhteinen kartta jotakin sielujen yhteydestä?  (Luettu 3008 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
satumaaria74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 08.11.2012 14:23:39 »

Mahtaisiko joku viitsiä vilkaista minun ja ex-miesystäväni synastriakarttaa? Koimme (koemme edelleen) olevamme toistemme sielunkumppanit. Ero tuli siitä huolimatta, mutta  henkisellä tasolla emme ole toisistamme päässeet eroon kuitenkaan. Mä tunnen tämän ihmisen paremmin kuin hän itse. Tällä hetkelläkin olen tuskainen, koska hän uudessa elämässään ei voi hyvin. Tarkistin häneltä asian ja myönsi että taas kerran luin häntä ja tunsin ajatuksensa/tunteensa vaikka välimatkaa 200 km. Tää on aika raastavaa ja mietin, että onko tämä yhteys ikuinen ja ollaanko "tuomittuja" toisillemme, vaikka kuinka vastaan taistelisimme? Mulla tällä hetkellä käynnissä jonkin sortin herääminen, joka alkoi erokriisistä ja oli sen tarkoituskin, niin uskon. Tarvitsen tämän ajan yksin kasvaakseni ihmisenä, oppiakseni tuntemaan/rakastamaan itseni jotta olisin myöhemmin valmis... mihin? Uuteen yritykseen sielunkumppanini kanssa? Jos joku osaisi/ haluaisi katsoa, voisin laittaa linkin yksityisviestillä...
tallennettu
satumaaria74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.2012 15:50:27 »

http://www.astro.com/cgi/chart.cgi?cid=uyqfile86GKa7-u1350226435;lang=e;gm=a1;btyp=61;mth=gw;sday=8;smon=11;syr=2012;hsy=-1;zod=;orbp=;rs=0;ast=&nhor=1&nho2=3

Laitoin (tai ainakin yritin) tähän linkin synastriakarttaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2012 16:28:24 »

Suurimmaksi osaksi nuo johtunevat siitä että kyseessä on iin saman ikäiset ihmiset, siis noitten hitaiden planeettojen kanssa.
Näin kun äkkiä vilkaisin.
Mutta onhan tuolla sitten muutakin, mutta en viitsi lähteä arvailemaan kun on varmaan joku joka ihan tietääkin Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: