Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmuista ja ex-elämistä...?  (Luettu 37986 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« : 13.04.2006 15:57:15 »

Luin, että näistä kartoista (kuunsolmuista) voi saada jotakin tietoa edellisestä elämästään. No itse olen vielä melko pihalla koko kartasta.  idiot2

Minulla näin: Kuunsolmu 20° 13' Vesimies

Mitä mahtaa kertoa?

(http://www.astro.fi/omatkuvat/kartta_parempi.php?id=23376)

Aurinko 6° 37' Jousimies 4. huone
Kuu 11° 57' Jousimies 4. huone
Merkurius 16° 41' Jousimies 4. huone
Venus 21° 52' Kauris 5. huone
Mars 16° 41' Skorpioni 3. huone
Jupiter 9° 20' Rapu 11. huone
Saturnus 11° 52' Kauris 5. huone
Uranus 3° 49' Kauris 4. huone
Neptunus 10° 50' Kauris 5. huone
Pluto 15° 58' Skorpioni 3. huone
Chiron 16° 52' Rapu 11. huone
Ceres 3° 18' Rapu 10. huone
Pallas 27° 25' Kalat 8. huone
Juno 4° 25' Skorpioni 3. huone
Vesta 4° 11' Vesimies 5. huone
Kuunsolmu 20° 13' Vesimies 6. huone
Vertex 9° 43' Vesimies 5. huone
 

Huoneiden kärjet

Askendentti 7° 59' Neitsyt
2. Huone 23° 48' Neitsyt
3. Huone 17° 15' Vaaka
Keskiyö 23° 10' Skorpioni
5. Huone 7° 55' Kauris
6. Huone 13° 44' Vesimies
Deskendentti 7° 59' Kalat
8. Huone 23° 48' Kalat
9. Huone 17° 15' Oinas
Keskitaivas 23° 10' Härkä
11. Huone 7° 55' Rapu
12. Huone 13° 44' Leijona
« Viimeksi muokattu: 13.04.2006 15:59:02 kirjoittanut Artemisu » tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #1 : 13.04.2006 19:47:03 »

Jos sinulla on noususolmu vesimiehessä ja laskusolmu leijonassa niin tulisi näin itselleni mieleen,että sinun pitäisi ottaa oppia vesimiehen hyvistä piirteistä ja jättää leijonan negatiivisia piirteitä pois.Menneistä elämistä en osaa sanoa mitään...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 15.04.2006 11:21:29 »

Tervehdys,

solmujen tulkinnoissa vaikuttavat sekä merkki että huone. Sinulla siis yläsolmu Vesimiehessä huoneessa 6 ja näin ollen alasolmu on Leijonassa huoneessa 12. Menneistä elämistä kertoo nimenomaan alasolmu.

ABC de l´Astrologie karmique (kirjoittanut Laurence Larzul) ehdottaa seuraavaa Leijona-alasolmuisen menneeksi elämäksi:

kyseessä on mahdollisesti ollut aatelinen, kuningas tai kuningatar tai kuuluisuuttakin niittänyt viihdetaiteilija, esim. näyttelijä tai taiteilija. Niin ikään on mahdollista että olet toiminut kasvatuksen ja koulutuksen parissa. Yleensäkin esiintyminen, kulttuuri ja viihde ovat voineet olla sydäntä lähellä. Kaikki nämä asiat ovat voineet olla sydäntäsi lähellä koko nuoruutesi ajan. Alasolmu nimittäin tulee esiin luontaisena lahjakkuutena.

Huoneesta XII sanotaan seuraavaa: hengelliseen ja psyykkiseen elämään on  saattanut liittyä ongelmia. Henkilö on mahdollisesti toiminut uskonnollisella alalla, vaikkapa pappina, munkkina tai esoteerisen alan tutkijana. Niin ikään terveydenhoitoala ja tiede - nimenomaan yksinäisenä tiedemiehenä, ovat mahdollisia. Surkeampiakin kohtaloita ehdotetaan, esim elämää lainsuojattomana, "eksyneenä lampaana", kadotettuna sieluna, vankina, karkotettuna tai vakavasti sairaana.

No niin, yhdistellään tietoa:

Kuningas tai kuningatar + karkotus: keisari Napoleon?Huh Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #3 : 15.04.2006 14:38:09 »

Lilli!  Smiley

Osaisitko kertoa vähän noususolmu leijona 9.huone - laskusolmu vesimiehestä ?
Sen tiedän, että 60-luvulla olen elänyt viimeksi ja kuollut nuorena, kuin myös edellisilläkin kierroilla.
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 15.04.2006 15:52:06 »

kaapokisu,

laskusolmusi on siis Vesimiehessä huoneessa 3.

Edellä mainitsemani kirja ehdottaa entisiksi elämiksi seuraavaa:

Vesimies/Huone XI: edellisessä elämässä on mahdollisesti ollut ystävyteen ja yteiskunnalliseen osallistumiseen liittyviä ongelmia. Ammateista mahdollisia ovat keksijä, insinööri, teknikko, kapiainen, vallankumouksellinen, psykologi, säveltäjä, visionääri tai profeetta.

Huoneeseen III/Kaksosiin liittyviä asioita: edellisessä elämässä on voinut olla ongelmia ymmärryksen ja kommunikaation suhteen. Ammateiksi ehdotetaan myyjää, lehtimiestä ja kaikkea mikä liittyy tiedonvälitykseen. Kuljetusala on niin ikään mahdollinen, kuten myös graafinen ala ja piirtäminen. Tähän huoneeseen liitetään myös tietoon ja taitoon perustuvat urheilulajit ja pelit.

Kokemukseni mukaan niillä, joilla alasolmu on Kaksosissa/huoneessa III, on erinomaiset puhelahjat tai kirjalliset kyvyt. Olisitkohan ollut joskus kirjailija/kirjuri/lähetti/toimittaja/opettaja tai jotain muuta sellaista. Alasolmuunhan liittyy karmisia asioita, joten olisitko jakanut harhaanjohtavaa tietoa tai jotain? Alasolmu kertoo karmisista teemoista, joiden on tarkoitus tulla juuri tässä elämässä käsiteltäviksi ja vinoutumia korjaillaan sitten yläsolmun avulla. Vesimieheen liitetään usein yliälyllisyys ja tunteettomuuskin. Vesimies on parhaimmillaan porukassa, Leijona taas astuu yksin estradeille omana pöyhkeänä, mutta ah, niin rakastettavana itsenään. Huoneesta IX saadaan mukaan vielä maailmanparannusmeininkiä ja lisää kansainvälisyyttä, jota Vesimieskin pitää sisällään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #5 : 15.04.2006 17:02:35 »

Kiitos tulkinnasta Lilli!  smitten

Olen pienempänä/nuorempana pitänyt kovasti kirjoittamisesta ja piirtämisestä  smitten Joskus ala-asteella halusin opettajaksi, heh  Grin

Enää ei kirjoittaminen tai piirtäminen oikein inspaa. Joskus huonoina hetkinä vuosia sitten kirjoittelin pari runonpätkää.

En ole kovin kova puhumaan, mutta en hiljainenkaan. Siltä väliltä  Wink Puhetyylini on haaveilevaa ja kauaskantoista. Yleensä puhun "sitten kun"  tai "sitten muutaman vuoden päästä voitais..." En osaa oikein elää nykyhetkessä  Wink

Laskusolmuuni vesimieheen viitaten, osaan kyllä ryhmätyöskentelyn salat. Ammattinikin jo sitä vaatii. Inhoan yksintyöskentelyä ja muutenkin yksin möllistelyä  buck2 Olen seuraihmisiä  Grin Grin

Kohti jellonan opetuksia kirkkain mielin  Wink Grin
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
jokuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #6 : 19.04.2006 09:15:50 »

Hei!
Viitsiskö joku katsoa mitä kuunsolmuni kertoo, kun se on näin: kuunsolmu 4o 13`vesimies 5. huone.
tallennettu

Vesimies, nouseva neitsyt, kuu kaloissa, aurinko vesimiehessä, merkurius vesimiehessä, venus oinaassa, mars härässä, Valkoinen mangneettinen peili, Rotta
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #7 : 19.04.2006 20:30:20 »

Olipa pakko tulla kommentoimaan, kun huomasin tässä itseäni liippaavaa juttua:
Mulla on alasolmu  kaksoset 9.huoneessa ( aspect_con venus) ja tunnen kovasti vetoa kirjalliseen ilmaisuun (tosin taitoni ei ehkä riitä siihen mutta sisäinen ajattelumaailma kaipaisi ilmaisuaan) toisaalta myös taide, maalaaminen ja juuri graafinen suunnittelu on harrastukseni josta on lähiaikoina tulossa kenties ammattinikin (haaveilen yrittäjyydestä). Kertooko sitten yläsolmu  jousimies( aspect_con neptunus) siitä jotain...Tuo neppari ei kai ihan kovan bisnesnaisen maineessa oikein ole Grin
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #8 : 21.04.2006 16:09:53 »

Tervehdys,

solmujen tulkinnoissa vaikuttavat sekä merkki että huone. Sinulla siis yläsolmu Vesimiehessä huoneessa 6 ja näin ollen alasolmu on Leijonassa huoneessa 12. Menneistä elämistä kertoo nimenomaan alasolmu.

ABC de l´Astrologie karmique (kirjoittanut Laurence Larzul) ehdottaa seuraavaa Leijona-alasolmuisen menneeksi elämäksi:



Hei Lilli!

Kuulehan, jos huoneet merkitsee myös näissä solmuasioissa, niin miksi Sepon tekemässä tulkinnassa ei mainita huoneista mitään?

Olen muutenkin aiheesta kysellyt , koskien pääasiassaNoususolmuni muodostamaa yhtymää pluton kanssa, molemmat on huoneessa 11ja  vaa'assa. Ja Laskusolmuni on siis oinaassa,  huoneessa 5.

Itseäni aihe todella kiinnostaa, enkä ole vastausta vielä saanut, joten pyydän jos tietoa on niin kertokaa!!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.04.2006 11:50:56 »

Hei meruska,

en ota kantaa Sepon menetelmiin ja siihen, miksi hän ei ole ottanut huonetta huomioon. Joka tapauksessa Kuun solmut pysyttelevät yhdessä merkissä n. 1.5 vuotta, joten sama merkkisijainti löytyy kaikilta ikätovereiltasi. Huonesijainti on huomattavasti yksilöllisempi. Itselläni esim. alasolmu Skorpionissa huoneessa 5, yläsolmu Härässä huoneessa 11. Lapsena ja nuorenakuin alasolmun HUONE tuli selkeämmin esiin kuin merkki, jonka kanssa on sitten saanut taistella tässä kolmenkympin jälkeen. Koska sinullakin on alasolmu huoneessa 5, niin vuodatanpa omia kokemuksia tästä huoneesta:

lapsena siis olin kiinnostunut kaikenlaisista taiteista. Piirsin, maalasin, kirjoitin hurjia mielikuvitustarinoita, tanssin, soitin useampaa instrumenttia ja näyttelin harrastelijateatterissa. Olen näytellyt jopa eräässä TV-sarjassa ollessani 11-vuotias. Jos mennään entisten elämien tasolle, niin olen aina ollut mielestäni "aatelinen", vaikka niin maalta olenkin. Omat tutkimukset menneistä elämistä ovat viitanneet sitten siihen, että olisin ollut muutama vuosisata sitten englantilainen aatelissäätyyn kuulunut perijätär. Sopii sekä Skorpionin että huoneen 5 teemaan oikein somasti! Edelleen aikuisikään tullessani huoneen 5 teemat eli pelit ja romanssit tulivat mukaan kuvioihin. Jossain välissä melkein asuin biljardisaleilla ja nuoruus kului niin ikään miesseikkailujen parissa. Pitempiaikainen parisuhde tuli kuvioon vasta 25-vuotiaana.

Oinaan merkkiin liitetään tavallisesti sotilasura, taisteleminen, yrittäjyys ja johtajuus, urheilu, terävät esineet, metallit ja "oman tien kulkeminen". Tässähän voisi lanseerata sinulle menneen elämän turnajaisia kierrelleenä ritarina tai gladiaattorina!

Sen olen pistänyt merkille, että tällä astropalstalla on huomattavan paljon niitä, joilla solmut ovat Vesimiehessä tai huoneessa 11. Viitanneeko tämä asetelma astrologiaan? Vesimieheen mielletään tietty myös ryhmittyminen ja mitäs muuta tämä keskustelupalstalla parveilu on kuin ryhmittymistä?

Tästä päästäänkin yläsolmusi teemaan, joka kehottaa selkeästi siihen, että kaikkea ei tarvitse tehdä yksin.
« Viimeksi muokattu: 22.04.2006 12:21:47 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #10 : 22.04.2006 14:24:30 »

Lilli, voisitko kertoa minullekin mitä kirjasi sanoo kun minulla kuunsolmu on Neitsyessä 3. huone ja laskusolmunihan on silloin Kaloissa 9. huoneessa.Olen yrittänyt itse asiaa pähkäillä paljonkin, mutta olisin kiitollinen lisätiedoista  :Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 22.04.2006 15:46:10 »

Itseani kiinnostaa myos edelliset elamat ja tietaakseni kuunsolmuilla tiedetaan paljon niista, itsellani esim. on kuunsolmu jousimiehessa 22 ast.22' ja 5:s huone,
eli osaako Lilli tai joku muu yhdistaa taman tiedon mukaan jotain eletyista elamista?
Kiitos etukateen Diamond
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 22.04.2006 16:32:01 »

diamond,

sinua koskee pitkälti sama stoori kuin minkä annoin kaapokisulle.

Pistänpä tähän vielä tuon yllämainitsemani kirjan ehdotukset edellisiksi elämiksi. Eli jos yläsolmu on Härässä huoneessa 11, niin silloin alasolmu on täsmälleen vastamerkissä ja -huoneessa, tässä tapauksessa Skorpionissa huoneessa 5. Alasolmu viittaa menneisiin elämiin ja jos se on:

Huoneessa I/Oinaassa:

karmisena taakkana voi olla ongelmia väkivaltaisuuden ja aggressiivisuuden suhteen. Mahdollisia ammatteja ovat johtaja, sotilas ja urheilija. Ura armeijassa on ollut todennäköinen tai kaikki mikä liittyy hallitsemiseen, taistelemiseen valloittamiseen ja voittamiseen.

Huoneessa II/Härässä:

omistushalun ja kiintymysten suhteen voi olla ongelmia. Ammatilliseen repertuaariin kuuluvat vakuutus -ja pankkiala, kiinteistöala. Henkilö on voinut olla esim. rikas kiinteistöjen omistaja tai liikemies. Myös luonnonläheisempi ammatinvalinta on mahdollinen, esim. maatalous kuuluu Härän alaisuuteen. Niin ikään taide - mielestäni erityisesti käsityöläisyys kuuluvat härkämäisiin menneisiin elämiin.

Huoneessa III/Kaksosissa:

kommunikaation ja ymmäryksen suhteen voi olla ongelmia. Henkilö on voinut olla ammatiltaan kauppias tai myyjä tai hän on voinut toimia kuljetusalalla. Niin ikään hän on voinut olla lehtimies tai hän on voinut toimia muuhun tiedonvälitykseen liittyvällä alalla. Kuriiri, sähköttäjä, puhelinvaihteen hoitaja, sihteeri yms. sopisivat hyvin tähän toimenkuvaan. Lisäksi tietoon ja taitoon perustuva urheilu ja pelit ovat voineet olla oleellisesti mukana entisissä elämissä. Niin ikään graafinen ala ja piirtäjän ammatti kuuluvat Kaksosten/Huoneen III alaisuuteen.

Huoneessa IV/Ravussa:

on mahdollista, että tässä solmuasetelmassa on vaikeuksia riippuvuuden ja johonkin kuulumisen suhteen.
Ammateista mahdollisia ovat mm. kotirouva, palvelija, historioitsija, kirjailija, satusetä. Kaikki vieraanvaraisuuteen ja ruokaan liittyvät alat kuuluvat myös kuvaan. Joskus on kyseessä julkinen, vastuuton hahmo tai poliitikko. Niin ikään on mahdollista, että henkilö on kuollut nuorena tai on jäänyt henkisesti lapsen asteelle.

Huoneessa V/Leijonassa:

ongelmia on voinut olla luovuudessa ja itsensä toteuttamisessa. Kyseessä on voinut olla aatelinen, kuningas tai kuningatar, tähti, kuuluisa taiteilija tai näyttelijä. Yleensä kasvatus, koulutus, esiintyminen, kulttuuri ja viihde kuuluvat huoneen V/Leijonan hallintaan.

Huoneessa VI/Neitsyessä:

ongelmia voi olla työhön ja terveyteen liittyvässä tehokkuudessa ja itsekurissa. Kyseessä on voinut olla tavallinen duunari tai artesaani (käsityöläinen). Tämä merkki/huone viittaa myös raskaaseen elämään ilman suurta iloa ja helpotusta. Joskus havaitaan lääketieteeseen ja terapiaan liittyviä tieteellisiä kykyjä. Tiedonsäilytys, kirjastoala, eläimille omistettu ura sekä ruumiinkulttuuriin liittyvät tekniikat ja toiminnot ovat myös mahdollisia.

Huoneessa VII/Vaa´assa:

lain tai ihmissuhteiden parissa voi olla tasapainotusongelmia. On mahdollista, että yksilö on toiminut lain ja diplomatian parissa tai voimakkaan johtajan puolisona, tukijana tai myötäilijänä. Edelleen hän on voinut olla taiteilija, muusikko tai koristelija. Eiköhän myös perinaiselliset kampaajat, kosmetologit ym. kauneusalan ihmiset ja lentoemot kuulu tämän merkin alaisuuteen (viimeisin virke oli vain oma mielipide).

Huoneessa VIII/Skorpionissa:

raha-asioihin ja vaistoihin voi liittyä ongelmia. Kyseessä on voinut olla tutkija, lääkäri, kirurgi, esoteerikko, salapoliisi, psykiatri, rikas perijä, prostituoitu, gangsteri, rikollinen, musta maagi tai noita. Luultavasti hän on johonkin asiaan vihkiytynyt ja on voinut kuulua täten johonkin salaseuraan.

Huoneessa IX/Jousimiehessä:

ulkomaalaisiin voi liittyä älyllisiä ja moraalisia ongelmia. Kyseessä on voinut olla piispa, kardinaali tai muu auktoriteetti kirkollisella alalla. Hän ollut mahdollisesti intellektuelli, lähetyssaarnaaja, teologi, opettaja, tutkimusmatkailija, seikkailija tai tiedon rajojen laajentaja.

Huoneessa X/Kauriissa:

perheeseen ja sosiaalisiin velvollisuuksiin liittyy mahdollisesti ongelmia. Kyseessä on ollut mahdollisesti poliitikko tai yhteisön vastuuhenkilö, ehkä kouluttaja, tuomari tai muu roolimalli. Niin ikään on mahdollista, että kyseessä on ollut erakko tai askeetti.

Huoneessa XI/Vesimiehessä:

ystävyyteen ja yhteiskunnalliseen osallistumiseen voi liittyä oongelmia. Kyseessä on ollut ehkä keksijä, insinööri, teknikko, kapiainen, vallankumouksellinen, psykologi, säveltäjä, visionääri tai profeetta.

Huoneessa XII/Kaloissa:

hengelliseen ja psyykkiseen elämään voi liittyä ongelmia, terveysongelmat ovat myös mahdollisia. Ammatillisista aloista Kalat viittavat uskonnolliseen alaan, esim. papin ja munkin ammatteihin. Kyseessä on voinut olla esoteerisen alan tutkija tai henkilö on voinut toinmia terveydenhoitoalalla tai yksinäisenä tiedemiehenä. Niin ikään elämät lainsuojattomana, "eksyneenä lampaana", kadotettuna sieluna, vankina, karkotettuna tai vakavasti sairaana ovat mahdollisia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #13 : 22.04.2006 17:33:17 »

Kiitos Lilli
Kuten monta vuotta sitten kirjoitin kirjassani eraasta edell. elamastani jonka ns. karmaa yritan hoitaa loppuun, olin eraanlainen tiedon laajentaja ja myos seikkailia(vaeltaja) ,joten vahvistit rutkasti omaa teoriaani ja vahvistit uskoani jatkaa omaa elamantehtavaani Cheesy
Diamond
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #14 : 22.04.2006 18:38:46 »

Itselläni esim. alasolmu Skorpionissa huoneessa 5, yläsolmu Härässä huoneessa 11.

Hei Lilli,

minulla on juuri toisinpäin eli alasolmu 11 ja yläsolmu 5 skorpparissa. Minulla on vahva yhteiskunnallinen suuntaus ja työ sen mukaista. Työasiat sujuu aivan leikiten (järjestössä) ja ikäänkuin ajaudun aina delegoimaan työtehtäviä muillle, missä olen itseasiassa aika hyvä. Sekin käy ikään kuin itsestään. Mulle on sanottu, että olen edellisessä elämässä ollut "valtaapitävien läheisyydessä", + visionääri/ profeetta  coolsmiley, mulla on muutenkin 11 huona täynnä roinaa.


Vitoshuone näkyy mulla aika rankkoina ihmissuhteina ja vaikeina kokemuksina seksuaalisuudesta. Taide kiinnostaa ja kaikki ystäväni ovat taiteiljoita, tosin itsekin olen aina harrastanut kaikennäköistä musiikkia, tanssia ja teatteria. En kuitenkaan enää luule, että se olisi työpaikaksi sopiva minulle.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: