Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: raputyttö ei ymmärrä kaksosmiestä...  (Luettu 45581 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #75 : 23.04.2006 11:05:38 »

Hänkään ei vastaa viesteihini aina, vaan pitää minua kummallisessa odotuksen tilassa. Onko se sitten helpompi olla vastaamatta kuin pelätä sanovansa jotain väärin tai loukata toista tahtomattaan? Menettämisen pelkoa osin? Eikös neutraalina olo ole joskus helpompi valinta? En tiedä... itsekin kun olen suorasukainen ihminen ja vastaan kaikkeen mitä kysytään tai kerrotaan - sanon mitä ajattelen, enkä jätä mitään epäselväksi.

Minä olen kauris, mutta minulla on kuu ravussa ja kartassa on muutenkin paljon rapua. Olen nyt tässä liehitellyt erästä kaksosta ja voi olla, että tässä jonkinlainen suhdekin voisi olla tiedossa.  smitten

Tunnistin tästä viestipätkästä heti tämän kaksosmiehen! Ihmeellinen epeli! Minä kun lähetän viestin, oletan, että siihen vastataan. Mutta ei, kaksosmies senkun vastaa silloin kun huvittaa - jos edes vastaa.  tickedoff Minä kun täällä rakkauden vaaleanpunaisessa hurmoksessa innoissani hypin ja kirjoittelen viestejä ja auta armias sitä surkeaa tunnetta kun kaksosmies ei sitten vastaa yhtään mitään hempeilytekstareihini.  Cry Olen jo onneksi alkanut tottua ajatukseen vastaamatta jättämisestä, mutta kyllä se silti ärsyttää. Olisi todella kiva tietää mikä idea tuossa oikein on? Veikkaan, että syy taitaa olla yksinkertainen ajattelemattomuus ja laiskuus - ehkei kaksosmies osaa ajatella, että vastaamatta jättäminen olisi jotenkin vaarallista. No eihän se olekaan, mutta olisihan se kiva, jos sieltä edes joku hymiö takaisin tulisi.  Embarrassed

Minä olen tietyllä tapaa myös takertuvaista tyyppiä, haluan omistautua rakkaudelle ja suhteelle ja panostaa siihen täysillä ja pelkään, että tukahdutan kaksosen innostuksellani ja parisuhdehöpinöilläni. Kyselen kyllä ajoittain aina, ahdistaako kaksosmiestä parisuhdehömpötykseni ja kehuni, mutta ei hän ainakaan vielä ole mitään myöntänyt.

Ihaninta kaksosmiehessä on kyllä hänessä elävä pieni ujouden poikanen. Kun häntä kehuu tai vastaavaa, niin voi sitä pientä pikkupoikaa, joka nousee sieltä jostain syvältä sisimmästä esille.  Cheesy Kaksosmies punastelee ja on ihmeissään saamistaan kehuista - vaikka kuitenkin on itse kovinkin narsistinen luonne ja tietää oman arvonsa. Ehkä se on sitten eri asia kuulla se kehu joltain muulta.  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #76 : 23.04.2006 17:25:13 »

kävin miestä  moikkaamassa perjantaina hänen työpaikallaan. mies oli kovin hermostunut ja tuntui odottavan  jotakuta paikalle. mukava hän minua kohtaan oli, mutta hermostus paistoi läpi. en viitsinyt kauaa kiusata, vaan lähdin pois. mies pyysi, että soittaisin kun tiedän minne menen, hän voisi tulla poikkeamaan kun  pääsee töistä. soitin sitten miehelle, oli kovin outo. en pyytänyt häntä tulemaan, eikä hänkään enää asiaa maininnut. tiesin jo jotenkin alusta asti, ettemme tule näkemään enää sinä päivänä. no tällä kertaa mies kuitenkin laittoi viestin, missä pahoitteli ettei ehdikään nähdä. se oli positiivista. lauantaina kiitin häntä, kun oli ilmoittanut edellisenä päivänä.
ei ole miehestä sen jälkeen mitään kuulunut... kaipa minä taas joku päivä pistän hänelle viestiä, kun en kuitenkaan jaksa odottaa hänen yhteydenottoaan ...  :Smiley
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
maatsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #77 : 10.07.2006 20:46:27 »

Hei tässä Kaksoset-nainen, joka käyttäytyy näköjään just niinkuin viestien Rapu-nainen eli on aktiivisempi kuin mies. Onkohan nykyajan miehet niin nyhveröitä merkistä riippumatta, että jalkapallo ja kaverit sekä sohva ovat houkuttelevampia vakituisena kumppanina kuin nainen olisi? Angry

Mun mielestä voi kuka tahansa (mies tai nainen) olla aktiivinen, jos se on luontaista, mutta ei tietenkään voi olla olevinaan, jos ei ole...Meillä on vain yksi elämä, mitä sitä nyhjäämään. Katsotaan kortit ja pelataan niillä, mitä on....vai? On tullut kyllä monesti huonot kortit tai en ole osannut pelata. Se ei siis pelaa, joka pelkää.

Kyllä mä tarvittaessa osaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja olenkin sellainen, jos en ole kiinnostunut. Pystyn kyllä sanomaan suoraan, jos pidän tai en. Siinä on sitten vastapelaajalla tiedossa, missä mennään.

Nyt olisikin mukava tietää, mitä Rapu-naiselle kuuluu ja vieläkö Kaksoset-mies aikeuttaa päänvaivaa?

T: kerran raukkanakin esittäytynyt Sirp
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #78 : 10.07.2006 20:56:50 »

Hei yellowstar  Shocked
Kuinka kävi???
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #79 : 12.07.2006 14:34:37 »

Yellowstar, kerro kuinka kaksosmiehen kanssa kävi??  Smiley

Tämä viestiketju on ollut parempaa luettavaa kuin mikään romaani :Smiley

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Jinx
Vieras
« Vastaus #80 : 12.07.2006 14:40:47 »

Käännetäänkö keskustelu hetkeksi ympäri, jospa kaksosmies ei ymmärrä raputyttöä?

Itse kaksosena pidän rapuja hieman lapsellisina ja kummallisina.
Eipä heitä pahemmin ole ystävä/kaveri piirissäkään, mistähän johtuu?  Grin
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #81 : 12.07.2006 21:42:19 »

Hei tässä Kaksoset-nainen, joka käyttäytyy näköjään just niinkuin viestien Rapu-nainen eli on aktiivisempi kuin mies. Onkohan nykyajan miehet niin nyhveröitä merkistä riippumatta, että jalkapallo ja kaverit sekä sohva ovat houkuttelevampia vakituisena kumppanina kuin nainen olisi? Angry
Ei se välttämättä mitään nyhveryyttä ole vaan mies pikemminkin tekee juuri sitä mikä milloinkin hyvältä tuntuu, jos jalkapallo ja sohva kiinnostaa enemmän kuin nainen niin voivoi. Aitoa nyhveryyttä olisi se jos mies vastoin omia tuntumuksiaan ja oman itsensä ja halunsa uhraten yrittäisi miellyttää naista. Luulen että siitä ei nainenkaan loppujen lopuksi nauttisi.

Kyllä mä tarvittaessa osaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja olenkin sellainen, jos en ole kiinnostunut. Pystyn kyllä sanomaan suoraan, jos pidän tai en. Siinä on sitten vastapelaajalla tiedossa, missä mennään.
Ei kannata yrittaa esittää mitään tai pelata jotain "ihmissuhde" pelejä, pelaamalla ja esittämällä jotain on kaikkein helpointa päästä miehestä eroon. Nämä keinot eivät enää toimi, tänä päivänä aitous, rehellisyys, hyväksyminen ja lempeys kaikkia kohtaan on IN, ja näillä tavoilla sitä rakkautta saa yltäkyllin myös itselle.  smitten

Freelancer
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #82 : 13.07.2006 19:29:37 »

Lainaus itseltäni tästä keskustelusta:
"Mullaki on noita rapumies-kokemuksia ja nykyään vaan toivon, että "älä ole rapu, älä ole rapu" se vaan on  niin tunteellista, vaikka onkin ihanaa. Ravut on mitä ihanampia ja kilttejä, mutta tämmönen ailahtelevainen kaksostyttö ei halua satuttaa enää yhtään ihanaa rapumiestä...  "

Ja taas tapasin yhden rapumiehen!!! sillä syntymäpäivä juuri tänään... mutta katsellaan miten käypi...  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
maatsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #83 : 14.07.2006 10:44:16 »

Käännetäänkö keskustelu hetkeksi ympäri, jospa kaksosmies ei ymmärrä raputyttöä?

Itse kaksosena pidän rapuja hieman lapsellisina ja kummallisina.
Eipä heitä pahemmin ole ystävä/kaveri piirissäkään, mistähän johtuu?  Grin

Hei taas!

... Ravut lapsellisia, no en tiedä, mut ns. herkkänahkaisia ovat (hekin). Joskus tuntuu kummalliselle kaikki muut, ja silloin koetan katsoa peiliin. Ei kait se niin voi olla. Tapaamani Ravut ovat olleet rehellisiä ja vastuullisia tunteissaan. Joskus olen hetkittäin toivonut, että eivät olisi. Oikeasti arvostan sitä kuitenkin.

Kun nyt tuota Ravun "lapsellisuutta" ajattelen, niin se ehkä ilmenee siten, että jaksavat leikkiä esim. lasten/nuorison kanssa. Tiedän miesrapuja, jotka viettävät aikaansa kalastellen, pelaten ja esim. huvipuistossa käyden. Tämä on vain hyvä piirre, mutta voi joskus Kaksosena nousta itsekkyys esiin, kun nuo jalkapallot ym. mielstäni höpötykset menevät MINUN ohitseni.

Kävin viihteellä ja istuin pöydässä, jossa oli kolme Kaksosta ja yksi Neitsyt. Mut innokkain tanssittaja ym. höpöttäjä oli Vesimies.mies.

Hienoja kesäkelejä. Si si
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #84 : 24.07.2006 15:14:47 »

heipä hei!
luulin että tämä keskustelu olisi jo kadonnut bittiavaruuteen... Grin
kaksosmiehen kanssa homma kuihtui kasaan. harmi toisaalta.  Huh
tapasin miehen ja hänen uuden tyytöystävänsä juhannuksena. kyläilimme yhteisillä ystävillä samaan aikaan. yhtä flirtti mies oli minulle kuin ennenkin, pyyteli käymään piittaamatta naisestaan lainkaan. flirttasin takasin vähän kevyemmin, mutta en kuitenkaan ollut enää tosissani. toivon, että he ovat tämän naisen kanssa onnellisia, mutta en silti voi olla miettimättä, että mikä minussa oli etten kelvannut....

uusia tuulia kohti olen kuitenkin menossa, olen tavannut nyt vaaka miehen. mukavalta tyypiltä vaikuttaa, muttei kuitenkaan sykähdytä niinkuin se kaksos mies... ehkä, kunhan vain tutustumme paremmin...  :Smiley

kertokaa ihmeessä omia kokemuksianne vaaka miehistä ja rapu-vaaka suhteista!

tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: