Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: raputyttö ei ymmärrä kaksosmiestä...  (Luettu 45552 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 17.04.2006 14:10:54 »

Tarkkaile, tarkkaile. Tuntuu että exäni oli ainakin jonkun aikaa vilpitön kanssani tosin mistä tietää mitä ne leuhkii aina miesten kesken. Kun hän alkoi puhua minulle jostain urheilijatytöistä, tajusin että paras viilentää välit. Sellaista se on mutta kaikkia suhteita ei olekaan tarkoitettu.

Kaikissa suhteissa on aina se että joku muukin voi olla kiinnostava, siksi kysyn voisitko teettää tähtikarttanne vai aiotko "tuhlata aikaa.."....kyllä se on tää jupiter-retro joka saa muistelemaan jokaista matkaa itsekseen, muiden tai exien kanssa. Kaikkea elämänkokemusta. Ihmettelen mistä se luottamuksen tunne syntyykin. Kun liikut VAIN hänen kanssaan yhdessä jonnekin paikkaan missä hän tarjoaa aterian.. olette yhdessä, suunnittelette tulevia tekemisiä yhdessä. Niin, silti ei tiedä. Kuuntele sisintäsi--
« Viimeksi muokattu: 17.04.2006 14:15:58 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #46 : 17.04.2006 19:50:27 »

Heips Smiley

Kiitti Liljuska vastauksestasi - tulin hyvälle mielelle.
Pitkä liitto takanasi Rapumiehen kanssa...en yhtään ihmettele, että kaipaat. Kyllä tuollaisessa ajassa toisesta tulee melkein jo osa itseä. Jotenkin vaan on vajaa, kun toinen on poissa, vaikka kuinka huonosti olisi mennytkin. Mutta kun mahtuu niitä hyviäkin hetkiä liittoon - ja niitähän sitä kaipaa. Joskus onkin tullut mietittyä, että voisipa ne kaikki hyvät puolet yhdistää johonkin tiettyyn ihmiseen, niin kaikkihan olisi silloin hyvin Wink Vaan ei kun ei... se on vaan otettava kukin sellasenaan tai sitten ei.
Mulla takana 10 aviovuotta tuota koetusta + 8 vuotta ennen sitä seurusteluna - saman miehen kanssa (Oinasmies) eli yhteensä siis 18 vuotta. Kumma miten äkkiä tuo aika kuitenkin on menny...Vaikka välillä on tuntunukkin, että seisoo tinassa.

Jep, kait se niin onkin, että tulimerkit tulee parhaiten toimeen toistensa kanssa ja vesimerkit/maamerkit toistensa...vaan onhan se silti monimutkaisempi juttu. Me kun ollaan kukin minkäkinlaisia sekotuksia Wink Se on vaan se, kuka kenenkin kanssa natsaa parhaiten. Ja tietty onhan se sopeutumiskysymyskin.
Meistä mieheni kanssa eräs astrologi sanoi, että on ilmeistä miksi olemme yhdessä...hyviäkin aspekteja löytyy. Mutta kun on olemassa nää elämäntavatkin....ei niitä ole helppo sulattaa(esim.juominen). Niin, ja elämä voi tuoda tulleessaan monenlaista muuta ongelmaa ja kriisiä(sairastuminen). Joskus ei vaan ihmisen voimavarat riitä kaikkeen, niinhän...Kait sitä ois vaan oltava armelias itselleen. Hyvä, että JupiterGirl oot sen kohdallasi oppinut...(kiva kuulla, että olit kaipaillut minua- ootko muuttanut nimimerkkiäsi? Olitko ennen EternalSun?)

Täytyy tässä nyt kuulostella....tätä omaa tilannetta.

YellowStar - minusta tuntuu, ettei se Kaksosmiehesi minnekään katoa elämästäsi, vaikka uskaltaisitkin rohkeasti olla oma itsesi Wink Katsotaanhan vaan!
Minä muuten aavistelen, ettei se hänen sinusta kertomisensa ollutkaan rehvastelua - päinvastoin...Hänhän tunnusti siinä toiselle, että hänellä on sinut ja että siitä vaikka voisikin tulla vielä jotain. Minusta aika rohkea teko puhua sinusta miehelle, joka jo entuudestaan sinut tuntee Smiley Aattelehan tarkemmin! Minä ainakin sinuna olisin ilahtunut moisesta luottamuksesta... hänhän on ottanut avoimen linjan, ei salailulinjaa.

Kaikkea hyvää sulle Y - luotetaan tulevaan!  Smiley
tallennettu
antenni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #47 : 17.04.2006 21:16:38 »

Kyl vaan vuosien saatossa olen huomannut, ettei miehen kiinnostusta tarvitse arvailla sitten kun se on aitoa. Raputyttönä itsekin melkoisen syvät suot kahlanneena uskon, että oppi on itselläni mennyt perille. Kiinnostunut ja varsinkin ihastunut ihminen menee sekä harmaiden, että mustien kivien läpi ihastuksensa kohteen luo. Mukavia, "ihan ok" ihmisiä on maailmalla pullollaan, niitä, joista mietitään, "että jos muuta en keksi, niin eihän tuossa mitään vikaa ole", mutta silloin jätetään takaportti muille auki, silloin voi signaali olla yhtenä päivänä sitä, toisena tätä - oli tähtimerkki mikä hyvänsä, kokemusta ON   angel
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #48 : 17.04.2006 23:06:10 »

sinä olet onervainen niin optimistinen, että saat minutkin hymyilemään!  Smiley

ehkäpä nyt annan sitä paljon toitotettua tilaa kaksosmiehelle ja odotan hänen yhteydenottoaan. puhun sitten asiat selviksi. ettei raukka vaan ahdistu   Tongue. eräs miespuolinen ystäväni, joka hänkin tuntee tämän miehen, sanoi tänään myös, että voihan olla, että mies tahtoisi itse kanssani vakavampaa, mutta kuulostelee ympäristön mielipiteitä asiasta ensin. sanoi hän minulle myöskin, että älä ajattele niin paljon, elä päivä kerrallaan. tuli levollisempi olo  Smiley.

tapasin ex-mieheni tänään ja minulle tuli häntä aivan kamala ikävä  Cry. sanoin sen hänelle ja mies sanoi, että hänelläkin on ikävä minua. lähtiessään hän puristi minua kädestä ja minua alkoi hurjasti itkettämään. miehellä on uusi nainen jo, enkä missään nimessä tahdo heidän välejään pilata. se ihminen on vaan niin tärkeä minulle, menetinhän erossa lähimmän perheenjäseneni. en kai sitten koskaan kokonaan pääse yli tästä, ehkä en tahdokaan..?
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 18.04.2006 06:15:08 »

Kyllä olin ennen ES.

Vai että muutkin tapailee ex miehiään ja kaipuu iskee. No joo. Minun eka mieshän oli tosiaan se kaikkein tärkein, kumma miten ne nyt ilmaisee rakkautta kun ei yhdessä voi olla. Hänen kanssaan se oli luontevaa. Paitsi hirveät paineet suvun taholta. Mutta se todella oli rakkautta. Kait sitä yritti olla ne jälkimmäisetkin. Sitä ei tarvinnut pakottaa.

Siis sen ekan kanssa, ei kait jälkimmäistenkään. Rakkaus on kova läksy. Hän sanoi puhuvansa vaimolleen välillä minun nimillä. Koetan olla olematta vihainen, hänen elämänsä todella oli sekaisin. Mutta on se yleensä ikävää miten exät sulkee sinut pois elämästään yhtäkkiä, tuntuu että vain jos pystyn sulattamaan viimeisenkin vihan itsessäni tuota exää/  noita exiä kohtaan, voi jotain tapahtua. Aivan turha kuvitella olevansa henkinen guru, jos oikeesti sisällä suree rakkauksien menetystä.

Mutta katotaan mitä se sitä seuraava exä sitten sanoo. Hänellä oli tunteet NIIN jumissa että pystyykö koskaan paremmin sanomaan että rakasti, tai rakastaa. Olipa se eka rakkaus paljon isompi, hyvä jos pääsemme väleihin. Huh miten syvällisiä sielun tunteita. En sitten tiedä miksei kaikkia kohtaan..enkä mene siihen draamaan mukaan, mutta niin.

Hän pystyi kertomaan miksi syvät tunteet on miehille niin pelottavia, että ne saalistaa ja naiset on vahvoja. Niinpä--sanoin että kaipaan kumppania mutta ei vaan löydy. Hän sanoi taas sen minkä olen ennenkin kuullut, että etsimällä ei löydä .. varsinkaan baareista.

No mutta hyvä tietää että rakkautta on olemassa heh. En tosiaan ole kiinnostunut etsimään ja teeskentelemään sitä ihmisten kanssa. Yksi asia on todellakin outo - miten kaikki eivät voi rakastaa kaikkia, vaan monesta ei edes pidä!

On varmaan ollut oikea päätös se ettei esitä olevansa joku ihmisten auttaja. Rakkauttahan minussa olisi, jos olisi oikea kohde kuvassa.
« Viimeksi muokattu: 18.04.2006 07:10:27 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #50 : 18.04.2006 09:25:05 »

hei kaksonen ja rapu on hyvä yhdistelmä... Oon kyllä huomannut, että en mä varmaan ikinä löydä itselleni hyvää miestä muista merkeistä kun ravuista... Kun tarvitsee jonkun, joka pitää jalat maassa ja rakastaa hellästi... smitten
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #51 : 18.04.2006 14:15:41 »

nyt vaan edelleenkin ihmettelen, että kuinka kaksonen ikinä löytää kumppania, kun on niin meneväinen? vai onko niin, että kun joku säväyttää, niin ne menotkin vähenevät?
aivan varmasti kaksosen kanssa on vaikeaa elää, varsinkin ravun, jolle koti on kaikki kaikessa. mutta eikö kaksonenkin jollain lailla viihdy kotona? ainakin tämä tuntemani mies sanoi viihtyvänsä, muita en sitten tunnekkaan.
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #52 : 18.04.2006 15:49:18 »

Kyllä kaksonen löytää kumppanin, helpostikin... Paitsi nyt kun sitä vähän niinku etsii, niin mitään ei tule eteen... 14- vuotiaasta lähtien olen seurustellut vakituisesti, eikä se paljoo mun menoja ole haitannut... En ole tätä ennen ikinä etsinyt miestä, niitä on vaan tullut... Suhteitten aikana on ollut kyllä pahoja kiusauksia pettää, kun tuo vaihtelunhalu on niin suuri... Mutta kertaakaan en ole pettänyt ja jos pettäisin, niin olisi pakko tunnustaa. Enpä tällä hetkellä kaipaa muuta kuin jotain uutta rapumiestä kainaloon. Taidan minäkin aika koti-ihminen loppuviimein olla, ehkä tuo kuu kauriissa vaikuttaa.. Wink
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #53 : 18.04.2006 21:39:56 »

olin koko päivän kahden vaiheilla pistäisinkö miehelle viestin vai enkö. en laittanut. rupesi kaduttamaan se lauantainen kimpaantuminen ja ajattelin pahoitella sitä ja kysyä, että ei kait mies vain loukkaantunut. sitten kuitenkin ajattelin, että ehkä hän pitäisi minua vielä enemmän vaan roikkujana. toisaalta taas pitäisi olla vaan oma itsensä... :Smiley
jos minusta ei nyt mitään kuulu, niin kyllästyyköhän mies, niinkuin täällä on kaksoset itsestään kertoneet? neuvokaa nyt minua onnetonta!  Embarrassed

olen yrittänyt hokea itselleni, että "ajattele vähemmän, ajattele vähemmän", ei näytä tehoavan  Tongue
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #54 : 19.04.2006 08:52:22 »

Heippa yellowstar!

Kokemukseni mukaan kaksosmiehillä on jonkinlainen "kuudes aisti" kumppanin epävarmuuden ja pähkäilyn suhteen. Eivät varmaan itse sitä edes tiedosta. Itselle käynyt niin, että niin kauan kun pää punaisena mietin Mr kaksosta, ei  kuulu hönkäsen pöläystä koko tyypistä. Ja välittömästi kun kyllästyn ja alan miettimään ja touhuumaan muita asioita, kaksonen on lennossa paikalla. Tätä kokemusta on vertailtu kavereiden kanssa ja monille käynyt just samoin. Kaksoset haluaa olla mukana siellä missä tapahtuu, muttei mielellään ole se keskipiste, johon ladataan kauheesti odotuksia...

Jos vaan mitenkään saisit huomiosi muualle ja keskittyisit johonkin aivan tyystin omaan juttuusi, niin kaipa hän sieltä taas tepastelee muinamiehinä luoksesi!

Tsemppiä sulle  Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #55 : 19.04.2006 10:31:02 »

Synapsi, olipa osuvasti sanottu...

Mulla kun jäi tossa sunnuntaina yks kalamies verkkoon... Hän laittoi mese-osotteensa mun koneelle saman tien kun tultiin mun luo ja eilen heti kun avasin mesen, tyyppi hyppäs silmille... Kun olin lähdössä pois sieltä mesestä, sanoin "Jatketaan sitten vaikka joskus toiste.." niin tämä vastasi "Tottakai!!!!"...

Kiva tyyppi, mutta jotenkin epäilyttää tuo innokkuus. Suunnitelmissa on etten avaa meseä ainakaan viikkoon... Jätkä kun unohti kysyä puhelinnumeroa...

Onko tämä sitten julmaa? Mä vaan tarvin miettimisaikaa... En mä voi puhua ja sopia tyypin kanssa mitään tapaamisia tai vastaavaa, ennen kun oon vähän selventäny omaa päätäni...
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #56 : 19.04.2006 11:20:09 »



Hm... Kun Kaksosen hallitsija on  merkurius niin sehän kertoo ailahtelevaisuudesta liikkuvuudesta kuin elohopea.  merkurius hallitsee mieltä ja ajatuksia ja rakkauskin tapahtuu päässä, ajatuksissa. Tosin tämä on   merkurius  kuvaa ja kartalla on paljon muitakin tekijöitä.
Niinkuin  rapu hallitsija on  kuu ja samalla tavalla ilmaisee vuoristorataa tai vuorovettä mutta tunteiden kautta, turvallisuutta mikä  rapu naiselle on tärkeää jopa niin että takertuu tajuamatta ehkä sitä itsekkään.
Yleensä ensimmäinen parisuhde on karmallinen ja se jos mikä kasvattaa, puolin ja toisin. knuppel2 Elämää olisi hyvää elää nyt, eikä suunnitella tulevaisuutta yksipuolisesti, paritanssiin tarvitaan aina kaksi, tasapuolisesti smitten smitten smitten


 ;)mateve
tallennettu

mateve
Aniel
Vieras
« Vastaus #57 : 19.04.2006 14:39:25 »



Kokemukseni mukaan kaksosmiehillä on jonkinlainen "kuudes aisti" kumppanin epävarmuuden ja pähkäilyn suhteen. Eivät varmaan itse sitä edes tiedosta.


Hei mäkin olen epäillyt tuota miehen aurinko vielä FISU ja kuu kaksosissa!     kääk. sitä joutuu kohtaamaan itsensä.  knuppel2
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #58 : 19.04.2006 14:58:41 »

Huh, tätä keskustelua on käyty jo monta sivua (ja jätin 2-4 välistä), mutta haluan kantaa korteni myös tähän kekoon!

Sitä vaan, että mulla kaksosena on tullut periaate, että minähän en myöskään miesten perässä juokse. Se kyllä aiheuttaa monia tuskastuttavia hetkiä.. en tiedä onko venus ravussa jotakin tekemistä asian kanssa.

Mua taas ihmetytti yksi rapumies, joka ei pitäny oikeastaan mitään yhteyttä ja sitte ihmetteli, että kun minä en pitäny yhteyttä. Sanoin monta kertaa, että saa sitä viestiä laittaa. No juttu kuivui kuitenkin kasaan, kun muutin pois paikkakunnalta eikä muutenkaan ollut tarpeeksi aikaa nähdä. Mutta se oli tyyliin ensimmäinen mies, joka suoraan sanoi mulle, että ei hommasta tuu mitään, ku ei oo aikaa nähä! Oisin voinu antaa sille miljoona ruusua siitä hyvästä, koska yleensä kaikki jutut on vaan feidannu meneen. Ite oon vaan kohautellu olkiani, että ei sitte..

Mullaki on noita rapumies-kokemuksia ja nykyään vaan toivon, että "älä ole rapu, älä ole rapu" se vaan on  niin tunteellista, vaikka onkin ihanaa. Ravut on mitä ihanampia ja kilttejä, mutta tämmönen ailahtelevainen kaksostyttö ei halua satuttaa enää yhtään ihanaa rapumiestä...  Cry
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 19.04.2006 17:54:39 »


Sitä vaan, että mulla kaksosena on tullut periaate, että minähän en myöskään miesten perässä juokse. Se kyllä aiheuttaa monia tuskastuttavia hetkiä.. en tiedä onko venus ravussa jotakin tekemistä asian kanssa.



Amen!  Cool
Pitäisi olla periaatteena kaikilla naisilla, niin aika iso osa parisuhteiden ongelmista olisi ratkaistu jo pelkästään tuolla.  coolsmiley


Fixu nainen tietää, miten miesbirjardia pelataan ja kuinka parilla taktisella lyönnillä mies on pussitettu.  Wink
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matador.gif)

Sen jälkeen joku viisaampi voikin kertoa, kuinka liian innokkaista ihailijoista ja pettyneistä ja vihaisista ex-sulhoista päästään eroon..(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/groan.gif)

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/AN_DANCE.gif)
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: