Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: raputyttö ei ymmärrä kaksosmiestä...  (Luettu 45596 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #15 : 12.04.2006 23:29:46 »

meillä tekstailusta on tullut tapa ja itse tykkään viestittelystä enemmän kuin siitä, että soitan ja saatan keskeyttää jotain tärkeää. tekstailussa on se vika, ettei hymiöistä huolimatta ihan tarkalleen tiedä miten toinen oikeasti asian tarkoittaa.
olen erittäin kahden vaiheilla laittaisinko viestin vai odottaisinko hänen yhteydenottoaan...
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #16 : 13.04.2006 10:44:09 »

Ihmiset on erilaisia...Entisen poikaystäväni kanssa meillä oli heti alusta asti se meininki, että nähtiin usein, soiteltiin, jne. Loppupeleissä koko homma kääntyikin ihan päälaelleen, ja suhde päättyi hänen pakonomaiseen tarpeeseensa roikkua minussa, soitella koko ajan, vahtia tekemisiäni yms..

Nykyisen poikaystäväni kanssa meillä alkoi kaikki todella hitaasti. Ei nyt ehkä ihan viikkoa mennyt ettei toisesta kuulunut, mutta kuitenkin. Olin ihan ihmeessä että mitäs tää tälläinen meiniki oikein on.   Shocked Mulla kun on myös taipumusta siihen, että kaiken pitäisi tapahtua heti.

Siitä se kuitenkin pikkuhiljaa lähti etenemään, ja nykyään ollaan siinä pisteessä että saman katon alle muutto on ollut puheena.

Pointtina tässa vaan se, että ei sen alun aina tarvitse olla suurta glooriaa ja tunteiden paloa, vaikka se tietty niin ihanaa onkin. Miehellä voi olla omat syynsä (esim. sinun tapauksessa Yellowstar tuo ero)  siihen, ettei hän heti uskalla kiinnittää sydäntään johonkin ihmiseen. Rakastua ja ihastua voi myös pikkuhiljaa, eikä se tee siitä yhtään merkityksettömämpää. Meillä ainakin tämän nykyisen kultsini kanssakaikki on tapahtunut ihan käänteisessä järjestyksessä, ja hitaasti ollaan kiinnytty toisiimme ja uskallettu antautua tunteen vietäväksi. Mutta toisaalta tämä juttu tuntuu meille molemmille myös kaikista oikeimmalta ja merkityksellisimmältä.  smitten

Kyllä ne asiat siis varmasti loksahtaa hitaasti paikalleen jos on tarkoitus. Ehkä tässä on joku pienoinen kärsvällisyyden oppiläksy sinullekin.  Wink

Kyllä se siitä!!
 
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #17 : 13.04.2006 19:34:31 »

mies soitti minulle tänään! pyysi minua soittamaan illalla kun pääsen töistä... hän oli menossa myöskin töihin, tekee ilta/yötyötä. olen menossa ystäväni luokse töiden jälkeen, mutta ehkäpä ehdin nähdä miehen myöhemmin  Cheesy. toivottavasta. vatsasta kutittaa.... Cheesy
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #18 : 14.04.2006 15:03:03 »

emme nähneet eilen, harmi  Huh. tekstiviestejä kyllä läheteltiin  Smiley.
mies kysyi minulta yhdessä viestissä, että koska taas pidetään kivaa... olen taas ihan ulalla. nyt en kyllä tiedä mitä se mies haluaa. haluaako vain pitää kivaa, vai muutakin.
ahdistanko kaksosmiehen pois jos kysyn asiaa suoraan, kun seuraavaksi tavataan? vastauksella ei ole niin kauheasti väliä, en loukkaannu jos hän sanoo tahtovansa vain seksiä, tahdon vain tietää missä mennään. inhoan arvailuja, tykkään että asiat puhutaan niiden oikeilla nimillä.
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #19 : 14.04.2006 15:14:30 »

Minun aistimukseni on yellowstar valitettavasti että tämä mies ei muuta sinulta halua kuin juuri "sitä" Sad 

Ja mikäli näin on, että jos kysyt suoraan jotain esim: voisiko tästä syntyä jotain muutakin niin silloin hän todennäköisesti katoaa..  (toivottavasti olen väärässä...)
Juttelin nimittäin hiljakkoin yhden miesystäväni kanssa joka on myös kaksonen ja joka oli eronnut ja tuli puheeks eron jälkeinen elämä ym ja hän ainakin mainitsi että saahan sitä "kivaa pitää", kaipaahan sitä ihminen läheisyyttä mutta jos nainen alkaa puhumaan jostain enemmästä niin juttu lössähtää heti siihen!  Undecided

No toki miehiä on monenlaisia  Wink

Mutta itse toki päätät kuinka haluat sen teidän jutun jatkuvan, haluatko varmuutta tai jotain.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #20 : 14.04.2006 15:34:48 »

en tiedä tahdonko itsekään muuta, mutta tahdon tietää pelin säännöt.

ja sehän tässä ristiriitaista onkin kun mies kuitenkin kyseli, että tarvitsenko remontti apua uudessa asunnossani jne. miksi kyselee tuollaisia jos tahtoo vain satunnaisesti pitää hauskaa kanssani? siksi ajattelin kysyä suoraan... mutta en kuitenkaan tahtoisi miestä säikäyttää.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2006 15:51:40 kirjoittanut yellowstar » tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #21 : 14.04.2006 16:07:54 »

en tiedä tahdonko itsekään muuta, mutta tahdon tietää pelin säännöt.

Se on hyvä jos haluat selvittää hänen kanssaan pelisäännöt. Se varmaan on parasta. Sitten saatte rauhassa olla kanssakäymisissä ja ystävystyä.. ei tarvi kummankaan miettii tai pelätä tulevia kysymyksiä tulevaisuudesta.

Ja siinä kun sit rauhassa ystävystytte niin eihän sitä koskaan tiedä mitä siitä kehittyy...
  Cheesy

....Ystävyyden kautta Rakkauteen....  smitten


Onnea matkaan!!  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #22 : 14.04.2006 16:42:25 »

pelkään silti hänen säikähtävän, vaikka esittäisinkin asian nätisti. vaikka järjellä ajateltuna, luulisi aikuisen miehen pystyvän käsittelemään tuollaisiakin asioita.

vaikuttaako tähtimerkkimme kuitenkin niin paljon, että minä rapuna vaikutan takertuvaiselta jolloin kaksonen lähtee karkuun?
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #23 : 14.04.2006 18:03:14 »

Raputytölle voisin näin kaksosmiehenä antaa vihjeen että ei kannata yrittää ymmärtää kaksosmiehiä, se taitaa olla mahdotonta!  Grin Kaksosmies elää hetkessä eikä paljoa etukäteen mieti asioita vaan tekee sen mukaisesti kuin hyvältä tuntuu, ei liiaksi suunnittele tulevaisuutta eikä ihmissuhteissa pyri kovinkaan nopeasti sitomaan kumppania itseensä.

Kaksosmies on kuitenkin luotettava ja rehellinen vaikka ulospäin saattaakin vaikuttaa hiukan villiltä ja sitoutumiskammoiselta. Sitoutumiskammoisuus saattaa kylläkin nousta pintaan jos vastapuoli on kovin takertuvaista tyyppiä. Suoranaista myrkkyä kaksosmiehelle on se jos toinen yrittää "lyödä suhteen lukkoon" liian aikaisessa vaiheessa tai haluaa saada varmistuksen kaksosmiehen ajatuksista ja tunteista. Tulevaisuuden suunnitelmia ei paljoa kannata kaksosmieheltä perätä koska niitä ei välttämättä ole.

Kaksosmies haluaa antaa ja vastaanottaa paljon rakkautta ja osaa sitä myös osoittaa, mutta usein käsittää rakkauden hiukan eri tavoin kuin muut. Kaksosmiehelle rakkaus on usein paljon enemmän tunnetta kuin tekoja, ja nainen usein taas niiden tekojen kautta päättelee sen miten paljon toinen rakastaa tai miten paljon toinen on hänestä kiinnostunut. Kaksosmiehellä voi olla sydän täynnä rakkautta mutta ei tajua sitä että toinen voisi epäillä sitä jos vaikka viikkoon ei ole ollut yhteydenottoja.

Uudessa suhteessa kaksosmies haluaa edetä ilman suuria suunnitelmia ja odotuksia ja haluaa edetä "antaa elämän näyttää" asenteella, suurin toive on että asiat etenisivät luonnostaan ilman kummankaan painostusta ja odotuksia. Kaksosmiehelle on myös tärkeää että häneen luotettaisiin, ja että toinen kunnioittasi hänen keskimääräistä korkeampaa vapauden kaipuuta ja tilan tarvetta. Antamalla kaksosmiehelle paljon rakkautta, hellyyttä, luottamusta ja riittävästi tilaa on hyvät mahdollisuudet saada kaksosmiehen suuri rakkaus kokonaan itselleen ja jossain vaiheessa jopa se fyysinenkin sitoutuminen.  Smiley

Sen verran vielä että henkisesti kaksosmiehen on helppo sitoutua ja haluaakin sitä ja haluaa olla heti alusta pitäen uskollinen, mutta fyysinen sitoutuminen on haasteellista ja vaatii joskus paljon aikaa ja kärsivällisyyttä toiselta.

En tiedä miten yleispätevä kuvaus tuo oli mutta ainakin itse kaksonmiehenä näin koen.  Smiley

Freelancer
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #24 : 15.04.2006 01:19:00 »

kiitos freelancer, tuo selvitti paljon. tässä vaiheessa en siis vielä rupea kyselemään yhtään mitään. tänään nähtiin miehen kanssa ja sovittiin että nähdään huomenna uudestaan. kuitenkin pienesti epäilen sitä huomista, sillä olen huomannut, että miehen suunnitelmat muuttuvat todella nopeasti... :Smiley

minä mielelläni annan paljon rakkautta ja hellyyttä, mutta silloin helposti myöskin takerrun ihmisiin. kannattaisiko huomisen mahdollisen tapaamisen jälkeen antaa miehelle tilaa ja odottaa ihan rauhassa hänen yhteydenottoaan? etten vaikuttaisi liian takertuvalta.

kiitos kovasti kaikille, jotka jaksavat jakaa kanssani näitä ongelmia, tämä auttaa paljon  Smiley !
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #25 : 15.04.2006 11:42:22 »

kuitenkin pienesti epäilen sitä huomista, sillä olen huomannut, että miehen suunnitelmat muuttuvat todella nopeasti... :Smiley

Hän taitaa kaksosmaiseen tyyliin elää tietynlaisessa ajattomuudessa jossa ei voi tietää mitä huomenna tapahtuu ja siksi tilanteet usein muuttuvat. Itse olen oppinut sen että lupaan vain alustavasti ja sit vahvistan kun oikeasti voin sanoa että "niin tehdään". Se ei aina ole helppoa muiden mielestä (eikä itsenikään) koska moni haluaisi monta kertaa jo viikkoa paria etukäteen tietää ja lyödä lukkoon asioita.

minä mielelläni annan paljon rakkautta ja hellyyttä, mutta silloin helposti myöskin takerrun ihmisiin.

Takertuminen on luonnollista, niin miehillä kuin naisillakin. Se voi joskus olla tosi haastavakin opin paikka jos toinen on voimakkaasti takertuvainen ja toinen vapauden kaipuinen. Hetkessä tai ainakin tässä päivässä eläminen on usein apu ongelmaan, kun luottaa elämään eikä murehdi eikä pelkää tulevaisuutta niin moni asia on helpompaa. Se vain ei ole ollenkaan helppoa kun puhutaan rakkaudesta ja ihmissuhteista.

kannattaisiko huomisen mahdollisen tapaamisen jälkeen antaa miehelle tilaa ja odottaa ihan rauhassa hänen yhteydenottoaan? etten vaikuttaisi liian takertuvalta.

Voipi olla että se olisi paikallaan. Mietin vain että onko se loppujen lopuksi hedelmällistä jos karrikoiden sanottuna "puree hammasta yhteen" ja on soittamatta vaikka kuinka tekisi mieli.  Shocked

Ehkä kaikkein tärkeintä olisi tunnistaa itsessään ne takertumisen oireet ja pyrkiä tutkimaan niitä sisäisiä vaikuttimia jotka omaa toimintaa ohjaa. Tutkia omia odotuksia, ovatko ne tasapainossa vai ovatko ehkä liian suuret. Omia tunteitakin kannattaa tutkia, esim. kun tunnet halua ottaa yhteyttä niin onko tunteessa iloa, vapautta, rakkautta, tasapainoa vai pakon tuomaa "tärinää", pakonomaista miehen tai yhteyden oton ajattelua, kiihkoa, vatsanväänteitä, pelkoa, odotuksia. Tietenkin suhteen alkuvaiheessa löytyy varmasti näitä kaikkia eikä se ole paha asia, mutta se vallitseva tunnetila olisi hyvä tunnistaa, iloa ja luottamusta vai pelkoa ja odotuksia.  Smiley

Viettäkääpä tänään ihana ilta!  smitten

free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #26 : 16.04.2006 14:50:12 »

eipä tullut ihanaa iltaa, niinkuin epäilinkin. soitin miehelle alkuillasta, kuten oltiin sovittu, ja kysyin, että tavataanko siis tänään. mies vastasi myöntävästi ja sanoi soittavansa kun pääsee töistä yöllä. siinä vaiheessa epäilin jo todella paljon. eikä hän sitten soittanut. perhana kun se saa savun nousemaan korvista  tickedoff!!!
pistin miehelle viestin, että näyttää menevän ylitöiksi.... ei vastannut viestiin mitään. ennen nukkumaan menoa laitoin vielä viestin, jossa kerroin, että minua ei haittaa jos minulle sanotaan, ettei nyt halua minua nähdä. tykkään että asiat puhutaan niinkuin ne on. ja että hyviin käytöstapoihin myös kuuluu perua, jos suunnitelmat muuttuvat.
en tiedä, mitä mies nyt minusta ajattelee, kun ei hänestä ole mitään kuulunut. mutta tahdon minua kohdeltavan ihmisenä. en ole yleensäkään tottunut odottelemaan ketään, tunnen itseni nyt todella säälittäväksi  Sad.
jos tulee tilaisuus miehen kanssa vielä jutella, aion ottaa asian puheeksi, sanoivat tähtimerkit mitä tahansa  knuppel2
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #27 : 16.04.2006 17:58:24 »

pistin miehelle viestin, että näyttää menevän ylitöiksi.... ei vastannut viestiin mitään. ennen nukkumaan menoa laitoin vielä viestin, jossa kerroin, että minua ei haittaa jos minulle sanotaan, ettei nyt halua minua nähdä. tykkään että asiat puhutaan niinkuin ne on. ja että hyviin käytöstapoihin myös kuuluu perua, jos suunnitelmat muuttuvat.

Kyllä, hyviin tapoihin kuuluu toisen huomioiminen ja kunnioittaminen. Pitäisi olla itsestään selvyys ilmoittaa jos suunnitelmiin tulee muutos. En tiedä sitten mikä ongelma hänellä mahtaa olla kun ei kyennyt ilmoittamaan tai edes vastaamaan sun viestiin, joko se on välinpitämättömyyttä tai sitten tietäen että joutuu pettämään lupauksensa niin ei uskaltanut sitä kertoa ja kohdata sinun tunteita tai pettymystä. Miehet pelkurimaisesti ovat helposti kyvyttömiä ottamaan vastaan naisten tunteellisia reaktioita tai pettymyksiä ja siten helposti "lakaisevat" tilanteet maton alle ja saattavat seuraavana päivänä olla kuin mitään ei olisi sattunut.

en tiedä, mitä mies nyt minusta ajattelee, kun ei hänestä ole mitään kuulunut. mutta tahdon minua kohdeltavan ihmisenä. en ole yleensäkään tottunut odottelemaan ketään, tunnen itseni nyt todella säälittäväksi  Sad.
jos tulee tilaisuus miehen kanssa vielä jutella, aion ottaa asian puheeksi, sanoivat tähtimerkit mitä tahansa  knuppel2

Älä suotta pelkää sitä mitä hän sinusta ajattelee, sulla on täysi oikeus vaatia kunnioitusta, rehellisyyttä, avoimuutta ja että sinua kohdellaan ihmisenä ja rakkaudella! Vaikka kaksosmies saattaa olla vapaudenkaipuineen haastava luonteeltaan niin sen varjolla ei saa miehelle antaa oikeututusta käyttäytyä epäkunnioittavasti sua kohtaan! Äläkä suotta tunne itseäsi säälittäväksi! Jos tässä joku on säälittävä niin se on mies joka ei osaa käyttäytyä ja kohdella sua rakkaudella. Muttamutta ei tuomita ketään ennen kuin olet jutellut sen miehen kanssa, kerro mitä sä haluat ja kerro miltä susta tuntui ettei hän ilmoittanut suunnitelmiensa muuttumisista. Sulla on täysi oikeus vaatia että sua kohdellaan rakkaudella, arvostaen ja kunnioittaen, jos mies ei siihen kykene niin sitten on todella syytä miettiä suhteen tarkoitusta ja antia, tekeekö se sut onnelliseksi ymsyms.

Valoa ja Voimia!

Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #28 : 16.04.2006 18:41:54 »

mies on tehnyt samanlaisia temppuja ennenkin, silloin vaan on sanonut, että saattaa soittaa tms, enkä ole asiaan silloin puuttunut. nyt puutuin, kun mies suoraan lupasi soittaa töistä päästyään. hän tekee juuri niin, että on seuraavan kerran kuin mitään ei olisi tapahtunut. minä en häneltä tarvitse minkäänlaisia selityksiä tai tietoa missä aikaansa viettää. tahdon vain ettei hän pidä minua minään leikkikaluna...

en voi vaatia hänen kohtelevan minua rakkaudella, mistään sellaisesta ei ole ollut puhetta. ja yhä enemmän alan kallistua siihen, ettei mies minusta halua muuta kuin hauskan pitoa. siinä ei ole mitään väärää, mutta käytöstavat voisi silti muistaa.

mies tekee minut onnelliseksi silloin kun tavataan, hän saa minut hymyilemään kesken kiireisen työpäivän tekstiviestillään. hän on hyvä minulle ja välillä mietinkin, että miksi?
huomaan häntä vaivaavan suuri ikäeromme, hän puhuu siitä paljon, varmaan itse huomaamattaan. minua se ei vaivaa.

nyt miehestä ei ole kuulunut mitään, tuskin minä häneen otan yhteyttä ensin. keksisi edes jonkun surkean selityksen teolleen  idiot2 .
tahtoisin puhua miehen kanssa kasvotusten, koska mielestäni hän pääsi liian helpolla, kun ei vain vastannut viesteihini mitään. olisi pitänyt soittaa hänelle silloin yöllä, mutta toisaalta olin niin raivona, että mies olisi voinut käsittää minut väärin.
aargh! tickedoff olen täysin v*ttuuntunut koko tyyppiin! ja silti tiedän, että helposti hän taas minut lepyttäisi, ja se tässä eniten ärsyttääkin.
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 16.04.2006 21:27:38 »

Eli? Mitä teemme? Minunkin exä puhuu paljon asioita joita ei tee, ellei potki pepulle, ja se nyt ei ole mitään ystävyyttä. Unohda.....

"ja yhä enemmän alan kallistua siihen, ettei mies minusta halua muuta kuin hauskan pitoa."
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: