Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musiikki henkisyyden nostattajana  (Luettu 58028 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« : 31.10.2005 14:43:23 »

Joo pistetäänpä tähän aiheeseen musiikkia joka virittää mieltänne harmonisempaan oloon  angel

Musiikin luonnetta on myös hyvä tutkailla että miten se soi sisällänne jne jne. Öh olen hieman jumissa joten sanat eivät nyt irtoa  2funny

Kuuntelen sellaista kuin My Bloody Valentine jonka löysin tässä joku aika sitten ja siitä löytyy sellaista uutuutta mitä tämä crazy2 kaipaa  2funny 2funny
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 31.10.2005 20:18:07 »

Aivan huippu ylentävä levy on pohjois-suomalaisen Saila Seurujärven Puhdasta kultaa!!! smitten

Se on enemmänkin sellaista hengellis-gospel musiikkia ja se on lappalaissävytteinen. Aivan ihana.
Ostimme sen, kun muutama viikko sitten käytiin Levillä ja koko kotimatkan melkein kuunneltiin sitä. Tuntuu että sillä on jotenkin puhdistava vaikutus.
tallennettu
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2005 22:24:53 »

angel en tiedä nostattaako minun kuuntelemani musiikki henkisyyttä, mutta mielialaani kuitenkin. Viimeisin usein kuunneltava on Laura Pausinin Italian kielinen levy.
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2005 23:08:46 »

Rammstein rentouttaa kummasti. coolsmiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.11.2005 17:01:33 »

Itse laulaminen pikemminkin, kuin musiikin kuuntelu.
Erityisesti yläsävellaulu.

Ja kaikkein pyhimmät fiilikset tulevat kun laulaa yhdessä toisten kanssa.

t. Eklektikko
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Filipendula
Vieras
« Vastaus #5 : 02.11.2005 18:11:37 »

Minä rakastan Eraa... Se virittää minut sellaiseen mystiseen tunteeseen, rentouttaa ja rauhoittaa... Gregoriaanista kuorolaulantaa! smitten

Ja toisekseen kuuntelen aika paljon klassista, minulla on  yksi Beethovenin kappaleista tehty meditointi levykin... Ollut suhteellisen kovassa käytössä!
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #6 : 02.11.2005 19:24:33 »

Stephen Halpernin levyn Crystal Bowl Healing ostin jokin aika sitten.
Tuli joogan taustamusiikkina ja loppurentoutusmusiikkina oikein energisoitunut olo. Smiley

http://www.innerpeacemusic.com/music_peace.html
tallennettu
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #7 : 03.11.2005 09:02:25 »

Mielenkiitoiset sivut..
Kannatti käydä  Cheesy
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
jam0
Vieras
« Vastaus #8 : 03.11.2005 14:47:26 »

Itselleni kelpaa tässä asiassa meditaatiomusiikki ja knowledgeräppi  Wink

Ihminenhän on suurimmalta osalta vettä ja vesihän taas johtaa ääniaaltoja värähtelyllään todella hyvin. Juokaa vettä lisää  coolsmiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #9 : 03.11.2005 16:35:31 »

Tällä hetkellä minua eniten koskettavat Michel Pepe: Purification, Rosmarie Coleman: Hills of Heaven ja Tommi Talasma: Kosmoksen kosketus.

Kulhot ja yläsävellaulu ovat ihania, mutta en valitettavasti vielä omista levyjä, joilla niitä olisi. Odottelen viime kesänä Ultrapäivillä luvattua levyä niistä....  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 03.11.2005 16:55:19 »

CorvusLeoniksen kanssa olen samoilla linjoilla: Rammstein rentouttaa kummasti!   Grin Tosin bändin musiikki aukesi minulle vajaa vuosi sitten.

Minun musiikkimakuni tuskin nostattaa henkisyyttä, vaan päinvastoin estää minua liiaksi lentelemästä ylivilkkaan mielikuvitukseni turvin pois fyysisestä maailmasta  Cheesy Ihmiset varmaan jo tietävä, että kuuntelen hyvin raskaita melodioita, Rammsteinkin on vielä sieltä kevyemmästä päästä, vaikka heilläkin on pontta musiikissaan. coolsmiley Käytän musiikkia lähinnä silloin, kun haluan keskittyä tekemään jotain (piirtämään, kirjoittamaan, maalaamaan). Bändejä en tässä ala luettelemaan, ne tuskin sanoisivat kellekään mitään  Huh

Arabialainen ja japanilainen pop musiikki piristää ja luo muistoja menneeseen (arabialainen musa siis). Gregoriaaniset mieskuorot sykähdyttävät myös, kyseessä on muisto entisestä elämästä. Adiemus on jotain hyvin mielenkiintoista  Wink
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #11 : 03.11.2005 17:37:11 »

Moikka  Smiley

Just ostin tänään tuon kristallikulho musiikin ja tibetiläiset kellot (ihan fyysiset kellot), upeat värähtelyt ja huonekin puhdistuu kummasti  Wink

Rosemarie Coleman, hills of heaven ehdoton suosikki, siihen ei kyllästy.

Gospodi, the light of christ aivan uskomattoman kaunis ja sopii meditaatioon hyvin.

Aeoliahn levyt, ihanat!  (http://www.aeoliah.com)
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #12 : 03.11.2005 18:44:01 »

Moikka  Smiley

Just ostin tänään tuon kristallikulho musiikin ja tibetiläiset kellot (ihan fyysiset kellot), upeat värähtelyt ja huonekin puhdistuu kummasti  Wink

Rosemarie Coleman, hills of heaven ehdoton suosikki, siihen ei kyllästy.

Gospodi, the light of christ aivan uskomattoman kaunis ja sopii meditaatioon hyvin.

Aeoliahn levyt, ihanat!  (http://www.aeoliah.com)


Huish!  Shocked

Klikkasin juuri aeoliah-sivulle! Sieltä katsoi Hän, ja kun katsoin Häntä, niin minulle tuli aivan uskomaton ikävä ja kaipuu, ja sydämeni paisui aivan tulvilleen ... tässä nyt istun ja silmistä vuotaa kyyneleet kuin tunturipuro ...
tämä reaktio suorastaan yllätti ... Cry

Kunhan töpistäydyn, niin menen sivuille uudestaan - levyt pitänee hankkia jostain -
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #13 : 03.11.2005 18:47:47 »

Moikka  Smiley

Just ostin tänään tuon kristallikulho musiikin ja tibetiläiset kellot (ihan fyysiset kellot), upeat värähtelyt ja huonekin puhdistuu kummasti  Wink

Rosemarie Coleman, hills of heaven ehdoton suosikki, siihen ei kyllästy.

Gospodi, the light of christ aivan uskomattoman kaunis ja sopii meditaatioon hyvin.

Aeoliahn levyt, ihanat!  (http://www.aeoliah.com)


Huish!  Shocked

Klikkasin juuri aeoliah-sivulle! Sieltä katsoi Hän, ja kun katsoin Häntä, niin minulle tuli aivan uskomaton ikävä ja kaipuu, ja sydämeni paisui aivan tulvilleen ... tässä nyt istun ja silmistä vuotaa kyyneleet kuin tunturipuro ...
tämä reaktio suorastaan yllätti ... Cry

Kunhan töpistäydyn, niin menen sivuille uudestaan - levyt pitänee hankkia jostain -



VOIMIA JA VALOA !   smitten smitten

Olen itse itkenyt monia vesiputouksia ikävästä ja kaipuusta Cry Cry

 * halaan sinua *  smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #14 : 03.11.2005 18:56:41 »

VOIMIA JA VALOA !   smitten smitten

Olen itse itkenyt monia vesiputouksia ikävästä ja kaipuusta Cry Cry

 * halaan sinua *  smitten


Oi Kiitos Kiitos  smitten

Onneksi olen kotikoneella, saan kyynelehtiä aivan rauhassa Cry
Onkin aikaa, kun on ollut vastaava kokemus - katse vain, ja kaipuu ryöpsähtää pintaan
 * halaan takaisin *  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: