Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rukouksen voimasta  (Luettu 4103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 22.08.2012 23:33:35 »

Ehkä tyhmä kysymys (vaikka mielestäni tyhmiä kysymyksiä ei olekaan Cheesy)
Mutta...Silloin kun esimerkiksi pappi rukoilee/siunaa, niin onko rukous/siunaus jotenkin vahvempi/voimakkaampi/tehokkaampi tms.? Ja jos on, niin miksi?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1 : 23.08.2012 21:03:30 »


Yksi äidin siunaus kumoaa 7 papin kirouksen!  Shocked  





Tähän mä uskon - äidin vilpitön ja kaikenkattava rakkaus lastaan kohtaan on NIIN paljon enemmän ku 7 pikkusieluisen papin henkilökohtaisesta typeryydestä lähteneet pahantahtoisuudet.

Itse uskon rukouksen voimaan, olen myös kokenu sen puitteissa muutamia ihmeitä elämässäni.
tallennettu

.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #2 : 23.08.2012 21:18:14 »

Rukoushan toimii periaatteessa sitten samalla tavalla kuin se nk. vetovoiman laki (The Secret-juttu), eikö vain... Wink ?
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #3 : 23.08.2012 21:21:08 »

Minä hinkuan aina tietää miten joku juttu toimii eli mikä on se prosessi joka tuottaa jonkin vaikutuksen tai tuloksen.

1) Rukous on pyyntö jonka joku pyytäjän ulkopuolinen taho toteuttaa ja prosessoi. Tässä tapauksessa pyytäjän kokeneisuudella, uskolla ja luottamuksella rukouksen tehoon, henkisellä kehittyneisyydellä ja niin pois päin ei olisi vaikutusta.
2) Rukous on ohjelmointikomento joka käynnistää ja ohjaa joitakin ei-fysikaalisia, mekaanisia, sieluttomia ja ei-tietoisia prosesseja jotka "valmistavat" pyydetyn tuloksen. Tässä tapauksessa pyytäjän kokeneisuudella, uskolla ja luottamuksella rukouksen tehoon, henkisellä kehittyneisyydellä ja niin pois päin olisi suuri vaikutus.

Siispä, mitä se rukous oikein on?


Tai siis juurikin näin!!
Eli kakkonen on vastaava kuin se "The Secret-homma"...
TOSIAAN SIIS...MITÄ SE RUKOUS OIKEIN ON?  Shocked Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #4 : 23.08.2012 22:45:33 »

Pyyntö/keskustelu Jumalan kanssa. Oon oppinut parissa vuodessa vasta kiittää siitä mitä olen saanut.
Minulla kun tuo rukous on nykyisin myös fyysisesti tuntuvaa josta kerroin aiemmas ketjussa.
Kun rukoilen oikein sielustani toisen ihmisen puolesta tunnen/näen myös enkelit ympärilläni
Olen myös nähnyt silmilläin kun äitini rukoili mun puolesta ja koko huone muuttui väreileväksi ja hieman vaaleenpunertavaksi.
Jokainen tavallaan. Mun mies rukoilee vanhoja Valamon munkkeja rukoilemaan meidän puolestamme. Ortodoksisessa uskossa pyhimyksiksi julistettuja.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #5 : 26.08.2012 23:41:50 »


Yksi äidin siunaus kumoaa 7 papin kirouksen!  Shocked  

Tähän mä uskon - äidin vilpitön ja kaikenkattava rakkaus lastaan kohtaan on NIIN paljon enemmän ku 7 pikkusieluisen papin henkilökohtaisesta typeryydestä lähteneet pahantahtoisuudet.

Itse uskon rukouksen voimaan, olen myös kokenu sen puitteissa muutamia ihmeitä elämässäni.

Niin ja siunaus voittaa muutenkin aina kirouksen, uskon minä.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: