Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numero 8 ???  (Luettu 4234 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« : 13.08.2012 22:06:54 »

Moikkelis moi!


Pyysin Enkeliäni näyttämään jtn merkkejä unen kautta,ja unessa näin oven tai ikkunan(jompikumpi) jonka edessä oli iso musta numero 8...
Tätä nyt sitten jäin pohtimaan..
Mitähän Enkelini yrittää viestittää??

Jos jollain tietoa niin ottakkee yhteyttä! angel angel angel

Tämmöstä tälläkertaa.
tallennettu
¤Jophiel¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


*Leimuavan Miekan Tytär*


Profiili
« Vastaus #1 : 13.08.2012 22:37:54 »

Myös tämän löysin.......

Minuuden luku
8
Voiman, sadonkorjuun ja itsehillinnän luku.


Kahdeksan on kaikista voimakkain luku. Numero liitetään karmaan ja sen oppiläksyihin. Luku kuvaa tahtoa ja sen liikkeelle panevaa voimaa, ikuista liikettä joka on muuttuvaa, ja siihen voi itse vaikuttaa omilla teoillaan ja valinnoillaan. Ajanajaksona se luo tilaisuuden puhdistaa karmaa, mutta myös kohdata sen. Kaikki vanha tulee elämään luodakseen mahdollisuuden tehdä tilinpäätös ja jatkaa eteenpäin oppineena. Kahdeksikko tuo ajanjaksoon myös uudenlaista johtajuutta ja luoda uutta suurempaa rakennelmaa tai järjestelmää. Kahdeksikkoihminen on usein oman onnensa seppä, ottaa riskejä oppiakseen niistä joko ihmissuhtessa tai elämässä. Hyvin mustavalkoinen, ja vaativa itselleen ja muille. Hän toimii kriiseissä hyvin. Hänellä on vaativa elämänpolku ja useita uusia alkuja. Vanhemmalla iällä kahdeksikko ihminen saa nauttia vauraasta elämästä. Kahdeksikon ammatteja on yrittäjä, johtaja sekä eri alojen ryhmänvetäjä. Kielteiset puolet,joustamattomuus, ankaruus, ehdottomuus, vaikea tunne-elämä.

Mielenkiintoista...monet noista pitää mun kohdalla ainakin paikkansa  Tongue
tallennettu
tinttariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #2 : 19.08.2012 12:51:48 »

heippa,
kerron omakohtaisen yhteyden numeroon 8, tässä kesän lopulla on selvinnyt mitä ihmeellisempiä asioita liittyen numeroon 8.
mieheni syntymäpäivä, oma syntymäpäivä yhteen laskettuna jne,
8 sisältyy myös ikuisuuden symboliikkaa, kun käännät sen sivuttain.
olen näkijän kautta oppaitteni välityksellä päässyt kiinni näihin oivalluksiin, ja hän näki että minulla on kädessäkin numero 8, joka muuten on totta kun aloin tätä tutkimaan, samoihin aikoihin alkoi enteelliset unet olemaan selviä ja nyt olen saanut tehtävän jota kiitollisena lähden tekemään, myös eräs "koru" jossa siinäkin on piilotettuna tämänumero nousi esille..
tämä on ollut erittäin ihmeellistä ja uskomattoman upeaa kun on alkanut aukeamaan nämä asiat Smiley
ja tämä on kuulemma vasta alkua Smiley eilen huomasin että selväkuuloisuuskin alkaa toimia pikkuhiljaa..

mutta ihan ensimmäinen ajatus mikä heräsi tuosta sinun unestasi että onko sinulle näytetty ovea jonka takana avautuisi sinulle jotain vastaavaa?
tarkkaileppas ympärillesi, nouseeko tämä numero sinulle muuallakin?

mutta tässä eräänlainen kertomus jolla voit saada taas erilaisen näkökannan etsintöihisi Smiley
tallennettu
Psychedelist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Liskot Kiskot


Profiili
« Vastaus #3 : 29.08.2012 23:01:59 »

Eiköhän num 8 ole useimmiten liitetty ikuiseen tai ajattomaan. Jos ikkuna tai ovi minkä edessä kys numero niin liittynee johonkin kutsumukseen esim. askensio.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: