Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 387739 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Nesse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #315 : 01.03.2013 19:35:51 »

Moi Vexi!

Kiitos jos jaksat vielä katsella... Mulla on vain yksi teema, johon mielelläni kuulisin valotusta.

Johtaako tieni unelmieni ammattiin niin, että voisin vain ja ainoastaan elättää sillä itseni ja perheeni?
Pääsenkö jatkamaan opintojani tässä unelma-ammatissani?

KIITOS!!  smitten
tallennettu
Suopunki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #316 : 05.03.2013 13:48:15 »


Olen jo pidemmän aikaa yrittänyt saada kiinni entistä selvännäkijää mutta hän ei enää vastaa minulle. Liekö lopettanut palvelunsa?

Kysynkin sinulta Vexi seuraavaa;

1. Rakkaus ja parisuhde, mitä näyttää minulle lähivuosiksi?
2. Lapset, saanko lisää vai tässäkö tämä nyt oli?
3. Saanko nykyiseltä paikkakunnalta työtä vai pitääkö tehdä radikaalimpaa ratkaisua asian eteen (kuten paikkakunnan vaihdos jne.)?

Lämmin kiitos jo etukäteen sinulle ja pirteää kevättä  Smiley
tallennettu
Tanja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #317 : 06.03.2013 11:46:18 »

Hei,

Kovasti mietityttää voimakkaat ahdistuskohtaukset, joissa on tunne siitä, että pitäisi erota miehestäni. Sitten "tavallisena" hetkenä kaikki tuntuu hyvälle ja annan asian olla... onko minulla jokin karminen oppiläksy tästä, siis pitäisikö mennä pahinta pelkoani kohti ja erota, jotta voi löytää tasapainon?
Terveyteni on alkanut uudelleen reistailla vuosien paremman kunnon jälkeen. Miltä näyttää tulevaisuus?
Miltä urahaaveet näyttävät?

Sydämellinen ja suuri kiitos, valonsiunausta sinulle!
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #318 : 31.03.2013 09:34:10 »


Hei.

Olen ollut todella väsynyt, vähän myös sairastellut, en ole jaksanut tulkintoja tehdä.

Nyt kuitenkin alan olla taas kunnossa ja yritän pikkuhiljaa alkaa sumaa purkamaan.

työtä on todella paljon, mutta eiköhän näistä selvitä.

vexi
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #319 : 31.03.2013 15:49:38 »

Hei Vexi,
ihana kuulla että olet siellä  smitten, itse ainakin olen miettinyt mitä mahtaa sinulle kuulua, onko kaikki hyvin  angel Väsymys on sallittua, ja se mitä annat täällä muille, on niin paljon. Sinun ei tarvitse olla  pahoillasi jos et ole ehtinyt vastata, kaikki ymmärrämme sen, varmasti Smiley.

Puolestani voit unohtaa sen edell. kysymykseni (marraskuussa laitettu), luulen että se ihminen on oikeasti jäänyt taka-alalle Smiley.
 Mutta on yksi toinen,  tumma mies, joka mietityttää  Wink,  huhtikuussa syntynyt mies, minua ehkä hiukan nuorempi, tiedämme toisemme muista yhteyksistä kuin työn merkeistä.
Onko omat ajatukseni häntä kohtaan vain jotakin keväistä kuvittelua vai onko tässä lämpimiä tunteita molemmin puolin? Jos molemminpuolista, niin kannattaisiko minun lähestyä häntä ja rohkaista, vai vielä odotella ? Tai ylipäätään mitä tämä henkilö ajattelee minusta ?

Kiitos etukäteen  Smiley

Kevättä rinnoissa  Grin
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #320 : 02.04.2013 09:42:37 »


Hei Jemarle.

Paljon kiitoksia vastauksestasi, se toi minulle valtavasti hyvää mieltä ja antoi voimia, mukava huomata että tässä maailmassa on vielä inhimillisyyttäkin olemassa, kaiken kiireen ja huolen keskellä.

Toivotan sinulle ja kaikille muillekkin oikein hyvää kevättä ja kesän alkua.

Yritän parhaani ja voimavarojeni mukaan purkaa selvänäkötulkinta sumaa.

vexi
tallennettu
Tuulistuittu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #321 : 05.04.2013 12:56:21 »

Kevättä ja voimia sinulle Vexi!

Ajattelin vain ilmoittaa, että vielä käyn säännöllisesti katsomassa olisitko ehtinyt vastata minulle...   smitten

Älä ota stressiä tai piiskaa itseäsi... kaikki tapahtuu aina kuitenkin juuri oikealla hetkellä  Wink Ja kiitollisiahan meidän muiden pitää olla tarjoamastasi mahdollisuudesta, mitään velvoitteita sinulla ei meitä kohtaan ole  smitten

Voimaisaa kevättä ja paljon auringon paistetta!
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #322 : 07.04.2013 10:31:20 »

hei, toivottavasti saan sinulta vastauksen päivittäin pohtimiini kysymyksiin, joihin ei ole vastausta tuonut intuitio eikä henkiopastajat saati reaalitodellisuus. Neljän vuoden olotila on tuntunut sadanvuoden yksinäisyydeltä, tuleeko elämäntilanteeseeni muutosta, parempaan vai junnaanko edelleen selittämättömässä tilassa ja ovatko tämänhetkiset kaksi tärkeää ihmissuhdetta olemaan jatkossakin samanlaatuisia vai nouseeko toinen tärkeämmäksi ja konkreettiseksi?
tallennettu
Sianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #323 : 10.04.2013 18:12:47 »

1) Muutammeko vielä tämän vuoden puolella uuteen kotiin?
2) olenko saamassa uutta työpaikkaa?
3) saanko vielä lapsia?
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #324 : 13.04.2013 22:25:31 »

 smitten

Heips,
Voisitko katsastaa tämän elämääni tulleen rakkauden? Mitä näet?

Kiitos Wink coolsmiley
tallennettu
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #325 : 15.04.2013 13:50:34 »

Hei!
Katsoisitko myös minulle. Jos vaikka näkisit vastauksia mieltäni askarruttaviin asioihin  Smiley

1. Mihin suuntaan työasiani ovat menossa?
2. Saanko lapsia?
3. Onko rahatilanteeseen tulossa parannusta?

Kiitos  smitten
tallennettu

Ken tietä käy, se tien on vanki...

aurinkoleijona 7.huone
kuuskorpioni 8.huone
askendentti kauris
Minnimyy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #326 : 19.04.2013 22:34:53 »

hei,

miltä näyttää tulevaisuus työ- ja opiskelurintamilla? Entä parisuhteessa?

Kiitos kaunis jo etukäteen.  smitten

tallennettu
teardrop
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #327 : 21.04.2013 03:17:36 »

Hei!
Toivoisin saada tietää mitä odottaa loppuvuodelle terveyden, rakkauden ja henkisyyden alueilla. Grin

Valoisaa ja lämmintä kevättä!  Smiley
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #328 : 02.05.2013 20:02:39 »

Hei olisin onnellinen jos kerkeäisit minullekkin katsomaan.....elämä heittää nyt sellaista häränpyllyä....

1.mitä näät elämääni tulleeseen mieheen ...tuleeko meistä koskaan mitään?
2.erotaanko miehen kanssa
3.mitä muuta kerrotaan tilanteesta.....
tallennettu
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #329 : 03.05.2013 09:10:20 »

He vexi :-)
Kysyisin,näetkö sormusta :-)Mies kun jahkaa ja jahkaa :-)Itse olisin niin kuin enemmän kui valmis jo....mutta vanhanaikaisena naisea en todellakaan ala kosimaan ;-) Onko mies vielä mietteissään asiansuhteen,vai pelottaako että annan rukkaset ;-)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: