Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaisiko joku viisas kertoa transiiteista ?  (Luettu 2896 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« : 07.04.2006 12:15:30 »

Hmmm...
Kun katselin omaa astroani ja transiittilistaa, niin siinä on melkeinpä pelkkää Marsia. Huikea määrä ! Tiedän jotakin, mitä kaikkea Mars edustaa, mutta tuo mieletön määrä mietityttää...
Sekö siis selitys sille, että olen ns. vahva nainen, jota jopa miehetkin joskus suorastaan pelkäävät ? Tietynlainen maskuliinisuuteni, tulisuuteni, äkkipikaisuuteni, joskus jopa suuri agressiivisuuteni ? Lisäksi luin eräästä astrologia kirjasta, että jos ihmisellä on liikaa Mars-energiaa, hän voi olla varsinainen rämäpää, joka minun kohdalla pitää TÄYSIN paikkansa. Meikäläisellä välillä energiaa vaikka muille jakaa... Niin ja Marsini on Jousimiehessä ja 7.huoneessa. Olen siis varsinainen "Mars-patukka", tyttö nimeltä Paavo...  2funny  idiot2 Suurkiitokset mikäli joku viisaampi voisi hieman asioita minulle tähän Marsiin ja sen energioihin liittyen valaista !  mars  mars  mars  mars  mars  mars  mars  mars
« Viimeksi muokattu: 07.04.2006 12:23:51 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.04.2006 12:47:24 »

Heips Gigianne!

Transiittilistalla tarkoittanet että Mars transitoi/ aspektoi tällä hetkellä runsaasti syntymäkarttasi taivaankappaleita... Mars liikkuu suhteellisen (hitaammin kuin Merkurius tai Kuu) nopeasti eteenpäin kiertäen koko zodiakin kahdessa vuodessa, joten samalla se myös transitoi usein syntymäkarttaa.

Usein transiittilistalla voi olla pelkkää Marsia, silloin kun hitaammat taivaankappaleet kuten esim. Neptunus, Pluto, Uranus eivät tee orbiltaan tarpeeksi tarkkoja transiitteja.

Kaarina Pääkkönen sanoo Marsista seuraavasti:
Jousimiehessä on uteliaisuus ja jonkunlainen levottomuus ja nautinnonhalu johtavana teemana. Onhan Mars Jousimiehen hallitsijan Zeuksen
( Jupiterin ) poika. Tämä asema symboloi sukupolven vaihdoksen mukaista uuden etsimistä omaan toimintaan.

VII HUONEEN sijainti Marsille on vastakkainen sen omaan sijaintiin nähden, oman energian käyttö on ikäänkuin tasapainotettava toisten energioiden kanssa. Tässä syntyy tasapainoilutilanne, miten otan toiset vastaan ja miten vastaan toisten toimintaan. Opettajilla ja lasten parissa toimivilla näkee usein Marsin tässä huoneessa.


Itselläni on myös Mars 7 huoneessa ja työskentelen lasten parissa.

Mars nousee kartalla esiin, jos syntymäkartalla on yksi tai useampi stellium eli kolmen tai useamman taivaankappaleen kasauma (yhtymässä) kartalla, tämä korostaa yksilön "tulisuutta" ja saattaa tuoda persoonallisuuteen Oinasmaisuutta.
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #2 : 07.04.2006 12:54:05 »

Oinasmaisuuden allekirjoitan täysin ! Minusta löytyy paljon piirteitä Oinaasta...
Kun katsoin tuota listaa, laittaen eri vuosilukuja, sekä menneitä, että tulevia, niin tulos sama. Eli Mars jyrää !  idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: