Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toisen ihmisen painoon puuttuminen on ikävää...  (Luettu 32374 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 06.04.2006 21:05:14 »

Rakkauden Enkeli,

aivan samaa olen saanut kuulla koostani lasteni synnyttyä...etenkin näiltä pisteitä laskevilta ihmisiltä...kateutta lienee juu. Ja syömishäiriöiden ymv piikkiin laitettu jo murrosikäisestä asti. Mutta minulla tuo arvostelu nykyään siirtynyt enemmäbn muille alueille "miksi et laita lapsia hoitoon?" "mitä aiot opiskella tai mihin menet töihin kun lapsesi menevät hoitoon?" "et voi elää tuollain" jne jne.

Onneksi on "kohtalotovereita" tuollakin saralla. Smiley Minun päätöstäni hoitaa lapsia kotona on onneksi arvostettu ja ymmärretty.  Smiley
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #16 : 06.04.2006 21:10:45 »

Kontrollifriikkejä  Grin  2funny
Minulla myös paljon tavaraa tuolla 6 huoneessa  Grin
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #17 : 06.04.2006 21:11:11 »

Täysikuu, niinpä tuo on todella hankala tilanne. Mutta täytyy vain ajatella, että se mieli on tärkeämpi kuin se paljonko vaaka näyttää. Ihan oikeasti kyllä jotain rajaa pitää olla. On elämäntilanteita, jolloin oman painon, liikkumisen ja syömisten seuraaminen tuntuu tärkeältä, mutta sitten taas on aikoja, jolloin on tärkeämpää keskittyä ihan muihin asioihin.

Sign, tuosta lässytyksestä tuli vain mieleeni... Minua on lähinnä huvittanut kuinka jotkut voivat arvioida minun oikeasti olevan 16 ja jotkut sitten 25, vaikka aika saman näköinen ja kokoinen olen ollut jo muutaman vuoden.
No nuo iät kuvastavat hyvin henkisen elämäni vaihtelua...  2funny
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #18 : 06.04.2006 21:32:34 »

Sign? ja  Alzbeta

Tunteista on paljon puhuttu meilläpäin ja muutenkin käyttäytymisestä.
Tässä alkaa kyllä vahvankin naisen mieli kohta rakoilemaan Cry

Mutta tämä on elämää ja olen sen itse itselleni valinnut!
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #19 : 06.04.2006 21:35:53 »

Niinpä ! Minulle aivan sama, painaako joku 200kg tai 30kg... Tai minkänäköinen. I don't care ! Ei kuulu minulle...  Smiley
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #20 : 06.04.2006 21:57:07 »

Täysikuu, ehkä nyt onkin tärkeämpää keskittyä siihen mielen hoitamiseen. Kun mieli kevenee niin kyllä se elopainokin sitten vähitellen palautuu entisiin lukemiinsa.

Voimia!

 smitten
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #21 : 06.04.2006 22:24:20 »

Pakko tuulettaa...tää nimittäin ottaa kupoliin...

Ja niinkuin tuossa jo aijemmin mainitiin niin hoikille saa huomauttaa, mutta pulskille ei?
Ne ei loukkaannu kun ne on laihoja?

Mie oon ollut aina aika pienikokoinen (172/52), mutta paino on pysynyt miltei samana oikeastaan murrosiästä asti. Tämän lisäksi olen hyvin hyvin terve. Liikun(uin), syön hyvin hyvinterveellisesti ja sairastan harvoin ja silti joillain on varaa päivitellä et 'ai kauhee ko sä oot laiha...miten sä voit olla noin laiha?' Johon olen ruvennut vastaamaan kysymyksellä: 'ai kauhee ko sä oot lihava...miten sä voit olla noin lihava?' sit tää jatkuu: Mistä sä nyt loukkaannuit?(!)... O'cay mistä loukkaannuit ja keskustelu päättyy.


Tuntuu kuin lihava olisi kirosana? Pulska, pulska, pulska, lihava, pyöreä, pyylevä, läski, tukeva, roteva, vanttera, suuri, hyllyvä, lyllyvä tai parhaimpana: isot luut!

Noin...saimpas sanottua Lips Sealed
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
enska
Vieras
« Vastaus #22 : 06.04.2006 22:34:57 »

Yleensäkin toisen ihmisen ulkonäköön puuttuminen on sitä itseään..Siis ai kauhee kun sillon kauhee tyyli, huono iho, voi miten lyhyt tappi, laittas tukkas jotenkin muuten, oishan sillä vara mennä oikomishoitoon, jnejnejne..

Itse olen kutakuinkin viimeiset 20 vuotta kuullut jostain ulkonäköasiasta tölväisyä, pitäisi olla joku kiiltokuvatyttö mutta pah. Sitä paitsi erilaisuudessa on voimaa, myös ulkonäöllisissä asioissa. Vai haluaako joku todella täydellisen arjalaista klooniarmeijaa katsella, siis joku muukin kuin aatu ja kump.?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #23 : 07.04.2006 00:15:26 »

Yleesäkin on vaikea hyväksyä omaa kehoaan..ja eipä paljoa auta jos sivullinen kaupanpäälle vielä lyö pökköä pesään Lips Sealed oli laiha tai lihava ei todellakaan tunnu hyvälle..tosin hoikilla on helpompi löytää kauniimpia ja halvempia vaatteita kuin pulskilla Undecided ja jos löytää hyvän, se maksaa hunajaa ja kun ei ole vara ostella/tilailla miltään suurtarilta että sais sellaisen kuin haluis..oli niin tai näin ikuna se ei ole hyvä.. tickedoff höh...no mutta kuitenkin on vaan tehtävä sen eteen jotain tai jättää tekemättä smitten arvostelu on typerää
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #24 : 07.04.2006 00:28:24 »

Kun katselee avattaria tässä topikissa, niin huomaa. Paljon puhutaan, mutta avattaresta loistaa kauneudenkaipuu.
Minäpä tempaisen pari pötköä pois pesästä. Grin
Kaikki alle 100kiloset on riisitautisia.

 Grin Grin Grin Grin Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #25 : 07.04.2006 08:16:30 »

Kiitos kaikille vastauksista! Kaikenlainen ulkonäön kommentointi on inhottavaa! Omat läheisimmät ystäväni ovat isoja, minä olen pieni. Emme ole koskaan kommentoineet toistemme ulkonäköä. Ihmiset ovat erikokoisia, ja se on hyvä. Pahinta on se kun ihmiset kuvittelevat minun olevan anorektikko.. Yhdessä vaiheessa yritin väkisin lihottaa itseäni sillä pidin itseäni niin rumana muiden kommenttien takia. Sitten päätin että en aio alkaa muuttamaan itseäni muiden hyväksynnän takia.
Jatkuva nälviminen satuttaa, oli sitten minkäkokoinen tahansa. Hyväksykäämme toisemme vaikka olisimmekin kaikki erilaisia  Smiley

Rakkautta  smitten
tallennettu
Turquoise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #26 : 07.04.2006 08:40:40 »

Minä lihosin viime kesän jälkeen 10 kiloa, ja olen itse hyvin tietoinen tästä asiasta. Olen kuitenkin vielä normaalipainossa (168/65), mutta harmittaa silti.

Kaksi henkilöä sitten katsoi asiakseen huomauttaa asiasta. Tätini suorasukaiseen tapaansa tokaisi että "voi kamala miten sä olet päästänyt itsesi tohon kuntoon". Toinen oli tuttu vanhempi mies pikkujouluissa "mä luulin ensin että sä olet raskaana kun olet lihonut noin paljon, mutta sitten huomasin että sun perse on vaan levinnyt".

Kyllä tuli huono fiilis noiden jälkeen! Varsinkin siellä pikkujouluissa oli koko ilta pilalla ja itketti (herkkä kun olen Smiley ).

Molemmista hämmästyin alkuun niin, etten edes osannut sanoa mitään takaisin. Noh, toivottavasti heille tuli edes sitten itselleen parempi mieli kun pääsivät minua arvostelemaan.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #27 : 07.04.2006 09:09:03 »

Ihmiset sitten osaavat välillä tölväistä...
Itsekin olen suorapuheinen mutten koskaan kommentoisi toisten ulkonäöstä.
Kurja juttu.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #28 : 07.04.2006 09:47:22 »

Tahdittomia ja ajattelemattomia ihmisiä on maailma pullollaan, mutta jos yhtään lohduttaa, niin yleensä sitä mitä antaa saa myös itse takaisin. Negaatiot negaatioina, positiivisuudet positiivisuuksina.

Tuollaisille mölähtelijöille täytyy vain osata antaa anteeksi ja käsitellä se oma mieli paha pois, ettei se jää kieppumaan sisään.
tallennettu
cowboy
Vieras
« Vastaus #29 : 07.04.2006 10:40:16 »

Itsekin erittäin paljon ylipainoa omaavana on sisäinen pakko tähän ketjun kantaa korteni kekoon.Olen sikäli onnellisessa asemassa.Että KOSKAAN IKINÄ ei lähipiirissäni ole painoani ivattu.Aina ihmiset ovat nähneet painoni taakse. smitten
Mutta sitävastoin ihmiset jotka eivät minua tunne ovat kymmeniä kertoja katsoneet esim.työssäni asiakaspalvelijana esittää minulle mitä ihmeellisimpiä kommentteja painostani.Yksi pieni kommentti satuttaa ah niin pahasti(ainakin minua)joka olen koko ikäni yrittänyt laihtua.Niinkuin täälläkin hetkellä.
Vaikka olisi kuinka hyvä päivä niin ilkeämielinen tai tyhmyyksissään heitetty ajattelematon kommentti saa minut pois tolaltani.
Maailmaan pitäisi saada myös painorauha ja myös ikärauha.
Jokaisen ihmisen pitäisi saada rauhassa olla juuri sellainen kuin on.
Itselleni ei tulisi mieleenkään kommentoida kenenkään ukomuotoa kun korkeintaan kannustavilla lauseilla.
Tää maailma on menossa niin hurjaan suuntaan ulkonäkövaatimusten suhteen,että hirvittää!!!!Rakkautta ja valoa kaikille ulkomuotoon katsomatta smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: