...höh..
minäkin oletin ilman muuta että kyseessä oli parisuhdekartta,
miksihän niin tein oikeestaan,ajattelin aurinkoa miehenä,ajattelin sitä mielikuvaa miten isä antaa meille hengen ja äiti sielun..
ehkä se tyttären pluto pommittaakin sinussa olevaa isäsi henkeä omalla pienellä kipinällään,pakottaa sinut muuttamaan isäkuvaa ja samalla varsinkin omakuvaa,
muokkaa sinun luovaa energiaasi?
ja tähtikeinu
ensinnäkin en taaskaan halua ottaa kunniaa esim. tuon pluton symboliikan selityksestä,
tanhua on kurssilla sen meille selittänyt ja löytyi muistiinpanoista,
muutenkin olisi tärkeää oivaltaa noiden planeettasymbolien sanoma,ne selittää itsessään jo niin paljon,kaikissa niissä toistuu nuo ristit ja ympyrät tietyssä järjestyksessä ja näin välittäen tietyn sanoman,
sitäpaitsi symbolikieli on ikiaikaista,kaikkialla toistuvaa,numeroista uniin ja muotoihin,jopa klassiset sadut ovat itseasiassa täynnänsä psykologista symboliikkaa ja opetusta,olavi moilanen,totuus löytyy unista,saduista ja tarinoista,eli jos lapsenne haluaa kuulla sen tuhkimon sataviiskyt kertaa niin kertokaa se hälle niin kauan kunnes sen alitajuinen parantava vaikutus on syöpynyt lapsen mieleen,lapsi löytää itsensä saduista,kuka mistäkin, ja siinä samalla lukiessa se satu vaikuttaa itse asiassa meihin aikuisiinkin,jos vain antaudumme sille..
ja taas meni nousujouskari opetuksen puolelle ohi aiheen..
minulla on oikeesti hirveen huono muisti,
apuna tulkinnoissa ovat muistiinpanot kursseilta,kirjat,haen niistä varmistusta sille omalle vahvalle mielikuvalleni joka asiasta syntyy,luotan lähtökohtana jo astrologeiksi valmistuneiden ihmisten kommentteihin ja mielikuviinkin,koska minä olen vain amatööri tässä ja tiedostan oman fanaattisen tapani esittää asioita,
en haluaisi olla harhaanjohtamassa,joku pohja,perusta löytyy aina jonkun kokeneemman sanoista,ja mistä se löytyy se on hyvin vaistonvaraista..
tuokin finlandia sinfonia,ei se ole minun mielikuvani,se on lainattu,mutta mitä merkitystä sillä on ,koska se niin hyvin minunkin mielestäni kuvaa nimenomaan pluton toimintaa,
eikö meistä jokainen ole tietojensa summa,olkoot ne kerääntyneet mistä hyvänsä elämän varrella,minä haluan vain jakaa niitä omianikin,
joillekin ne aukeaa,joillekin ei,joku voi ne kyseenalaistaa ja hyvä niin ,
astrologiahan on pitkälti symbolien tulkintaa ja se kieli avautuu jokaiselle omalla laillaan,
itse koen symbolikielen jotenkin tutuksi,niinkuin näkisin tuolle puolen,miten sen sanoisi...kaveri sanoi että mulla on avaruudellinen näkökyky,mikä on harvinaista naisilla,miehillä paremminkin sitä esiintyy ( siksiköhän ne ymmärtää niin paljon paremmin auton konepellin alla olevien vipstaakkelien toiminnot...joista minä en taasen ymmärrä höykäsen pöläystä..)
onko se kolmiulotteinen hahmottaminen,läpivalaisu 8 huoneen uranuksella,joka on neitsyessä eli merkuriuksen kieli onkin ihan eri kuin ns.normaaleilla ihmisillä....
intuitiota ohjaa neptunus skorpionissa,ja se pitelee sylissään venusta,merkuriusta ja mielikuvituspäätäni
mielikuvituspää haluaa joskus kertoa tulkinnan tarinan muodossa,nekin melkein syntyvät siinä kirjoittaessa,tarina etenee omalla painollaan,
kunhan sille on ensin löytynyt se lähtökohta,
lukijalle sanoma avautuu paljon syvemmin omakohtaisena oivalluksena kuin valmiina vastauksena,tästä on terapiamuotokin,mikä se nyt olikaan,vasta oli annassa tarinaa..tarinan kertomisesta..
luminant mermaidilla se oli merkurius,en yksinkertaisesti oikein muuta siellä nähnytkään,vaikka kartta on täynnänsä tavaraa..se tulee intuitiolla ja mistä se tulee...luoja yksin tietää eikä taida kertoa..
ja sitten tämä: kaikki liittyy kaikkeen,niinkuin tekeekin,ripaus numerologiaa,psykologiaa ,elämänkokemusta jne..ja soppa on valmis nautittavaksi..
ja sitäpaitsi katja q:n
velvollisuus aspekti oli tiedossa,tiesin että se on merkittävä aspekti ,koska se on myös omalla kartallani,minulla vielä oikein elämänopetuksena yhtyen kuunsolmuihin,
siihenkin voisin ottaa numerologian mukaan,syntymästä voidaan jaksottaa merkittäviä vuosia tietyllä kaavalla,minulla se on 9,tuo luku toistuu aina ja jatkuvasti,koko elämäni ajan,luopumista,uudestaan ja taasen luopumista,
opetuksena:älä kiinny,älä takerru,älä pyri omistamaan..
kuunsolmut huoneissa 2 ja 8 ,yhteensä 10 eli 1,eli elämänpolkuni numero,
9 kuolema ja 1 syntymä,8 huoneessa mummo kittaa konjakkia,kun vanha kahvi kuunsolmukupissa maistuu yök!
että jostakin tuolta ne tulkinnanvaraiset tulkinnat..