Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valo tulee Pohjolasta?  (Luettu 5201 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inuiitti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Aries


Profiili
« : 27.06.2012 14:25:39 »

Onkos kukaan muu sattunut lukemaan kyseistä linkkiä : 
http://www.phpbbserver.com/uusimaa/viewtopic.php?t=973&mforum=uusimaa

Kanavointi, jossa puhetta siitä miten Norjan Trondheimin väki on erityislaatuista, koska n. 1/3 siellä asuvista ihmisistä on valotyöntekijöitä. Mikael ja kumppanit korostavat, että "ne jotka asuvat Norjassa ja naapurimaissa, tulisi mennä Trondheimiin ja osallistumaan tämän portaalin avaamiseen."

Tämä oli itselleni ainakin aivan uusi asia. Mutta siitä toki olen lukenut, että Pohjoismaissa on energioiltaan herkempiä ihmisiä. Mitäs mieltä olette tästä kanavoinnista ja oletteko todenneet, että Pohjolassa olisi herkemmät energiat kuin muualla?

Norja on kyllä maana aina kiehtonut. Itse haluaisin pois täältä kylmästä Suomesta, mutta silti jotenkin tuntuu, että täällä se on elettävä ja tehtävä sitten vaan matkoja lämpimään. Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 27.06.2012 15:44:58 »

Mulla ei oo liion koskaan..ollut ns vetoa tuonne Norjaan. No joskus aatellu...et vois käyä siellä...Kaunistahan siellä toki on.  Kiss
Enempi vetäny nuo  Arabimaat. ..En vaan tiiä miks..Kai sitä on asustellu sielläpäin.. smitten    Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2 : 28.06.2012 07:01:39 »

Nimenomaan. Ei minnekään tarvitse lähtee koska arjessa sen valotyömme teemme ja pienistäkin teoista rakentuu se oma polku jolla edetä - kaikkien hyväksi  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 28.06.2012 09:05:57 »

Ite oon joskus aatellu, et vois muuttaa johonkin lämpimään maahan. Mutku ollu viikon joskus Espanjassa,niin ollu jo kaipuu kotia.. Huh :Smiley
Ja kulkeehan se tuo rakkaus  angel hoito vaik kuinka kauas. 
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.06.2012 09:14:26 »

Madame Blavatsky taas aikoinaan kirjoitti, että se valo tulee nimenomaan Suomesta, että täällä tulee olemaan niin paljon vanhoja sieluja että sen vuoksi täältä.

Itse olen sitä mieltä, että valotyöntekijä on valotyöntekijä, olipa hän sitten missäpäin maailmaa tahansa. Kaikki on energiaa, kaikki on yhtä ja fyysiset etäisyydet ovat fyysisen tason harha.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #5 : 28.06.2012 09:26:07 »

Tää on ihan mun oma; unessa saatu juttu, eli ei mitään totta, mutta ajatus vain;
Just esim. pohjoismaissa olis siksi niin paljon vanhoja sieluja, koska täällä voi kokea ns. korkeampia läksyjä. Siis että kaikki sodat ja nälänhädät yms. kun on jo koettu aiemmin, niin nyt ollaan täällä kokemassa sitten jotain ihan muuta.
Kyllähän ihmisten välisillä suhteilla, vaikkapa, tai yhteisöllisellä hyvinvoinnilla on silloin ihmiselle enemmän merkitystä, kun itsellä ei ole nälkä tai puute, eikä tarvitse sen edestä taistella.
 Huh
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #6 : 28.06.2012 11:03:25 »

Olipas mielenkiintoinen kanavointi. Kiitos tästä, Inuiitti.

Jokainen meistä voi olla mukana portaalin avaamisessa kaukohoitona. Tuskin kaikkien kannattaa sinne matkustaa. Eikä se käsittääkseni ollutkaan tuon kanavoinnin tärkein pointti.

Eli nyt siis jokainen joka kokee asian tärkeäksi voi työskennellä asian kanssa omalla tavallaan. Voi lähettää reikiä, energiahoitoja, visualisoida, lähettää Enkeleitä jne.

Mukana ollaan  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: