Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoa laihdutusta?  (Luettu 33477 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #45 : 01.08.2014 12:20:59 »

Oma suositukseni kokemuksieni perusteella helpoimmasta kilojen karistamisesta on tasainen kalorivaje. Mutta ei mitään liian hurjaa vaan olen itse käyttänyt yhdeltä treenifoorumilta pänttäämiä ohjeita. Eli, jotta lihasmassa ei kärsi turhaan, mutta paino putoaa jatkuvasti niin olisi hyvä jättää joka päivä 300-500 kaloria vajaaksi kokonaiskalorimäärä. Oman tarpeen ja mieltymyksen mukaan. Silloin paino putoaa pakosti, mutta ei tarvitse kituuttaa nälässä. Tässä on helppo apu jokin kalorilaskuri, minkälaisia varmaankin löytyy netistä jo enemmänkin googlettamalla. Sitten voi jonain päivänä viikossa, vaikka viikonloppuna syödä enemmänkin tai vähän herkutella, jottei pipo kiristy liikaa.


Tuo 5/2 voi olla siinä mielessä motivoivampi, että paastopäivinä moni saa aikaan lievän paastoeuforian,
joka kannustaa jatkamaan samalla linjalla?? En ole kyllä vieväkään itse kokeillut tuota kuin parina
päivänä... Toivoisin saavani painoni noin 79:än kiloon. Nyt vajaa 82! Pituus miltei 180  senttimetriä!

(Asiakas: Saisinko viisipuuvoa? Tarjoilija tuo ruispuuroo, mannapuuroo, vehnäpuuroo, tattaripuuroo ja kaurapuuroo
oikein voisilmällä. Asiakas siihen: ei vieväkään viisipuuvoa! Ehhe-hehhe...)

 Huh   :Smiley
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #46 : 01.08.2014 12:28:06 »

Jooh, varmaankin, en ole tuohon 5/2 paastoon tutustunut. Piti vain sanoa oma kokemukseni asiasta. Lähinnä siksi, että ihminen helposti päättää joskus radikaalisti pudottaa painoaan. Mutta jos tekee jotain todella radikaalisti, niin silloin sen vaikutukset pidemmän päälle voivat tulla takaisin. Mielestäni siis helpommin kuin, että tekisi jatkuvaa työtä asian suhteen, jolloin tulevaisuuden minuuksien ohjelmaan myös kuuluu tasainen painonpudotus, terveellinen elämäntapa tai mikä tahansa minkä aloittaa. Eli itse suosittelen pieniä askelia suuriin muutoksiin. Vaikkakin eri ihmisillä toimivat eri tavat ja on sitä itsekin radikaaleja muutoksia tehnyt. Ne seuraukset niistä on vaan välillä aika hurjia koettavia, mutta tietysti kehitys on nopeampaa.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2014 12:31:10 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: