Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Verenseisauttaja (lapsettomuuteen apua)  (Luettu 9381 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Onerva112
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 28.03.2012 20:39:54 »

Hei

Tietääkö kukaan sellaista vanhempaa mieshenkilöä, joka tekee verenseisautuksia auttaen lapsettomia naisia onnistumaan yrityksessä tulla raskaaksi? Tällainen mies on olemassa ja nyt olisi nimi tai yhteystiedot hakusessa.

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 29.03.2012 06:46:44 »

Mitä on verenseisautus ja mikä on verenseisauttaja?  Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.03.2012 11:28:27 »

Verenseisauttaja seisauttaa vuotavan haavan verenvuodon. Minulle on kerran tehty niin, se oli ensimmäinen kosketukseni mihinkään hengelliseen toimintaan ja olin silloin itse vielä iloinen agnostikko. Tämä nainen piti käsiään haavani ympärillä koko matkan autolla tapaturma-asemalle ja sepäs ei sitten vuotanutkaan enää yhtään. Haava myös parani tosi nopeasti ja hyvin.

Aloittajan tekstistä voisi päätellä (ihan arvaan tässä), että verenseisauttajan antama apu lapsettomuuteen olisi esim. keskenmenon verenvuodon tyrehdyttäminen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että suurin osa keskenmenoista on siunauksia: Luonto lopettaa itse raskauden sillon, kun sikiöstä ei tulisi elinkelpoista ihmistä ollenkaan, tai tulisi erittäin vaikeasti vammainen jonka elämä olisi yhtä kärsimystä. Itse asiassa suurin osa raskauksista keskeytyy juurikin tästä syystä jo ennen kuin nainen tietää edes olevansa raskaana.

Muutoin monenelaiset keinot toki saattavat lisätä hedelmällisyyttä ja/tai raskauden onnistumista, enkä nyt yhtään dissaa tässä luonnonmukaisia tai kansanparantajien keinoja. Keskenmenoilla vaan yleensä on erittäin hyvä syy ja tuo verenseisauttaja + lapsettomuus toi heti mieleen monta peräkkäistä keskenmenoon päättynyttä raskautta. Intuitio sanoo, että jos keskenmeno pysäytetään/estetään 'väkisin', lopputulos ei sitten lopulta ole se mitä toivottiin, eli terve lapsi.

Voimia ja hali. Näkijöiltä voi ehkä myös kysyä lapsettomuuden syytä, siitä voi saada lisää osviittaa siihen mitä kautta asiaa sitten lähestyä hoidollisessakin mielessä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.04.2012 15:39:28 »

Me olemme ainakin muutamia lapsettomuushoitoja antaneet ja molemmissa tapauksissa hoidettavat tulivat melkeen heti raskaaksi. Smiley
 
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 07.04.2012 21:35:38 »

Mihkäs se toimivuus sitten perustuisi? Siis verenvuodon tyrehdyttämiseen, mutta eiks se raskaus ole mennyt jo siinä vaiheessa kesken kun sitä verta vuotaa...?
Vai kyseleekö tässä kolmen lapsen äiti nyt vähän tyhmiä Cheesy
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.04.2012 16:51:09 »

Yleensähän tuo lapsettomuus johtuu siitä, ettei keho pelaa energeettisesti oikein. Jopa yhdellä energiahoidolla pystyy saamaan kehon pelaamaan niin, että keho pelaa taas normaalisti ja raskaus onnistuu. Smiley
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 09.04.2012 11:31:34 »

Lapsettomuus voi johtua myös siitä, että sielu on valinnut tähän inkarnaation sen kokemuksen ja siitä toipumisen, jotta oppisi ne läksyt joita niinkin rankasta kokemuksesta on opittavissa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #7 : 24.04.2012 22:09:32 »

Mun serkku yritti TÄYSILLÄ ukkonsa kanssa skidii monta vuotta. Lopetti tupakanpolton ja baarittelun kokonaan, söi terveellisesti, liikkui paljon, lapsettomuushoitoja ym. Ei kuulunut babya. No, serkku sai tarpeekseen turhaan yrityksiin ja aloitti vallattoman elämän. Mitä tapahtuikaan? Yllättäen olikin vahvasti raskaana
Tosin Eklektikon sanoissa on pointti. Kaikki ei saa vaikka haluis kuinka paljon. Tarkoitus silläkin niin pahalta kuin se tuntuukin
tallennettu
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.05.2012 11:43:55 »

Mun serkku yritti TÄYSILLÄ ukkonsa kanssa skidii monta vuotta. Lopetti tupakanpolton ja baarittelun kokonaan, söi terveellisesti, liikkui paljon, lapsettomuushoitoja ym. Ei kuulunut babya. No, serkku sai tarpeekseen turhaan yrityksiin ja aloitti vallattoman elämän. Mitä tapahtuikaan? Yllättäen olikin vahvasti raskaana
Tosin Eklektikon sanoissa on pointti. Kaikki ei saa vaikka haluis kuinka paljon. Tarkoitus silläkin niin pahalta kuin se tuntuukin
No tuossahan on käynyt just niin, että stressi + muut tunnepuolen jutut on vetäny kehon lukkoon. Sit kun alkaa löysäilee niin keho alkaa pelaamaan. Ei ole sen kummempi homma. Smiley
tallennettu

slh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #9 : 09.05.2012 22:37:05 »

Jos sen verenseisauttajan päästää vaimon kanssa vaikka viikonlopuksi kylpylään kahdestaan, niin eiköhän se sillä onnistu. Oikein hyvä verenseisauttaja rentouttaa naista muutaman kerran päivässä, ja ovulaation aikaan todennäköisyys onnistumiseen on hyvä.

 Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #10 : 07.07.2012 01:36:48 »

Hitto mä repesin tälle. Kiitos  Cheesy
tallennettu
nousevarapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #11 : 19.07.2012 14:17:34 »

Vyöhyketerapialla ja kalevalaisella jäsenkorjauksella on saatu hyviä kokemuksia hedelmällisyyshoidoissa.
Lantionalueen virheasennot vaikuttavat sisäelinten verenkiertoon..kalevalaisella jäsenkorjauksella on hoidettu mm endometrioosia..
Vyöhyketerapeutit voivat myös "auttaa "käsittelemällä gyne-alueen heijaste alueita..
Olen tehnyt jonkin kerran verenseisautuksia..minulle on siihen annettu sanat..ei oe kokemusta muuta ,kuin verenvuodon lopettamisesta..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: