Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olisin hyvin kiitollinen,jos auttaisitte..!!  (Luettu 3022 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Susanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« : 07.04.2006 17:49:40 »

Pystyisikö joku näkemään kartastani tai muulla keinoin, mitä elämässäni on oikein meneillään tällä hetkellä? Olisin sydämestäni kiitollinen avustanne...
 
 Olen aika hämmentynyt tämänhetkisessä elämäntilanteessani...
 
 Aloin vaistota jo viim. syksynä, että jotain tapahtuu, mut ei hajuakaan, minkä suhteen. Olin todella surullinen ja itkuinen joulu-tammikuun ja sitten alkoi tunne muutoksesta kasvaa,enkä saanut nukutuksi öitänikään helmi-maaliskuussa.Sitten alkoi tapahtua... Työsuhteeni irtisanottiin viime viikolla, joka oli elämässäni ykkösenä yli 7v. Jokin sisimmässäni viestittää, ettei mulla ole mitään hätää ja parempaa on tiedossa (mitä? Minkä suhteen?mihin liittyen?), mut tämä kasvava levottomuus...  uglystupid2
 
 Olen elänyt yksikseni 7v. Sitä ennen 7v. on/off avoliitossa. Perheen perustaminen haaveissa, kunhan kohtaisin miehen jonka kanssa kemiat synkkaisivat molemmin puolin... Itseasiassa tällä hetkellä jännitän,että alkaako menkat vai ollaanko tässä tulossa äidiksi.  Shocked
 
 Viime kesänä löysin sairastumisen pysäyttämänä kyvyn kirjoittaa henkien/enkeleiden kanssa,mikä on rikastuttanut henkistä puolta itsessäni. Minusta on aina sanottu, että erotun muista puheissani,käytöksessäni ym.

 Kiitos kaikille jo etukäteen, jotka opastavat minua pimeästä takaisin valoon...
 

 13.1.1976 klo.20.47 hki
 aur. kauris
 nou. neitsyt
 kuu kaksonen
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #1 : 08.04.2006 20:19:35 »

Hei enkeli-76-,

Jätän transiittiesi katsomisen ehtivämmille ja osaavammille, mutta halusin vain toivottaa sinulle voimia ja sanoa, että asioilla on tapana järjestyä ja kaikella on kyllä tarkoituksensa... Joten älä turhaan murehdi!  Smiley

Hyvää vointia,

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 09.04.2006 19:32:48 »

Toivotan onnea sinulle. Kun sinulla itselläsikin on noin vahva tunne, että parempaa on tulossa, luota vain siihen!!  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: