Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologisia työkaluja englanniksi  (Luettu 117146 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #15 : 05.09.2006 23:08:45 »

nikki,
tiibetin kielen sana vihalle on sama kuin hopin rakkaudelle.
Auringolle löytyi tiibetin kielessä useampikin sana mm. nyima ja longwa, en tiedä mikä niistä olisi hopin kuu.

Shangri-la tarkoittaa suomeksi "aurinko ja kuu sydämessäni"

tiibettiläisten ja hopien kromosomeista löytynyt huomattavia yhtäläisyyksiä. hmm?

Yuma, muinaissuomi jumi, nykyisin jumala.
Muistaakseni sanskriitin ja suomen välillä kielellisiä yhteneväisyyksiä mm. järjestysnumerot: ensimmäinen=eka  jne..
Voihan Baabelin kala, sanoisi Arthur Dent..
Ei ole ensimmäinen kerta, kun haluaisin valjastaa Kronokseni aikakoneeksi, vaikka sitten aikaan ennen kansainvaelluksia.

Kronokseni kaksosissa huoneessa 9. Junon kaverina..
oppositiot Jupiter-Neptunus-yhtymään ja neliö Aurinkoon-Merkuriukseen.
Sentään sekstiili Oinas-Khironiin

Tällä hetkellä tähtitaivaan Kronos 26 astetta  kaksoset opponoi Plutoa Jousimiehessä..

« Viimeksi muokattu: 05.09.2006 23:22:24 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #16 : 05.09.2006 23:14:54 »

Kiitokset Nikki, mulla vähän kesti...ja sun viestit yleensä herättää sellaisia laajempia mielenkuvioita joita on vaikee saada sanalliseen muotoon mutta vaikuttavat mielessä laajemmalti...ehkäpä just tuota plutonisuuden ja neptunisuuden yhdistelmää... Smiley en minä nyt tähänkään paljon mitään saanut kiteytettyä, kunhan turisen, mutta ne siemenet itää sisällä ja sehän on hedelmällisintä...ainakin itselle :Smiley

Lainaus
sign
bacchus yhtymä aurinko=on muistettava että viini on viisasten juoma,muuten
aivot sumenee ja henki menee,
onpahan tuo mullakin yhtymässä aurinkoon,muutenkin aurinko liukenee jonnekin 12 huoneessa,taakse taivaanrannan..

12 huoneen auringosta on käynyt mielessä paljon ajatuksia, kun olen jostain onnistunut tiedonmurusia löytämään...hassua että jollain sivulla sanottiin, että eräs oli tutkinut jonkun työpaikan "graveyard shiftiä" eli kaikkein hankalinta yövuoroa...ja suurimmalla osalla oli ollut aurinko 12 huoneessa. täytyy sanoa, että luontainen rytmini olisi sellainen ja jos mahdollista, menen nukkumaaan aamulla ja herään iltapäivällä...mutta aina tää ei tietenkään ole mahdollista.pidän yötyöstä...elän ikään kuin päivää toisella puolella maapalloa. toinen mikä mua 12 huoneessa kiehtoo, että aurinko siellä sanotaan tuottavan "maanpakolaisia" tai sellaisia jotka löytävät onnensa muutettuaan synnyinmaasta tai jossain tapauksissa heidät jopa karkotetaan kotimaastaan :Smiley sellainen olo mulla aina ollut, että vaikka tää on hieno maa, niin olen muukalainen...mutta sullakinhan Nikki usein kirjoituksissa kajastaa Australia...ja olikos se moderaattori Lilli joka asuu ja työskentelee ulkomailla, muistaakseni aurinko 12 h.



Doh, huomattu on että viinalla on tiettyjä vaikutuksia, jotka päästävät valloilleen voimia jotka muuten pysyvät hallinnassa :Smiley Mutta eiköhän se useimmalla ole näin...olen kyllä huomannut että viina vaikutta mulla silleen että "persoonallisuus" muuttuu ehkä enemmän kuin keskimäärin. Mutta sekin on sidoksissa sen hetkiseen sisäiseen maailmaan...mitä enemmän ulkoinen ja seisäinen on tasapainossa ja mitä vähemmän tukahdutettuja asioita, sitä vähemmän viina muuttaa. mutta aihe on mielenkiintoinen, sillä uskon että alkoholia voi oikeastikin käyttää oman luovuutensa vapauttamiseen JOS osaa sitä oikein käyttää. Kuten sanot, viina on viisasten juoma...onneksi viisaaksi voi tulla, eikä tarvitse syntyä sellaiseksi valmiiksi. Wink Kaikesta voi oppia, myös päihtymyksestä...hassua joskus ikivanhaa lääkärikirjaa katsoessani lapsena, siellä oli käytetty ilmeisesti johonkin "pyknikko" vartalotyyppiä esittävään kuvaukseen Rubensin maalausta, joka oli täynnä hyvin kurvikkaita naishahmoja. Maalauksen nimi oli "bakkanaalit" tai jotain vastaavaa...silloin jäi lapsen mieltä kaivertamaan, tilanne, missä runsaat alastomat naiset piehtaroivat ympäriinsä...mutta myöhemmin opin ymmärtämään jotain taidehistoriasta.

Tuo baccus on kuitenkin mielenkiintoinen hahmo, josta voisi joskus lukea lisää. Nää kaikki astreoidit on suht vieraita ja uusia...mutta kummalla tavalla ne asettuvat kartalla oikeille paikoilleen...kuten esim etunimet syntymäkartoilla ja synastriassa suhteessa toiseen, tästähän on monta esimerkkiä...

Lainaus
urania (eikös se ole yhtä kuin astrologia?)on taasen tarkassa yhtymässä
"röntgenkuva"aurinkooni..

ahaa sinulla aurinko siis siinä saabisessa "x-Ray photograph"  Wink aurinkosi läpivalaisee...no sopii skorpionille muutenkin. Uraniasta en vielä tiedä mitään...mutta se on mulla oppositiossa aurinkoon. Mulla muuten merkurius yhtymä photoghraphica...ja mieleni ja muistini on etenkin sellainen valokuvamuisti ja kuvallinen, ja valokuvilla paljon osaa elämässä.

mites muuten, kuinka tarkkaa orbia pikkuasteroidien yhtymistä ja aspekteista tavataan käyttää ? onko kolmen asteen ero jo liian löyhä yhtymäksi? No nääkinhän ovat vähän sellaisia milipidekysymyksiä kaiketi...hmm. Tietenkin jollain voisi olla joku asiantuntijan mielipide tiedossa...



Lainaus
ja tuota hybristäkin löytyy ihan tarpeeksi ykköshuoneen jouskarista..
kirke(cirke?) on taasen yhtymässä hygieaan vesimiehessä,
"tulevaisuuden luudalla puhdasta jälkee"
noitakeitokseni räjäyttävät lian pois!

 Grin hyvin ilmaistu...Hygeiasta en taas tiedä mitään...vielä.


Lainaus
sinun kirkesi laskusolmulla,eli siis entistä keitosta,vanhaa ja käynyttä,
heitä jo hyvä iita veke ja korjaa allekirjoitustasi...

taisin muutaa sitä allekirjoitusta tietämättä sanoistasi...eikä tää uusikaan vielä niin "positiivinen" ole...mutta ehkä seuraava jo on Grin

mutta kyllä tuntuu, että tuota mystiikkaa ja mustaa magiaa pukkaa tuolta laskusolmulta ja ...mutta ehkä ne piti sitten kohdata vielä. Kiitos kannustuksesta, kokoajan taistelen sen vanhan keiton kaatamisen kanssa...jotenkin tuntuu, että se on mulla jotenkin hidasta...mutta ehkä sitten perinpohjaista ja varmaakin toivottavasti. tuli mieleen tuo chiron härkä, josta pullen sanoo että toimii hitaasti ja itsepäisesti...pinta väreilee, mutta se pinnanalainen virtaus on kyllä hidas ja itsepäinen ja etenee omaan tahtiinsa...

Lainaus
onko rakastuminen heikkoutta?
täytyykö ensin tuhota ennenkuin voi rakastaa?
pitääkö toisesta kaivaa ensin heikkoudet esiin,jotta tuntisi itsensä vahvaksi?
onko kärsimys aina läsnä rakkaudessa?
vain kivun kauttako pystymme kasvamaan?

Yep...nämä oli niitä kysymyksiä jotka laittoivat mietintätauolle Wink

rakastuminen heikkoutta? varmaan jotain sinne suuntaan olen aikaisemmin kokenut...pitäisi liian voimakas rakastuminen, liian voimkkaat onnentunteetkin, ja jotkut muut sellaiset tuntemukset mitä ei voi järjellä selittää...-ei onnistu tosi maailmassa...säikähdys siitä että jollain toisella ihmisellä voi olla tuollainen vaikutus, sekoitta pään ja menettää kontrollin...joo säikähdys siitä kokemuksesta...mutta, ihmisen solutkin uudistuu seitsemässä vuodessa ja itseäni tutkittuani huomasin että hei, vihdoinkin se ei enää vaikuta...ainakaan ihan samalla tavalla, ollakseni täysin rehellinen (jos siis selaiseen hyveeseen ikinä pystyn Wink)

No mutta...haluan ymmärtää käsittämätöntä elämää ja käsittämätöntä ihmisyyttä.

tälläinen oinas rypäskö selitystä antaisi?

 toinen osapuoli: lilith 22,22  oinas  eros 27,16  oinas

 oma karttani: venus 23,44  oinas  ceres  26,46  oinas eros 29,04  oinas

 ja muistaakseni mun chiron yhtymä hänen venus

juttu joka alkaa ja loppuu yhtä kerrasta poikki, ja minulle oli tärkeämpää oman haavoittuneen egoni rakentaminen, ja vaikka kiduinkin mielessäni vähintään kaksi vuotta, koskaan ei enää yhteyttä otettu. Minua siis jäi kiinnostamaan, voiko noista päätellä yhtään miten olisin itse vaikuttanut tähän toiseen, sillä siitä minulla ei ole mitään tietoa. näkyykö noista, että olisiko tämä järjetön vaikutus mennyt toiseenkin suuntaan, vaiko vain minulle. jaksatko Nikki heittää mitä tulis noista mieleen? Smiley

no ton jutun jälkeen musta tuli etäisyyttä pitävä ja varovainen, enemmän ystävyyttä kuin romansseja painottava...no, omaa heikkoutta Wink

pittäkö toisesta kaivaa heikkoudet esiin jotta tuntisi vahvaksi itsensä? Tätä aihetta olenkin paljon käsitellyt...myös muissakin ihmissuhteissa. aika syvältä...aluksi se kyllä liittyy heikkoon itsetuntoon, on turvallista olla ihmisten kanssa joissa "on jotain valittamista omasta mielestään" koska hylätyksitulemisen pelko on silloin pienempi...laaja aihe...onneksi olen päässyt siitä paljon parempaan suuntaan. Muissakaan ihmissuhteissa en kyllä enää suostu sellaiseen, että toinen voi tuntea itsensä vahvaksi vain verratessaan itseään toisen heikkouteen tai pahaan oloon...ei, sellaiset suhteet voivat mennä todella sairaiksi ja luoda ihan oman kieron todellisuutensa. ughhh...

Lainaus
onko kärsimys aina läsnä rakkaudessa?
vain kivun kauttako pystymme kasvamaan?

erittäin hyviä kysymyksiä...vanha minäni olisi luullut että vastauksen täytyy olla kyllä, tai kyllä ainakin MINUN kohdallani...uusi minäni uskaltaa jo vastata ei. alku sekin.
Lainaus
täytyykö ensin tuhota ennenkuin voi rakastaa?

ja tän jätänkin muhimaan...jotenkin kummasti nuo on yhteen liittynyt...niissä tavoissa miten "meilläpäin" rakastetaan :Smiley ( Grin)
Lainaus
sign
luku 7,"vanha viini uusissa leileissä" ja henokin kirja,
sanooko Legba sinulle mitään?Haitilainen auringonjumala,lähtenyt kyllä afrikasta,voihan voodoo tuo kuvasi..

mistä luku 7 tulikaan minun yhteyteeni? Tähän legbaan tutustuin nyt...en ollut aikaisemmin kuullut. nuo afrikkkalaislähtöiset kulttuurit ovat aina kiinnostaneet, ja varmaan olisin sinne jonnekin ihan hyvin sopinut mut heitettiinkin tänne oppimaan ja ottamaan haasteita vastaan. itse asiassa tuo legba sopisi 12 huoneen merkuriukselleni... aspect_squ neptunus ja kvinkunssi  pluto, miksei  aspect_tri  uranus (trickster homma)

http://zer0dmx.tripod.com/gods/legba.html

Lainaus
Invoke Legba for swiftness, centering, protection, permission, magic, healing, communication, mediation, regeneration, creative power, trance possession, and spirit work. He can also be invoked for opening doors, delivering messages, guarding doorways,  unifying opposites, reaching heights, pushing the envelope, protecting the home and small children, choosing the right direction when you reach a crossroads in life, opening the way for seekers, contacting the other orishas, opening the door to the spirit realm, and enabling communication between worlds, such as between male and female, human and divine, older and younger generations, the living and the dead, or the sacred and the secular.


kyllä, huomaan siinä tuttua...vastakkaisuuksien yhdistäjä ja ovi aina auki...vaikka nyt tässä läpätän niin myös ihan syvällisellä tasolla. Kiitos tästä löydöstä Smiley

Lainaus
..sign,kalasi onkin uinut jo aikoja sitten uuteen akvaarioon,sorgen..

ai tämä vai  Grin se on harlequin fish. karnevaali kala kaiketi :Smiley

(http://i96.photobucket.com/albums/l189/illusia9/harlequinfish9.jpg)
« Viimeksi muokattu: 05.09.2006 23:39:17 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #17 : 05.09.2006 23:27:40 »

Lainaus
kronos kuvaa yksilön jaloja,tavallisuudesta poikkeavia tehtäviä,-nummelaa-
hades kuvaa yksilön synkkää,salaperäistä,mennyttä ja häpeällistä puolta

mielenkiintoista tietää, kun näyttävät olevan 1 huoneessa kartallani...nice Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 06.09.2006 00:11:23 »

nyt ei pelitä tää yhteistyö koneen kanssa,joten jatkan huomenissa,kuitenkin ensin kiittäen lemniskata,olet aarre,ajassa eessuntaas liikkuva ensyglobedia,
hienoo kun muitakin kiinnostaa,jumi,jumi,
ja sign
kalasi muistutti voodoorituaalikalaa,haitilaista sellaista,
legba,haitilainen auringonjumala,petkuttajajumala,saatanaan verrattu,kiitos lähetyssaarnaajien,risti on voodoon hedelmällisyyssymboli,vrt.maan symboli,
legban haluttiin suojelevan päiväsaikaan liikkuvilta pahoilta hengiltä,(halusi nukkua..)yöllä suojeli kuumies Carrefow..
ja oinaat,lilith et kumppanit,
kumppanisi näki jumalattaresi paratiisista karkotettuna ja kohteli sen mukaisesti?ja sinä astuit haluttuun rooliin..
miehen eros haki suurta äitiä ja saikin vastaansa yhtä tulisen ja vahvan eroksen kuin omansa,tulta ja tappuraa,eheytä jumalattaresi,
voihan ja kuuluuhan siinä olla myös lilith,muttei ainoastaan se,
huomiseen,
äpylit oottaa aamulla..
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #19 : 06.09.2006 00:17:09 »

kiitokset Nikki Smiley

menenpä myös nukkumaan ja annan unten sulattaa...voodooseen pitää tutustua lisää myöhemmin Wink
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #20 : 06.09.2006 11:02:21 »

Haa. Kuu on sekä Dianan että Kirken puristuksessa, Osiris tarkalleen noususolmulla, Atlantis hamuaa Neptunusta ja kröhöm, Venus on Sapphon syleilyssä... Ilmankos pidän itseäni "suvaitsevana" mitä seksuaaliseen suuntautumiseen tulee? Klotho yhtymässä Saturnukseen. Aurinko on yhtymässä House -asteroidiin, hmm? Askendentilla on Polyhymnia, joskaan tämä linkki ei sitä näytä Smiley 

Hih.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 06.09.2006 12:44:25 »

siis hapatusta lisää,
tuo hopi  aspect_opp "hapatus" on samalla venuksen ja marsin oppositio,
ovathan siellä hopin rauhaa rakastava vaaka ja oinaan uutta luova agressiivinenkin mars,
ja molemmat päät sisältävät samalla molemmat puolet,
meidän on tiedostettava nämä kaksi puolta,kuu ja aurinko,hyvä ja paha,
jing ja jang jne,ja tiedostettava että ne ovat läsnä yhtäaikaa,ei ole toista ilman toista,
siinä missä venuksen henki painaa materiaa ,marsin henki pyrkii ylöspäin,
venus kysyy meidän henkisiä arvojamme saturnuksen turvin,
mars taas haluaa tekoja,haluaa tuoda julki sen mikä on aina ollut olemassa,
yhdessä niistä löytyy tasapaino,
en niin kaukana ollut "haban" luonteesta,
pahan määrittäminen uudelleen,
vähänkös tätä teemaa täällä on käsitelty muutenkin,
herkät sielut asialla tällä foorumilla,
jo silmistä lähtien,jotta näkisimme...

tuo hopi on samalla konjuktiossa Sapphoon,Charikloon ja Apolloniin,
sappho-isle of Lesbos,poetry of sappho
     ruusun herkkyys ja tyrskyjen voima runomuodossa,suvaitsevaisuus
     erilaisuutta kohtaan
chariklo-she is the largest,brightest centaur,chironin vaimoksi sanottu,
     aina askeleen edellä,saturnuksen ja uranuksen välissä kuten chironkin
apollon-alunperin shamaaninen,parannus- ja ennustustaito,runollinen innostus,
      suosi laulua ja soittoa,myöh. valon ja auringon jumala,
     tunnuksina laakeriseppele ja lyyra(suomen yliopisto)

vastapuolella hapatus on saanut kaverikseen Asboluksen,
joka on valon ja varjon symboli,näkijä ,tietäjä(tästäkö mielikuva gandalfiin..)
luki lintujen lentoa,was crusified by Hercules
"asbolus the prophet,who had warned,
though no one heard him,all his friends,
to give way,not to fight(the lapithae)
he cried to nessus,
"you need not run,you shall be saved till that,
fine day hercules`arrow strikes your back"
         job 2:7-8
"ashes to ashes,dust to dust"
asbolus takes life and himself very seriously

onko oppositiojanalla siis sana vastuu?
vastuu teoistamme,valinnoistamme?
tuleeko tästä achilleen ja hekaten oppositiolla maan risti?
maapallon risti?
nuokin pitäisi tutkia ja hutkia..

tuolta tiibetin päästä tuli mieleen buddhan tarina,kuinka häntä haluttiin suojella kaikelta pahalta ja rumalta,
mutta hän halusi ELÄÄ,eikä olla pumpulissa,
silmiä ei voi sulkea köyhyydeltä ja kurjuudelta,
tai voi,muttei ne asiat siitä minnekään katoa,
tästä muistuttaa "hapatus",tuo uusi mollukka,
muistutetaan raskaamman perästä ,jotta sokiakin näkisi...
ja suomi lähettää sotilaita yhteen kohteeseen ja ruoka-apua toiseen..

lemniskata,hyvä pointti tuo kronos  kaksoset aspect_opp pluto jousimies
olemme tiimalasissa,siinä kapeimmalla kohdalla,
kun aika lentää siivillä ja me olemme jumissa,ahtaalla,
synnytään synnytään
ja muistetaan sangri-la
           "kuu ja aurinko sydämessäin"

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 07.09.2006 12:58:23 »

sign
tuo luku seitsemän tuli jostain ruusuristiläisten sivulta muistaakseni,
miksihän sen sulle laitoinkaan,
Henok,Enoikhion,"sisäinen silmä"=näkijä
Nebukadnesar,sana myytti-perinne,ja hunnuton isis,
että tälläsiä olin kirjannut,en tiedä aukeeko näistä mitään,
mielleyhtymien tulva on taas ollut valtava,en muista noitten tarkkaa pointtia,
tuosta rakkaus teemasta,
ehkä esitin kysymykset enemmän itselleni,
koen aiheuttavani kärsimystä niin itselleni kuin myös toiselle osapuolelle rakastaessani,saan aikaan käymistiloja ja kyllä ,kasvua tapahtuu kivun kautta ajan kanssa,useinkaan en näe toisen kärsimystä,varsinkin kuuni on "graniittia"
ja tehty kestämään melkein mitä vaan,konkreettinenkin kipukyynnys on korkea,
toivoisin pääseväni vähemmällä räytymisellä mutta itepä olen karttani valinnut matkaevääkseni,ehkä siksi kuuni palveleekin niitä,jotka hakevat turvaa järkkymättömästä kalliosta,
lue venäläinen eros-kirja,kirjailijaa en muista,
jospa löydät lisää tuolle suhteelle selitystä

minuutesi rakennuspalikat 1 huoneessa: "aika manalassa"
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #23 : 07.09.2006 13:09:26 »

Kiitos Nikki, pitää palata tähän paremmalla ajalla taas Smiley

olinkin tehnyt virhehavainnon, kronos ykkös huoneessa ja Hades n. 4 asteen verran 12 huoneen puolella...doh, nousemassa kuitenkin. huoh... :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 09.09.2006 13:16:01 »

         A Hopi Message for These Times
1.where do you live(not just geograpically)?
2.what is it that you do?
3.how are your relationships?
4.are you in right relation with the earth?
5.where is your water?
6.know your garden(and nature around you)
7.speak your truth;it is time now
8.greate your community
9.be good to each other
10.dont look outside yourself for the leader,this could be a good time

there is an old Territorial Prison in Yama,
territorial-terraario,terminaali,terrorismi,terrori

käykää lukemassa INTIAANIVIISAUTTA

Hopi Katsintithu
Katsinas are spiritual messengers.
Katsinas have the power to bring rain for excample

..vaahteranmäen eemelikin veisteli puu-ukkoja..

Wovokan aavetanssi tanssitiin auringonpimennyksen aikaan

hopit eivät tunteneet/käyttäneet rautaa
Hefaistos sen sijaan oli mestariseppä,
ja kuka se takoikaan sampoa meidän kalevalassamme ja miksi?

kuu lähestyy hapatusta,so what?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 07.10.2006 23:18:21 »

"hapatus" on sittemmin saanut nimenkin Eris ja taasen kuu on riidellyt sen kanssa nokakkain,ärripurria ainakin täällä kotokolossa,
kotokolo-house on 0 astetta  kaksoset chaosen kanssa,
minä olen kuin ruusunen linnassa,talon ympäri on kaivettu "suojavalli"
eli salaojitusoja,hyvä etten pimiällä pudonnut siihen kotia tullessani,
missä lymyää louhikäärme ja prinssi rohkee..
pääporho Zeus on rakastunut afroditeen ihan selvästi,vaikka bacchus
kaaoksen huushollissa aikaan saakin..

sign
ymmärrän kaaoksesi
ja vanhan viininkin..
minähän reagoin siihen heti deskendentilläni

hopi 0 astetta  skorpioni:a onpi kiertoajelulla turistibussissa ..saabisesti..saab-96 voisi olla meikäläisen biili jos ois tai kuplavolkkari,sellanen automekaanikon unelma ilman nykyajan sähkövirityksiä-piip-ajat liian lujaa-piip-nyt pysähdyn-p i i iiip
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 05.12.2006 00:00:24 »

tuo Hopi-check-list ei ole ollenkaan hullumpi,kun aattelee mistä
täällä puhutaan,asunnosta mestareihin..
tuo hopi on nyt yhtymässä merkuriuksen kanssa ja vastapäätä onpi house,
jotta pääkopassa talo kummittelee,
ja eiköhän ole katsinas,rainmaker,myös asialla,
ja
huomasin ilokseni jotta
amor ja lilith ovat jupiterin kera askendentillani,
että jotta joulukalenteristakin tuli onnenapila....
mutta sitten käytännössä,suklaasydän tinakuoret,niinkös?
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #27 : 05.12.2006 00:10:48 »


huomasin ilokseni jotta
amor ja lilith ovat jupiterin kera askendentillani,
että jotta joulukalenteristakin tuli onnenapila....
mutta sitten käytännössä,suklaasydän tinakuoret,niinkös?

Kaskas..Noususi on sitten yhtymässä Neppikseeni..
jotain yhteyttä olen uumoillutkin..

Vai että amor ja lilith siinä syssyssä
ja  Venuskin istuksii paraikaa rx-Marsin sylissä..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 05.12.2006 00:38:23 »

sylikkäin ovat ap-kartallani mars et venus hotellihuoneessa n:o 3
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #29 : 30.01.2007 17:14:25 »

"Niittasin" tämän ketjun pysyväksi aiheeksi, kun oli niin monesti nosteltu... Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: