Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vesimiehen vuosi  (Luettu 8821 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keijutar
Vieras
« : 26.03.2006 14:51:38 »

Muips!

Ajattelin tehdä pienen kyselyn vesimiehille Smiley

Vesimiehen vuosi ei näytä kamalan hyvältä vuosihoroskoopissa,itselläni onneksi koira lupaili hiukan parempaa Huh

Minulla tämä vuosi on ollut ahdistusta ja pelonsekaisia tunteita,nyt päälle pukkasi vielä masennus..Onkohan koko vuosi tälläinen Cry

Olo tuntuu olevan niin voimaton Undecided

Miten teillä  vesimies :llä on tämä vuosi mennyt?



Rakkautta ja enkeleitä kaikille!
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 26.03.2006 15:28:01 »

Sisäistä vellontaa ja välkkyviä kuvia ulkoisenkin muutoksen vuodesta!  Wink
Näyttää ja tuntuu, että muutoksien vuosi tulossa. (taas) Tunneskaalassa myös syövereistä korkeuksiin!
Kun vielä tuo oma henk.koht."astrologinen ennnustukseni" myös lupaa suuria muutoksia koko vuodelle ja ehkä ennen kaikkea persoonallisella tasolla, niin kaipa tämä tässä menee melkoisen "väkevän rikkaana" (tapahtumista) tämä vuosi.

Jollain tapaa olen saanut tähän jo hiukan erilaisen otteen ja näkökulman, kun olen tutustunut astrologian saloihin hiukan enemmän...mutta siis tosi vähän vielä...itselleni enemmän..  Wink
Muttei siis tunnu tuo vesimiehen vuosi enää kuitenkaan niin "pimeältä", vaan ehkä ennemminkin suurena mahdollisuutena astua vielä paremmin "veskarin saappaisiin" !  coolsmiley
Tai ehkä ennemminkin mahdollisuutena kasvaa omaksi itseksi, jota tähdetkin ja planeetat tukee...  Wink

Ja minulla tuo kiinalainen apina, myös kivasti elävöittää tätä kuluvaa vuotaa..  Kiss  heeh..oli pakko tuo kirjoitusvirhe jättää...mutta siis vuotta eikä vuotaa, piti kirjoittamani.. Wink
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 15:29:59 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 26.03.2006 17:13:08 »

Lainaus
Muttei siis tunnu tuo vesimiehen vuosi enää kuitenkaan niin "pimeältä", vaan ehkä ennemminkin suurena mahdollisuutena astua vielä paremmin "veskarin saappaisiin" ! 
Tai ehkä ennemminkin mahdollisuutena kasvaa omaksi itseksi, jota tähdetkin ja planeetat tukee... 


Muutoksen kourissa myös mie olen. Itse otin ekaksikin sen lopputilin ja nyt sitten muutenkin näyttää siltä, että suunta on hivenen hakusessa.
Mutta tahdon kyllä uskoa ja ajatella juuri noin, kuin Mi-Olea kirjoitteli, että on mahdollisuus kasvaa omaksi itseksi. Smiley
Muutokset toivottavasti tekevät vain hyvää.
Tuli mieleen, että kukkiinkin kun vaihtaa mullat, niin ne virkistyvät ja kasvavat entistä ehompana. Uskon, että samoin käy lopulta meillekin.
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.2006 20:26:15 »

Hmmm.... Muutoksiahan vesimiehen elämä sisältää.Itselläni niitä on aina ollut ja tavallaan jo olen sisäistänyt sen että vähän väliä tulee muutoksia ja "mullistuksia" ! Grin Joten sen pohjalta vuosi on alkanut ihan kohtalaisesti.
Ja toisekseen ilman muutoksia ei ole kehitystäkään!!ja kasvamistakaan!
Eikun vaan vauhdilla eteenpäin ja uteliaana katsomaan että mitä seuraavan nurkan takaa paljastuu... Niinhän tulihevonen laukkaa tuulispäänä  Cheesy
Sitäpaitsi pimeys väistyy ja valo lisääntyy!!! coolsmiley

 aurinko vesimies
 askendentti kaksoset
 kuu vesimies
 mars vesimies
 venus vesimies
 merkurius kauris
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Hupu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #4 : 30.03.2006 13:07:38 »

Hei,

Minulla muutokset eivät vielä ole alkaneet, mutta kutina vatsanpohjassa jo on..
Henkilökohtaisen tulkinnan mukaan tässä piakkoin mullistuu asuinolosuhteet, työpaikka ja ihmissuhteissa tapahtuu myös, kaikki vanhat jutut joutuvat "inventaariin" . Eli periaatteessa kaikki elämänalueet muutosten kourissa. Siitäkö sitten lienee johtuu, että mietin täällä ulkomailla kuumeisesti kotiin paluuta, siinähän ne sitten vaihtuu työpaikka ja asuinolosuhteet..Ja pääsiäislomalle varasin Rosen terapian, joten kyllä tunnistan muutoshakuisuuden itsessäni.

Ei kuin hymyä huuleen ja nenä myötätuuleen !

T. Hupu

 aurinko vesimies
 askendentti vaaka
 kuu oinas
 venus jousimies
 mars leijona
 merkurius kauris
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #5 : 30.03.2006 14:11:32 »

Joo, mulla oli stressiä ja hirveästi riitoja jotenkin syntynyt ympärille...
Töissä menee kohtalaisesti ja onneksi edes rakkausrintamalla sujuu Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #6 : 31.03.2006 12:30:25 »

täällä yksi veskari jota vituttaa koulun käynti ja opiskeltava ala!munaan varnaankin jokaisen kevään kurssin..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Jondie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 31.03.2006 12:47:03 »

En mä kyllä ymmärrä miksi vesimiestä pitäisi masentaa tms. Venus vesimiehessä on minusta antanut paljon toverillisuutta ja tiettyä suvaitsevaisuutta lähipiiriin. Jotenkin se kirkastaa venuksen unversaalia puolta. Ihmiset ehkä avoimempia, solidaarisempia - tai sit mä luulen vaan  Sad, mutta semmoinen komemus mulla on tällä hetkellä.

Olen kyllä kauris, en vesimies, mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Masennus viittaa siihen, että asennetta pitäisi muuttaa. Se on mielentila, ei mikään ulkoapäin tuleva peikko. Solarchakran vahvistaminen puskee sitä pois. Se neutraloi huonoa energiaa ja auttaa näkemään oman itsen kirkkaana, jolloin voi korjata omaa olotilaa.

Ja kyse ei sit ole mistään eskapistisesta lillumisesta vaan kehon aseiden käyttämisestä silloin kun on renkaat suossa  knuppel2

Tiedättekö muuten onko merkurius jo lopettanut perääntymisen, entäs saturnus? Olis kiva kun tuolla astrologisessa kartassa olisi merkittynä planeettojen perääntymiset myös. Musta niillä on jotain merkitystä. En tiä sitten mutta se kuljetusalan lakko oli silloin kun noi pari lönttiä lähtivät perääntymään. Samoin noi Ranskan lakot.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 31.03.2006 15:51:18 »

Tiedättekö muuten onko merkurius jo lopettanut perääntymisen, entäs saturnus?

Just kävin tänään tsekkaamassa Astro.comista (oman karttani transiitteja kun tutkailin), että Merkurius oli ainakin jo kääntynyt eteneväksi tuossa maanantaina 27. päivä. Saturnus puolestaan peruuttaa edelleen, samoin Jupiter ja Pluto.

Ainakin tämän hetken "peruuttajat" voi siis tsekata Astro.comin etusivulta http://www.astro.com. Taulukko löytyy sivun vasemmasta alalaidasta. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Keijutar
Vieras
« Vastaus #9 : 31.03.2006 22:28:58 »

Onkohan vielä suurempi muutosten vuosi kuin viimevuosi oli?Ainakin minulla oli jo viimevuosikin yhtä vuoristorataa  Cheesy Ei hyvällä tavallla kuitenkaan.. Undecided

Oli muutto (muutama itseasiassa),otin lopputilin,mussukkani kanssa meinasimme erota..Onneksi tulimme järkiimme  Smiley

Nyt vaan masentaa,suunta hakusessa,mitä tehdä,minne mennä?Reiki kiinnosta ja enkeliterapia,valokuvauseen jäin totaalisen koukkuun,mutta ammatti uupuu.

Kai kaikki aikanaan
Smiley
tallennettu
auringonkilo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #10 : 03.04.2006 00:21:21 »

Voiko elämä enää enempää vuoristoratamaisemmaksi muuttua? Itellä niitä tuntuu olevan lähes joka vuosi. Viime vuoden lopulla lopetin alkoholin käytön ja rupesin seurustelemaan. Sitä ennen syksyllä sairastuin lievään masennukseen, josta nyt olen onneksi päässyt yli. Ennenkaikkea kiitos yhden kaverini ja uuden elämäntapani ja mussukkani. smitten

Tänä vuonna onkin sitten haastetta riittämiin. Yhdellä kertaa 2 isoa asiaa. Muutto toiselle paikkakunnalle ja uuden ammatin etsiminen. Entiseen ei ole paluuta. Omasta tahdosta ja siitä, että kaikki työpaikat myydään alta. Ei ole helppoa olla  merimies. Undecided

Nyt tilanne se, että muutto on ensi viikonloppuna ja ammatinvalinta suoritettu. Nyt pitäisi vain rueta ettiin oikeen tosissaan oppisopimustyöpaikkaa. Sen olen päättänyt, että tämä asia hoituu vasta muuton jälkeen.

Samalla yritän tässä opiskella tuntemaan niin itteni  kuin musssukkani. Haastetta tämä vuosi siis tuo paljon tullessaan, mutta  eiköhän siitäkin  pääse enemmän tai vähemmän ilman kommelluksia yli.

Jaksamisia vain kaikille! Cheesy

 vesimies - tiikeri Wink
tallennettu

Rakastakaa toisianne!
Keijutar
Vieras
« Vastaus #11 : 03.04.2006 00:32:28 »

Sama minullakin on,paluuta ei enää entiseen ole,enkä haluaisikaan.Nyt tuntuu että olen vapaa tekemään mitä haluan,alkuunpääseminen vaan on todella vaikeaa  Undecided

Tuosta vuoristoradasta..tuntuu että oikeastaan koko elämäni on ollut yhtä vuoristorataa,saisi jo hellittää  tickedoff Haluaisin asettua aloilleni ja löytää oman polkuni.Miksiköhän se on meille veskareille niiiiin vaikeaa?  idiot2

                   smitten Energiaa ja enkeleitä sinulle  angel
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #12 : 03.04.2006 09:58:14 »

Tervehdys teille jotka "huokailette" Vesimiehen muutoksista,tietysti onhan  uranus sen hallitsija, joka on nykyään Kaloissa. Sekä Vesimiehessä on  neptunus joten sumua ja humua kyllä riittää...  neptunus siirtyy 2007 maaliskuussa viimeiseen dekanaadiin eli ylittää 20 astetta joten niillä joilla on  aurinko siellä, on tiedossa irrottelua, jota aiheuttaa  neptunus poistuttuaan  vesimies:stä lopullisesti 3.2.2012, pudottaa maan päälle ja sitten nähdään mitä saatiin aikaseksi. Undecided Mutta ei hätää, jos pitää selkänsä suorana eikä tee mitään kauaskantoisia tekoja, voi huomata että elämä tuo uusia hyviä asioita esille. angel.
Kun itselläni oli  neptunus aurinko:a ohittanut v 92 seuraukset olivat maallisesti katsoen meni omaisuus ja työpaikka, mutta henkisesti alkoi uusi aika, silloin tapasin ensimmäisen kerran Seppo Tanhuan kursseilla, jossa avattiin asioiden merkityksiä crazy2 ja nyt elämä on  smitten

KAIKELLA ON TARKOITUKSENSA  angel  angel  angel smitten

mateve Wink
tallennettu

mateve
Keijutar
Vieras
« Vastaus #13 : 03.04.2006 10:10:52 »

Heips mateve!

Kysynkös nyt ihan tyhmiä kun minun kartallani ei näy ollenkaan  neptunus ?Huoneessa 11.minulla on  aurinko?

Hhhmmm.. idiot2
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #14 : 03.04.2006 13:19:00 »

Heips mateve!

Kysynkös nyt ihan tyhmiä kun minun kartallani ei näy ollenkaan  neptunus ?Huoneessa 11.minulla on  aurinko?

Hei Keijutar, kyllä sinulla on neptunus neptunus Vesimiehessä  vesimies transiittina, koska se on nyt siellä. Undecided Taisin kirjoittaa epäselvästi kun kirjoitettiin ja kyseltiin nyt olevia sekavia tilanteita Vesimiehillä  vesimies

mateve smitten
tallennettu

mateve
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: