Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni maailman lopusta  (Luettu 11626 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #15 : 02.05.2006 12:50:58 »

Olen minäkin nähnyt unta maailman lopusta:

Minä olin kaiketi USA:ssa, koska ympärillä oli poliiseja, joilla oli amerikan poliisin uniformut ja autot. Maa oli musta ja taivas tumman sininen. Minä olin suuren ihmisjoukon mukana pyrkimässä edessä siintävään taloon. Minulla oli kova henkinen veto sinne, koska joku oli sanonut, että Jeesus on siellä. Poliisit kuuluttivat kovaäänisistä ja kehoittivat ihmisiä jäämään kauemmaksi, eikä mennä siihen taloon, koska siellä on Anti-kristus eikä oikea Jeesus. Minä kuitenkin juoksin kohti taloa, joka sitten räjähti silmieni edessä.

Minä olen tulkinnut unen ennemerkiksi mieleni särkymisestä, koska myöhemmin unen näkemisestä se todella särkyi ja muistikuvissa maailma todella näyttää vain mustalta ja tumman siniseltä.
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 07.05.2006 13:58:27 »

En näe enkä pelkää pommeja vaikka eteen osuis heh.

Maa johon muutan on sitten todella rauhallinen ja ihmiset oikeen mukavia. Kuten oli ihanaa ulkomailla hyvän ystävän luona ja tavata mukavia suomalaisia + paikallisia. Samoin oli oikein mukavaa vierailla taas menneessä ja tulevassa.. pitäähän se tietää että jos dramaattisia hakee ja haluaa kokeilla niin kyllä elämä niitä tarjoilee.

Tulee vähän mieleen eräs tai kaksi SPR:n työntekijä jonka on väen vängällä haettava kriisejä maailmalta, jos ei omassa elämässä löydy tarpeeks jännitystä. Siinä voi olla sitten vielä sankarinakin. No ei voihan täällä joku posaus tulla, mutta eihän maailma ees lopu vaan kohoaa korkeampaan ulottuvuuteen.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2006 14:02:32 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: