Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olenko liian vaikea ihminen?  (Luettu 7501 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« : 25.03.2006 20:46:33 »

Hei kaikki ihanaiset astroilijat!

Täällä kirjoittelee tämmöinen aurinkorapu-nousuveskari-kuukala, joka ähkii ihmissuhteiden allikossa. Olen vihdoin saanut itsestäni irti sen verran, että olen saanut päätökseen 10 vuoden suhteen kauriin kanssa. Suhde nujersi omanarvontuntoni ja itseluottamukseni aika pahasti. Suhteeseen sisältyi henkistä ja fyysistä
väkivaltaa... Viime syksynä viimein silmäni aukenivat ja tajusin ansaitsevani jotain parempaa. Tässä sitä nyt ollaan omillaan ja pursuan taas energiaa ja hyvää mieltä. smitten

Mutta mielessä kaihertaa kuitenkin, että onko kuitenkin vika pohjimmiltaan minussa. Äitini on joskus vuosia sitten minulle sanonut, että minun kanssa on vaikeaa elää...  Cry

Nyt on sitten ollut pientä sutinaa erään härkäherran kanssa. Tunteet ovat kovin palavaiset molemmin puolin, mutta miehellä on elämässään nyt esteitä, jotka hidastavat tai jopa estävät vakavamman suhteen muodostumisen. Olenkin miettinyt, että härkäherra ei ehkä haluakaan ylittää esteitään ja olenko minä paljastanut itsestäni niitä huonoja puoliani,
jotka ovat saaneet herran perääntymään ja vetoamaan elämäntilanteeseensa. Siis että olen kuitenkin se huono ja vaikea ihminen, jonka kanssa kukaan ei voi elää... Embarrassed

Fiilikset menevät siis laidasta laitaan. Yhdessä hetkessä tuntuu, kuin voisi syleillä koko maailmaa ja pakahtuu siitä hyvästä mielestä, mikä on vuosien jälkeen tullut takaisin. Toisella hetkellä olen taas niin syvässä suossa, tuntuu ettei tämä elämänkoulu ihmissuhteiden kannalta lopu koskaan. Minäkin haluaisin joskus tuntea molemminpuolista
ja täyttä rakkautta ja onnellisuutta toisen ihmisen kanssa.

Olen kovasti yrittänyt opiskella näitä tähtien salaisuuksia, mutta kaipaisin teidän arvokasta apuanne. Sepolta olen tilannut taannoin vuosihoroskoopin, jonka sisältö on ollut pelottavan oikeanlaista. Kertookohan syntymäkarttani teille viisaammille jotain sellaista, mitä minunkin pitäisi nyt oppia ja sisäistää näissä kiemuroissa? Olenko tosiaan ylitsepääsemättömän vaikea ihminen? Kai tuo 7. huoneen ryysis jotain kertoo...? Tunnistan itsessäni monia vesimiehen ja kalan piirteitä... ja ravun panssari on välillä kovaakin kovempi. Ja tässä sitä tuntee taas, että tuo panssari senkun paksuuntuu niin, ettei siitä kohta pääse kukaan lävitse. Undecided

Sydämestään kiittäen,
Nippus  smitten

(http://image55.webshots.com/55/2/34/12/2449234120054345801EMMeSw_ph.jpg)
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 08:48:05 kirjoittanut Nippus » tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #1 : 25.03.2006 21:11:37 »

Enska,
 Tongue Enhän mä näistä paljonkaan tajua, mutta kyllä tuo minun karttani on... Ehkä olen sitten onnistunut ymmärtämään nämä hommelit vaan lahjakkaasti ihan pieleen  idiot2

Auttaisiko nämä tiedot yhtään?


Aurinko   14°     37'     Rapu            6. huone
Kuu      29°       5'      Kalat            1. huone
Merkurius    22°    40'    Rapu           6. huone
Venus        0°    14'    Kaksoset    3. huone
Mars       22°    24'    Härkä             2. huone
Jupiter  21°    4'    Kaksoset    4. huone
Saturnus  15°    45'    Leijona    7. huone
Uranus        7°    44'    Skorpioni    8. huone
Neptunus 13°    59'    Jousimies    9. huone
Pluto       11°    28'    Vaaka             7. huone
Chiron        5°    15'    Härkä             2. huone
Ceres        7°    35'    Vaaka            7. huone
Pallas        9°    42'    Neitsyt      7. huone
Juno       14°    57'    Skorpioni    8. huone
Vesta       20°    34'    Leijona    7. huone
Kuunsolmu   19°    59'    Vaaka        7. huone
Vertex       16°    35'    Neitsyt    7. huone
   
Huoneiden kärjet
Askendentti    5°    39'    Vesimies
2. Huone    0°    42'    Härkä
3. Huone    29°    1'    Härkä
Keskiyö    15°    50'    Kaksoset
5. Huone    0°    0'       Rapu
6. Huone    14°    18'    Rapu
Deskendentti    5°    39'    Leijona
8. Huone    0°    42'     Skorpioni
9. Huone    29°    1'     Skorpioni
Keskitaivas    15°    50'    Jousimies
11. Huone    0°    0'     Kauris
12. Huone    14°    18'    Kauris
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 25.03.2006 21:31:26 »

Omaa karttaa ei voi siirtää foorumille, ellei se ole ensin tallennettu jonnekin muualle ja sieltä siirretty viestiin.
Jokainen näkee foorumilla siinä/kartassa vain joko tyhjän kartan tai sitten sen kartan kuvion, jota on viimeksi omassa astrossaan katsellut.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #3 : 25.03.2006 21:34:01 »

No huh olinpas pölvästi.. uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
Jo ihmettelinkin että MITÄH siinähän on meikäläisen syntymäkartta..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #4 : 25.03.2006 21:51:16 »

Sullahan on tuo seiskahuone aika iso, joten kyllähän tuolla tavaralla sopu sijaa antaa. Pluton sijainti ko. huoneessa lisää tiettyä intohimoisuutta suhtautumisessa ihmissuhteisiin ja Plutolla voi olla myös väkivaltaisia vaikutuksia, niin henk kuin fyys. Lisäksi sinulla on Pluton ja Auringon neliö voimistamassa sellaista intensiivisyttä ja vieläpä aloitteikkaista merkeistä niissä, jotka eivät ole tasapainoisimmasta päästä. Ts Vaa´alla eivät kupit ole välttämäti suorassa ja Rapuhan on hyvin tunteellinen tapaus. Tulee sellainen neljäntuulenhattu- efekti..
Myös Uranus ja AC ovat keskenään neliössä lisäämässä päättämättömyyttä. Lars Johanssonin kirjan mukaan tuo poikkeuksellisuutta myös työ- ja opiskeluelämään..
Sulla on myös  nais-planeetat ns. kriittisissä 0-29-asteissa eli Venus ja Kuu, ja noista asteista on oma topikki tällä samalla syntymäkartta-palstalla. Tuo Kuu kaloissa aiheuttaa sitten sitä uhrautuvuutta ja myös alistuvuutta, mikä ehkä aiemmassa suhteessasi tulikin sitten raadollisesti esille.
Juno skorpparissa..hmm. Kaarina Pääkkösen sivuilla on tästä varmaan milenkiintoinen selitys, mutta sijainti voi olla hieman hankala, jos härkäherrasta ajatellaan. Härkähän on skorpparin vastamerkki. Mutta tuosta härkäsestä pitäisi saada kaikki syntymäkartan tiedot jotta enempää voisi katsoa..
Ja ps. eiköhän me kaikki olla hankalia omalla tavallamme, joskus tietoisesti ja joskus tiedostamattamme. Eri asia miten läheiset suhtautuu mihinkin tempaukseemme Wink
tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #5 : 25.03.2006 21:52:21 »

sign?

Voi että, miten osutkaan asian ytimeen  Wink
Minäkin olen aina ollut 100% altruisti ja kiltti ja tunnollinen ihminen. Ja sitähän onkin sitten helppo toisten käyttää hyväkseen. Ja tiedän senkin, että olen itse itseni pahin arvostelija ja läksyttäjä...

Ja tosiaan, tuo äitini kommentti on todella typerä, mutta kummasti se on vaan jäänyt pääkoppaani kaikumaan, ärsyttävää!! Ja minunkin äitini kävi aikoinaan exäni kanssa keskustelua siitä, että kyllä tuo Nippus on aika hankala tapaus, eikö vaan... Voi pyhät pyssyt, onpa reilu meininki tickedoff

Ja tosiaan, äitini kanssa minulla on aina kovimmat kahnaukset asiasta kuin asiasta. Välillä tuntuu, että äitini ei oikein tahtoisi katkaista vieläkään sitä napanuoraa ja että yrittää elää nuoruuttaan jotenkin minun kauttani uudelleen... Undecided

Mutta kyllä tämän eron jälkeen olen kasvanut näissä asioissa mielestäni melko lailla. En ole täysi surkimus ja olen OIKEASTI hyvä tyyppi. Mutta kun kuitenkin sitä vielä ajattelee, että jos kuitenkin tässä olisi peiliin katsomisen paikka epäonnistumisten suhteen. Noh, ajan kanssa pikkuhiljaa parempaan suuntaan  smitten
tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #6 : 25.03.2006 22:04:43 »

Kiitos paljon Enska smitten

Kuulostaa toisaalta tutulta, varsinkin tuo intohimoinen suhtautuminen ihmissuhteisiin. Toisaalta taas tuo juno-skorpparijuttu tuntuu osittain vieraalta (seksi)... tai sitten en vaan tunnusta  Wink
Täytyypä tosiaan udella härkäherralta tarkempaa syntymäaikaa.  :Smiley
tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #7 : 25.03.2006 23:32:17 »

Sign?,
Kiitos, tosiaan eteenpäin mennään, vaikka välillä otetaankin vähän takapakkia.

Ja kylläkyllä... exän mukaan olen ehkä maailman epäsosiaalisin jurottaja, mutta hyvät ystäväni ovat asiasta aivan täysin päinvastaista mieltä. Pitäisi vaan kääntää päälle jonkunlainen puppusuodatin, kun kuuntelee noita "auktoriteettien" kommentteja itsestään... kaikkea ei tosiaankaan tarvitse niellä pureksimatta ensin.

Yksi opeteltavana oleva asia minulla on tuo EI:n sanominen. En vain osaa sitä  Huh
Monta kertaa sitä huomaa lupaavansa auttaa ties missä asiassa vaikka ketä... ja välittömästi lupauduttuani auttamaan ajattelen mielessäni, että taaskaan ei sitä eitä saanut sanotuksi... Ja sitten vastavuoroisesti mun on aivan todella vaikeaa pyytää suoraan toisilta palvelusta.

Ja todellakin, kaikki me osataan käyttäytyä vaikeasti. Joskus ihmiset ovat vaan niin erilaisia, että sitä vaikeutta on vaan liian raskasta kestää. Sen olen onneksi nyt tajunnut, että jossain on joku, joka kestää mua ja jota minä kestän. Wink
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #8 : 25.03.2006 23:35:04 »

Olen myös Kuu Kalat ja Nousu-Rapu... Tutulta kuulostaa... onneksi jo historiaa..
 Wink

Mutta tulipa mieleeni, että kuinka paljon tässä vaikuttaa IC, jota siis pidetään kodin merkkinä? Osuuko Kaksoset äitisi kartalla mihin?

Itselläni on IC Leijonassa ja äitini on Kuu Leijona. Ehkä hän tunsi joskus, että olen "yksi jellona liikaa huushollissa"  :Smiley

Välimme ovat kyllä muutettuani parantuneet. Minulla on nykyään oma valtakuntani ja äidilläni omansa. laugh

Muuten tuohon EI sanomiseen... Olen opetellut sen sillä tavalla, että kun jouduin muutaman kerran perumaan sovittuja menoja tai jotain mitä olen luvannut tehdä niin se tuntu niin kauhealta, että päätin vastaisuudessa olla varovaisempi mitä lupaan.
 coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 25.03.2006 23:36:47 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #9 : 26.03.2006 00:10:44 »

Äitini on skorpioni ja jos en nyt ihan väärin muista hänen syntymäaikaansa, on hänen ic:nsä oinaassa. Täytyy tarkistaa tuokin syntymäaika... ja samoin isäni. Hän kun on myöskin rapu, kuten minä. Olenkin monta kertaa miettinyt, miksi minulla on äitini kanssa monesti napit vastakkain, kun isäni on taas tullut hyvin toimeen jo monta vuosikymmentä...
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #10 : 26.03.2006 00:23:45 »

Luulenpa, ettei kukaan meistä ole mitenkään "liian vaikea". Ei meitä mielestäni voi mitenkään "arvottaa". Kaikki olemme ihan samanarvoisia, hienoja ja upeita luomuksia. Kaikkine "vikoinemme" ja "virheinemmekin".
Mutta hei, juuri IHMISIÄHÄN me vain olemme ja ihminen on erehtyväinen ! Kukaan ei ole täydellinen. Elämä on meille oppimista, kasvamista, seikkailuakin.
Välillä liidellään yläilmoissa ja välillä mennään matalalentoa nokka maata kylväen.
Elämä kaikkinensa on hieno "lahja" tai miksi sitä nyt kutsuisikaan, ja kukin elää sitä niin kuin parhaimmaksi katsoo, omalla erityisellä, persoonallisella tavallaan.
Loppuun kiteytyksenä pari sanontaa (ehkä klisheistäkin, mutta siitä viis...)
Kukin taaplaa tyylillään ja
Elämä on...  Grin
tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #11 : 26.03.2006 00:50:58 »

No viisaitahan te kaikki kirjoitatte...
Hyvinä hetkinä sitä pitää itseään loistotyyppinä ja tajuaa sen, ettei aina voi miellyttää kaikkia. Mutta nytkin kun on tätä kissanhännän vetoa tämän härän kanssa, alkaa sitä vanhasta tottumuksesta tonkimaan syitä tähän tilanteeseen omasta itsestään...
vaikka eipä tässä tilanteessa syyllisiä ole laisinkaan, on vain muuttujia, joille ei nyt enää voi mitään.

Ja sitten kun on vielä kärsimätön luonne siinä mielessä, että jos tämä härkä oikeasti ajattelee ja tuntee kuten sanoo, niin meikäläisen on vaikea sulattaa sitä että mitään ei kuitenkaan tapahdu... äksöniä prkl! uglystupid2
Ei mun auta kuin odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Pallo on härkäherralla ja jos mä kuitenkin merkitsen tarpeeksi paljon, se pallo heitetään mua kohti... sitä odotellessa tosiaan  crazy2
Elämä tosiaan on!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: