Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä näköiseksi arvioisit edellisen?  (Luettu 36906 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #60 : 01.04.2011 21:12:11 »

Body Electric! Mun mieleen tuli että olisit tummahiuksinen, hiukan pyöreäposkinen nuorehko nainen, jolla on intensiivinen katse. Et ole ehkä kovin pitkä tai erityisen hoikka, kaikin puolin melko sopusuhtainen neito, ja jostain syystä tuli mieleen että puheäänesi on aika hiljainen.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #61 : 02.04.2011 20:10:39 »

Aika hyvin! Kaikki muut voin allekirjoittaa, paitsi että hiukset ovat keskiruskeat ja silmät vihertävänruskeat, eikä pisamia löydy. Muuten meni kyllä pelottavan nappiin. Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #62 : 02.04.2011 22:53:04 »

Metsänkeiju; nonii, hyvä! Smiley ei ihan mettäpoluille menty siis. Tongue
osaisiko joku valaista minun ulkonäöstäni jotain?
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #63 : 06.04.2011 11:10:10 »

Ambrelista mullekkin tuli mieleen blondit pitkät/keskipitkät hiukset..
Sopusuhtainen/hoikka, urheillullinen, siniset tai vihreet (en osaa päättää) silmät.. 170+cm..  Smiley
Semmonen kaksosmainen. Grin
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #64 : 06.04.2011 18:09:19 »

Kumpikin osui juuri oikeaan hiusteni värin ja pituuden suhteen. Cheesy Tällaiset blondihtavat keskipitkät hiukset tosiaan minulta löytyy. Sopusuhtainen vartalo joo, silmät pääosin vihreät, huonoina hetkinä kauniit metsänvihreät. Farkkuja löytyy joo, ja ihana indigonsininen takki. Cool
Urheilullinen en kyllä ole nimeksikkään, laiska kuin mikä. Pituutta vaivaiset 160cm.
Kaksosmainen? APUA! jouskari vahvimmillaan. Wink
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #65 : 06.04.2011 22:33:41 »

Noh, soma on pienehkörakenteinen, lyhyt tai siro, hiukset tummat keskipituiset, ehkä polkkapituiset, käyttää hameita, mukana jonkinlainen kiva laukku sillä tarvitsee aina jotain kuljettaa. Omistaa pienen pörröisen koiran.
En ole viestejäsi paljon lukenut, ihan tästä lonkalta heitin.  Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #66 : 07.04.2011 13:24:09 »

Kaksosmainen? APUA! jouskari vahvimmillaan. Wink

Anteeks. Grin No, kuitenkin sellainen menevä liikkeissään. Wink
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #67 : 07.04.2011 15:24:47 »

No saako joku minusta jotain mielikuvia? Smiley Mä oon nyt vähän sekasin, että onko tässä ketään, kenen ulkomuotoa minä voisin pohtia, kun taitaa kaikki aikalailla olla jo läpi käytyinä..
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #68 : 14.04.2011 22:59:25 »

No saako joku minusta jotain mielikuvia? Smiley Mä oon nyt vähän sekasin, että onko tässä ketään, kenen ulkomuotoa minä voisin pohtia, kun taitaa kaikki aikalailla olla jo läpi käytyinä..

Pitkät, hyvin vaaleat tai vaaleennetut hiukset - otsatukka - enemmän neliömäiset kasvot, voimakas leuka - suurehkot siniset silmät, mutta tavallaan syvällä päässä - melko väritön ihon perusväri, siis ei punakka eikä kellertävä, vaan sellanen suomalaisittan "kesänen"-

tykkäät käyttää mustia puseroita, esim mustia poolopuseroita lähellä kasvoja vaikka jotkut on siitä sulle sanonu ettei sovi, itse tykkäät niiden fiilingistä - käytät melko yksinkertasia ja harmoonisia vaatteita, pieniä koruja -
tyylikkäitä joskus korkeempikorkosiakin saappaita-

kesällä tykkäät vaaleesta denimistä ja jopa kukkaleningeistä vaikkei ne ookaan oikein sun tyyliä omasta mielestäsi -

Sinussa on myös usein jotain hyvin pehmeetä ja yks lempieläimistäsi vois olla Kultanen noutaja ?

Olet periaatteessa hoikka ja sulla on voimakas tahto, joten et päästä helposti itseäsi lihomaan, vatsasi on aina ollu littee ja on nytkin, mutta viimesen parin vuoden sisään olet näköjään vähän lihonu ja nyt suunnittelet jotain uutta liikuntaharrastusta -
tykkäät pyöräilystä ja opiskelet kunnianhimosesti mutta rauhallisesti -

 smitten
tallennettu

.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #69 : 15.04.2011 09:36:55 »

No saako joku minusta jotain mielikuvia? Smiley Mä oon nyt vähän sekasin, että onko tässä ketään, kenen ulkomuotoa minä voisin pohtia, kun taitaa kaikki aikalailla olla jo läpi käytyinä..

Pitkät, hyvin vaaleat tai vaaleennetut hiukset - otsatukka - enemmän neliömäiset kasvot, voimakas leuka - suurehkot siniset silmät, mutta tavallaan syvällä päässä - melko väritön ihon perusväri, siis ei punakka eikä kellertävä, vaan sellanen suomalaisittan "kesänen"-

tykkäät käyttää mustia puseroita, esim mustia poolopuseroita lähellä kasvoja vaikka jotkut on siitä sulle sanonu ettei sovi, itse tykkäät niiden fiilingistä - käytät melko yksinkertasia ja harmoonisia vaatteita, pieniä koruja -
tyylikkäitä joskus korkeempikorkosiakin saappaita-

kesällä tykkäät vaaleesta denimistä ja jopa kukkaleningeistä vaikkei ne ookaan oikein sun tyyliä omasta mielestäsi -

Sinussa on myös usein jotain hyvin pehmeetä ja yks lempieläimistäsi vois olla Kultanen noutaja ?

Olet periaatteessa hoikka ja sulla on voimakas tahto, joten et päästä helposti itseäsi lihomaan, vatsasi on aina ollu littee ja on nytkin, mutta viimesen parin vuoden sisään olet näköjään vähän lihonu ja nyt suunnittelet jotain uutta liikuntaharrastusta -
tykkäät pyöräilystä ja opiskelet kunnianhimosesti mutta rauhallisesti -

 smitten

Kyl mä aikas hyvin löydän tuosta itteni Smiley Hiukset on juurikin pitkät ja otsatukalla, väri on ihan oma, joka on nyt aikuisiällä tummunu sellaseks keskivaaleaksi. Kasvojen muotoa mun on vaikee arvioida, tuntuu et jostain kulmasta kulmikkaammat ja toisesta kulmasta ovaalit. Silmät syvällä päässä, mutta niiden väri vaihtelee vihreän ja ruskean välillä, enempi vihreät. Ja ihonväri meni kans nappiin, sävyltään hyvin vaalea, en rusketu.

Musta on juu se valtaväri mun paidoissa, housuina yleensä farkut. Pooloista kyllä tykkään, mutta ne aina löydä niitä kaupoista! On niin pitkä selkä ja hoikka runko, että oikeen kokoset muuten on sit sellasia napapaitoja. Toinen vaihtoehto on, et tykkään pitää huivia - sekin lähellä kasvoja Smiley Ja vaatetus on melko yksinkertaista, klassista. Välillä päätän et nyt ostan jonkun villin värisen paidan, mut jotenki se jää sit kuitenkin kaappiin käyttämättä. Ja saappaita rakastan, korkojen käyttöä rajottaa pyörällä ja kävellen kulku jonkin verran varsinkin talvisin. Kesällä kyllä vedän päälle kukkamekkoja, vaikka tosiaan koen et ne ei aina oo mun tyyliä, mutta kun ne on niin suloisia ja tyttömäisiä, että tulee hyvä mieli pukeutua sellasiin!

Pehmeydestä en tiiä, sensuelliksi mua on sanottu. Musta saa ensi silmäyksellä just sellasen kilttityttö -kuvan, joskus se ärsytti, nykyään oon jo hyväksyny et musta vaan loistaa se, ei voi mitään.

Hoikka olen ja aina ollut, ja pitkä. Maha on littee, vaikka painoa tuli viime syksynä useampi kilo, mutta ne oli toivottuja kiloja Smiley Voimakas tahto, suoranainen luupää jos joudun väittelyyn. Opiskelen, hmmm,  en tiedä miten mutta sillä tää elämä tällä hetkellä täyttyy.

tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #70 : 16.04.2011 20:56:13 »

Ai täällä on tämmöinenkin hauska ketju, no, siittä vaan seuraavalle haastetta, miltäs näytän?  Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #71 : 05.05.2011 23:39:17 »

Rohana: Hunajaiset, punertavat pitkät hiukset, ehkä hiukan aaltoilevat. Sinivihreät, vähän vinot silmät, siro, suora nenä, täyteläiset huulet. Pituutta 170 tai yli, kroppa hoikka, sirot, pitkät sormet. Vaatteet ilmavia, ehkä vähän folklore-henkisiä, luonnonmateriaalit on pop. Luonnonvalkoista, beigeä, ruskeaa eri sävyissä. Tykkäät hameista, joita yhdistelet sandaaleihin ja saappaisiin.

Menikö mettään?

What about me, how do I look? Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #72 : 07.05.2011 18:52:12 »

Rohana: Hunajaiset, punertavat pitkät hiukset, ehkä hiukan aaltoilevat. Sinivihreät, vähän vinot silmät, siro, suora nenä, täyteläiset huulet. Pituutta 170 tai yli, kroppa hoikka, sirot, pitkät sormet. Vaatteet ilmavia, ehkä vähän folklore-henkisiä, luonnonmateriaalit on pop. Luonnonvalkoista, beigeä, ruskeaa eri sävyissä. Tykkäät hameista, joita yhdistelet sandaaleihin ja saappaisiin.

Menikö mettään?

What about me, how do I look? Smiley

Hiusten väri ei nyt natsannut, eikä ne aaltoile ikävä kyllä luonnostaan. Pitkät kylläkin Smiley Pituus on n. 10 cm vähemmän kuin sanoit. Sormet osui ok, hameita en osaa pitää vaikka ne varmaan sopisi tuohon folklore-henkiseen pukeutumiseen. Pitäisi repäistä joskus.  Smiley


Olen varmaan hakoteillä, mutta sinä tykkäät tietokoneista, olet enempi poikatyttö kuin naisellisesti Nainen. Tulet sosiaalisena ihmisenä hyvin toimeen kaikkien kanssa mutta mieluiten sellaisten jotka ovat itsekin ulospäisuuntautuneita. Sinulla on lyhyt tukka, oisko enempi tumma kuin vaalea, ainakaan blondi et ole?! Elämäniloinen tyyppi, joka ei turhaa ikävyyksissä jaksa riutua. HuhHuh?
« Viimeksi muokattu: 07.05.2011 18:53:47 kirjoittanut Rohana » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #73 : 29.05.2011 10:57:18 »

Rohana olet vaaleahiuksinen, paksut pitkät hiukset. Ei sellaiset perussuomalaiset vaaleat hiukset, vaan vähän kullanhohtoiset! Ovaalinmuotoiset kauniit ja sopusuhtaiset kasvot, suurehkot silmät. Käytätkö vaan kevyttä meikkiä? Smiley
Et ole kovin lyhyt, vaan ehkä joku 170 cm pitkä? Maksihameita ja suuria koruja ja rento asenne elämään näkyy olemuksesta. Menikö ihan metsään! Smiley

Entäpäs minä sitten?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: