Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustava astrologia ja Celeste Teal...  (Luettu 5178 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« : 15.03.2006 20:46:43 »

Kun netissä etsii tietoa ennustavasta astrologiasta ja AP -kartoista törmää kaikkialla nimeen Celeste Teal, joka on kirjoittanut aiheesta lukuisia kirjoja... Mutta saako niitä mistään Suomesta? Kiinnostaisi kovasti...

Ihan tarkoituksella en laittanut tätä kirja- ja linkkivinkkeihin, koska sieltä ei tätä kukaan ainakaan huomaisi...
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 16.03.2006 16:34:31 »

En osaa valitettavasti sanoa tuosta Celeste Tealista mitään, mutta näppituntuma olisi sellainen, että ainakin Helsingissä korkeintaan Era Novasta tai Unio Mysticasta kannattaisi kysellä:

http://www.eranova.fi
http://www.uniomystica.fi

Itse tosin olen huomannut, että myös http://www.amazon.co.uk on aivan loistopaikka tilata englanninkielisiä astro-opuksia - toimitus on tosi nopeaa ja näppärää ja valikoima huikea näihin suomalaisiin kirjakauppoihin verrattuna. Tosin luottokortti täytyy olla sieltä tilaamiseen, että se ehkä miinuksena. Jos ei sellaista kuitenkaan itse omista, niin ainahan voi yrittää värvätä jonkun tutun tekemään tilauksen puolestaan. Wink Oma löytöni sieltä on ap-karttakirja nimeltä Planets in Solar Returns: Yearly Cycles of Transformation & Growth, kirjoittajana Mary Fortier Shea. Valitettavasti se on kuitenkin vielä "hyllyllä" odottamassa, että saan yhden toisen luku-urakan ensin alta pois - kerron sitten kun saan luettua, että miltä vaikutti.

Celeste Tealista puheen ollen, tällainen artikkeli tuli vastaan:

http://www.llewellynjournal.com/article/391

Huom! Täytyi korjata tuo Amazonin linkki, huomasin nimittäin että olin vahingossa laittanut amerikkalaisen sivuston osoitteen, vaikka kirjat olen tietysti tilannut Englannista eli hiukan lähempää... Wink Amerikan sivuston osoite on www.amazon.com ja sieltä löytyy kyllä kirjoista enemmän arvosteluja, jos niihin haluaa tutustua ennen kuin tilailee.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2006 12:54:12 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.03.2006 18:46:47 »

Kiitos Ajatus!!!

Mulla on juuri tuo ongelma ettei ole luottokorttia, enkä sellaista haluaisikaan... Pitänee kysyä jotakuta ystävää...  Cool

Tuo Mary Shea on myös ollut toinen, jota olen "metsästellyt"...  :Smiley
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.03.2006 19:39:47 »

Nostan tämän aloittamani aiheen kun näiden kirjoitusten jälkeen löysin kuin löysin Celeste Tealin ja peräti Suomalaisen kirjakaupan nettisivuilta!!! www.suomalainen.com
Ja peräti kaksi kirjaa (englanniksi molemmat tosin)
   
Eilen postiin tuli tämmöinen opus, jossa on todella kattavasti kaikenlaista Auringon Paluusta ja transiiteistakin:
Teal, Celeste
Identifying Planetary Triggers


ja varmaan joskus ensi viikon aikana pitäisi vielä tulla seuraavanlainen kirja:
Teal, Celeste
Eclipses
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2006 12:22:17 »

Hienoa! Cheesy Kiitos, Emelia! Taidan itsekin rynnätä heti ostamaan tuon Identifying Planetary Triggers, kuulosti mielenkiintoiselta!

(Plääh, luettavien opusten pino vain kasvaa...toivottavasti saan kesään mennessä muut hommat alta ja pääsen keskittymään näihin kiinnostavampiin...)
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 07.04.2006 12:26:55 »

Celeste Tealin Identifying planetary triggers on opuksena todella tuhti astrologian harrastajan ja erityisesti ennustavan astrologian harrastajan työkalupakki; sisältäen SEKUNDÄÄRISEN PROGRESSION, PALUU KARTAT (aurinko, kuu ja muut planeetat), SEKÄ TRANSIITIT JA ASPEKTIT.

Tänään kun olen viettänyt vaihteeksi taas sairaslomapäivää (eilen iski kova kuume) olen lueskellut tuota C.T:n Eclipses teosta ja pimennykset ovat avautuneet aivan uudella tavalla... Pimennyksistä ja kirjan herättämistä ajatuksista tulen varmaan kirjoittelemaan toisen / uuden aiheen alle myöhemmin, kun aikaa taas on ja ajattelu toimii paremmin...

Vielä kun jostain saisi käsiinsä Predicting Events with Astrology -teoksen...  :Smiley  :Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: