Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Villieläimet ja niiden petollisuus  (Luettu 13986 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« : 28.10.2005 21:16:50 »

Haa, tulipas mieleen sellainenkin, että mitä villieläimet merkitsevät? Tai pikemminkin sellainen, että ensin tämä eläin on maailman söpöin ja kiltein ja saa vakuuttuneeksi ettei tee mitään pahaa. Sitten kun luottamus on ansaittu, niin se nappaa kiinni kädestä ja haluaa raadella.

Olen nyt syksyn aikana nähnyt kaksi tällaista unta. Toiseen liittyi paljon muutakin, mutta yksi osa siinä oli villiminkki (tai näätä tms.), joka oli kesämökillämme (turvapaikassani). Pelkäsin sitä aluksi, koska minkit on hulluja ja arvaamattomia. Se ei tehnyt mitään ja lopulta pystyin silittämään sitä ja se oli kuin koira. Sitten yhtäkkiä miltei varoittamatta se hyökkäsi kiinni käteeni eikä päästänyt irti. Nyt tällä viikolla näin unta, taas siinä tapahtu paljon muutakin, mutta siinä oli orava. Olen elämässäni todennut myös, että oravat ovat pohjimmiltaan raakoja petoja kaikessa söpöydessään. No tämä orava oli olevinaan kiltti ja pääsin sen lähietäisyydelle. Sitten se yhtäkkiä nappasi sormeni hampaisiinsa ja mun oli todella vaikea saada sitä pois. Tässä unessa en ollut missään tutussa paikassa.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #1 : 31.10.2005 08:10:30 »

Hei,

Minulle unesi viestittää sellaista, että pelkäät vaapaan villieläimen energiaa itsessäsi. Mielestäni se näyttää sinulle samalla tietä, että sinun tulisi tutustua tähän osaan itseäsi. Silloin kun villieläin kokee itsensä uhatuksi se hyökkää, se ei koskaan hyökkää pelkän hyökkäämisen vuoksi.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.10.2005 22:00:02 »

Minun unissani villieläimet eivät yleensä ole "riesana", mutta koirat ovat useinkin. Monesti nykyisin tällaisessa unessani etukäteen jo tiedän kun näen ihan kiltin ja rauhallisen koiran, että voi ei kohta tuo taas kuitenkin hyökkää. Shocked Lähden jo etukäteen perääntymään... Yleensä olen aika hyvä itse tulkitsemaan unieni merkitystä, mutta jostain syystä nuo koiraunet ovat minulle mysteeri.

Noissa unissa siis yksi tai useampi koira yrittää hyökätä kimppuuni ja minä yritän paeta. Viimeisimmässä koirahyökkäysunessa hämmästelin sitä, kun tämän koiran omistaja oli siinä mukana ja vain vierestä katsoi kun hänen koiransa kimppuuni hyökkäsi.  Mitähän tällaiset suhteellisen usein toistuvat koiraunet mahtavat viestittää? :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #3 : 31.10.2005 22:13:06 »

Samoilla linjoilla avecmacin kanssa. Koirat usein liitetään suojelijoiksi, puolustajiksi. Eikö tämä voisi tarkoittaa jotain vaaraa, raakaa ja eläimellistä, joka on itsestäsi lähtöisin, suojelijaksi pukeutunut?
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 31.10.2005 22:38:29 »

Hmm... Olen itseni pahin vihollinen. Sitäköhän todella tarkoittanee...  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Lake
Vieras
« Vastaus #5 : 01.11.2005 07:56:28 »

Minä taas näin jotain villisikoja viime yönä unessa jotka yrittivät hyökkäillä kimppuun. Sorkkien sijasta niillä olikin sormet.
Unen lopulla olinkin niiden "kotona" kyläilemässä.
Sain niiltä sähköpostiosoitteen jonka tosin niiden koira yritti ensin syödä. Smiley

Pitäsköhän meilata Smiley
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #6 : 01.11.2005 08:58:30 »

Heips Rakkauden Enkeli,

Kirjoitit koirista. Minulle koirat, räksyttävät koirat tai raatelevat koirat merkitsevät riippuvuutta. Et ole todennäköisesti vapautunut vielä kaikista riippuvuuksistasi ja se ilmenee tällaisina unina. Kohtaat todennäköisesti elämässäsi riippuvaisia ihmisiä. Nimimerkkisi kertoo minulle, että olet vahvasti valinnut valon ja rakkauden tien ja yllätys yllätys silloin tämä vastavoima tulee voimakkaimmin esille, se haluaa puhdistautua, päästä pois rakkauden tieltä, koska riippuvuus ja rakkaus eivät viihdy samassa talossa.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 02.11.2005 10:08:58 »

KÄÄÄK...mä näin muutama viikko sitten mun nuorimmasta kissasta unta''pentukissa'' että se yks kaks hyökkäsi mun käteen puremaan ja lujaa tickedoff mä ravistelin sitä siinä unessa tosi voimakkaasti, että saan sen irti siitä knuppel2 ja sainkin sen..mut se oli selkeesti siinä mun kissa samat värit jne jne..mitähän se mahtanee tarkoittaa Shocked
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #8 : 02.11.2005 11:13:56 »

elän siis aika vaikeata aikaa elämässäni. Siitä viestittää kyllä astrokarttanikin, että mulla alkoi uusi vaikea vaihe, josta ei pääse ylitse muuten kuin vain olemalla ja ihmettelemällä...tai jotain sinne päin..  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 02.11.2005 22:51:25 »

Heips Rakkauden Enkeli,

Kirjoitit koirista. Minulle koirat, räksyttävät koirat tai raatelevat koirat merkitsevät riippuvuutta. Et ole todennäköisesti vapautunut vielä kaikista riippuvuuksistasi ja se ilmenee tällaisina unina. Kohtaat todennäköisesti elämässäsi riippuvaisia ihmisiä. Nimimerkkisi kertoo minulle, että olet vahvasti valinnut valon ja rakkauden tien ja yllätys yllätys silloin tämä vastavoima tulee voimakkaimmin esille, se haluaa puhdistautua, päästä pois rakkauden tieltä, koska riippuvuus ja rakkaus eivät viihdy samassa talossa.

No juu... Olen vielä toistaiseksi riippuvainen jonkin verran suklaasta ja karkeista muutenkin.  idiot2 Onneksi ei ole kuitenkaan paino-ongelmia ja ei tuo riippuvuus ole aivan hurjaa muutenkaan. Riippuvuus kuitenkin, myönnän...  Embarrassed

Ja riippuvaisia ihmisiä olen todellakin elämässäni kohdannut. Yksi on vielä hyvinkin läheinen. Nyt olen kuitenkin ottanut tiettyä "etäisyyttä" häneen. Ja TODELLAKIN olen VAHVASTI valinnut valon ja rakkauden tien.  smitten angel

Hyvä, paljon paikkaansa pitävä ja ajatuksia herättävä kommentti oli sinulla. Kiitos siitä!  Kiss
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #10 : 04.11.2005 09:40:10 »

Heips Sawotar,

Ne kissaunet. Minulle kissa merkitsee aina itsellisyyttä, niinkuin kissan olemus on hyvin itsenäinen. Eli se tarkoittaa juuri sitä hyvää, joka on pois vääränlaisten auktoriteettien voimasta vapautumista ja oman elämän elämistä ja omilla aivoilla ajattelemista ja tietysti oman sydämen äänen kuuntelemista. Mutta se, että se kissan pentu kävi kiinni. Pentuhan voisi olla se orastava alku, mutta miksiköhän se nappasi käteesi kiinni. Olikohan se uhattuna. Onko itsellisyytesi jotenkin uhattuna?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #11 : 05.11.2005 15:18:38 »

Heips Sawotar,
 Pentuhan voisi olla se orastava alku, mutta miksiköhän se nappasi käteesi kiinni. Olikohan se uhattuna. Onko itsellisyytesi jotenkin uhattuna?

Heips Avecmoi Smiley Unen muistin mukaan, kissa ei ollut uhattuna, se vaan ykskaks hyökkäsi kimppuun ja puri kovasti ja oli tiukasti kiinni, ja mie ravistelin sitä tosi pitkään buck2 kunnes ote irtosi, se uni loppu jotenkin ykskaks sitten, tosin ajattelen, että kun olen just astunut avoliittoo ja olin vuosia asunut tyttöjen kanssa keskenään, niin se oma''itsellisyys'' onkin uhattuna, kun ei voi olla enään silleen kun ennen oli, täytyy ottaa toisenkin osapuolen tunteet ja tarpeet huomioon Cool joskus olen lukenut, että eläimet merkkais riippuvuutta tai erittäin uskollista ystävää?! tosin onhan alussa aina sitä oman paikan etsimistä ja tunnustelua :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: