Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kolmio draama  (Luettu 7998 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« : 08.03.2006 00:55:50 »

Hei
Minulle on joskus tehty astrologinen kartta ja siina kerrottin, etta voin joutua kaymaan kolmio draaman lapi elamassani, mita se on selvaksi Suomeksi?
Kysyn peloissani Diamond
tallennettu
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #1 : 08.03.2006 08:28:53 »

Hei Diamond,

muistatko mikä oli se aspekti, josta niin sanottiin?

Kysyy itsekin kolmiodraamaa vuosia elänyt Onerva Undecided
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 08.03.2006 11:57:10 »

Hei
Valitettavasti en loytanyt karttaa, siita on jo niiiin monta vuotta.Itsellani oli mielessa Suomen perheeni menetys traagisesti, mutta en itse tunne kasitysta kolmio draama.
t.Diamond
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3 : 08.03.2006 13:15:54 »

Mielenkiintoista, osaisiko kukaan kertoa mistä aspektista on kyse?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.03.2006 13:53:47 »

Mielenkiintoista,

tämä ei ole varmasti selitettävissä yksittäisen aspektin kautta. Kolmiodraaman ymmärrän niin kuin sign? tuossa selitti, eli kyseessä on ihmissuhdesotku, jolla voi olla vakavatkin seuraukset.

Jossakin olen nähnyt, että. esim. Venus huoneessa 12 alitistaisi salasuhteille. Mutta on varmasti myös muita tekijöitä: esim. Härkä voi pitää useita suhteita vain sen takia, koska ei osaa eikä halua luopua kenestäkään.  Vaaka ei osaa sanoa kenellekään ei ja hups, hän saa huomata seikkailevansa kolmen-neljän partnerin kanssa samanaikaisesti. Tästä ei välttämättä hyvä seuraa. Suurimmat salailutaipumukset voi olla Skorpionilla ja kun totuus paljastuu, edessä on melkoinen suursiivous. Rapu voi takertua mahdottomiin ihmissuhteisiin ja riippua niissä vuodesta toiseen, vaikka kaikki merkit viittaisivat onnettomaan loppuun.

Klassisessa, äärimmilleen menevässä kolmiodraamassa voi tulla ruumiitakin. Otetaan nyt esimerkiksi vaikka tuo Prinssi Charles-Camilla-Diana -systeemi, jossa Camilla sai lopulta Skorpioni-prinssinsä, mutta Rapu-Dianan kuolema varmasti varjostaa heidän suhdettaan niin kauan kuin he elävät.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.03.2006 14:04:00 »

...tuo tumma nainen kohtaloni taikoi eteen mun...
LILITH kartalla on myös TOINEN NAINEN
 aspect_con keskitaivas vaaka totta myös tosi elämässä...
ei vielä draamaksi asti..
jos ei muuta niin psykologinen toinen nainen,vaara,uhka
 lilith yhdistettunä  venus merkkiin,härkä,vaaka.mutta draamaa aiheuttamassa vasta ollessaan jossain lähellä akseleita, askendentti,  keskitaivas dsc ja ic?  ...8 huone mullin mallin..
5 huone -rakkausseikkailut
siis naisen näkökulmasta, venus energioilla
tuolla lilli mainitsi 12 huoneen,kyllä sinne mahtuu salaisuudet ja pelot,intohimot ja mystiikka,myös päiväunet joita  aurinko 12 huoneessa vaatii...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #6 : 08.03.2006 14:05:10 »

Totta Lilli.
Rapu saattaapi olla taipuvainen ihastumaan herkästi varsinkin jos ei koe saavansa tarpeeksi lämpöä vakituiselta kumppaniltaan. Tiedän erään rapu miehen joka rakastui toiseen naiseen vaikka itsellä oli pitkäaikainen kumppani rinnallaan. Kun kysyin häneltä että miksi hän pelehti toisen naisen kanssa vastasi mies täysin vilpittömän viattomasti "minkä sitä tunteilleen voi". Hän ei ymmärtänyt että teko satutti kumppaniaan, hän vain rakastui kahteen eikä osannut päästää kummastakaan irti sillä ei halunnut loukata kumpaakaan..

Skorpioni taas osaa totta tosiaankin jälkeäkään jättämättä pyörittää useampaakin, tunnen muutaman skorpioni miehen jotka ovat vuosia onnistuneet salaa tapailemaan muita naisia jäämättä kiinni.. Ovelia pirulaisia  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 09.03.2006 18:15:51 »

Suurimmat salailutaipumukset voi olla Skorpionilla ja kun totuus paljastuu, edessä on melkoinen suursiivous.

*Ex skorppari piti salassa petoksen ja jälkimmäisellä noususkorpparilla on ollut toinen jo jonkin aikaa, muttei mene yksityiskohtiin asioista. Katsotaan mitä sanoo kun kysyin suoraan tapaileeko minua salaa yleensäkin, kun lopetti suhteemme ja hyppäsi uuteen 6 kk sisällä kuten miehet yleensä, ja olisi mennyt matkalle mutta uusi rupesi vahtimaan ettei vietä yötä matkalla, se oli mukava pikku loukkaus taas. Mutta tosiaan olen oppinut että skorpparit salaa yhtä jos toista, minkä pidän aina mielessä. Meidänkin suhteen aikana noususkorppari salasi että on joku naispuolinen tärkeä YSTÄVÄ jossain - varmaan uudessa suhteessaan salaa että tapaa kahta ex vaimoa silloin tällöin ja exää eli minua ja sitä tärkeäänsä. Minua alkoi todella rassata eilen kun tajusin että se visitoi ainakin 5 naista eri merkityksissä eikä tee äkkiä mieli olla ystävä. Miksi olisin? Ei kehdannut vastata kun sanoin että jutut hänen exeistään ei oikeen kiinnosta.

EN koskaan luottaisi skorppariin tai noususkorppariin, siinä tulee sellainen kiero tunne kun jousimies on luonteeltaan avoin ja antelias!

Mutta useat tällaiset ihmiset eivät tosiaan anna itseään kunnolla mihinkään juttuun, vaimoista tulee exejä, naisia pidettävä käden etäisyydellä että pysyvät "vain" ystävinä ("ystävät ovat arvokkaita", kuulen kun pääsen 2-3 läheisen ystävän kategoriaan), eikä kukin current tyttöystävä (siis se jonka kans ollaan pehkuissa) luule muuta. No onneksi tajusin ajoissa vetää tunteet pois. Tossa sotkussa minua arveluttaa se kun mies halusi väkisin meidät vain ystäviksi, ja "olla vapaa", milloin mies keskimäärin vuodessa hakee uuden. No oikeastaan siihen voi mennä 6kk, raukat..

Olin kolmiodraamassa ekan liiton lopussa, kumma kyllä mies on ehkä jopa pysynyt saman vaimon kanssa sittemmin? Toka ei seurustele sen kanssa jonka kanssa petti, ja kolmas ei ehtinyt pettää. Mutta kummasti on oltava salaperäinen.

Ajattelevatko ihmiset jotka käyttäytyvät näin, että muuttavat sen toisenkin ihmisen käsityksen itsestään ja siitä mitä voi tehdä? Minulla viattomuus meni aikoja sitten koskien ihmisluonnetta/rehellisyyttä jne.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2006 18:44:03 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 09.03.2006 23:49:11 »

tässä kiero ja epäluotettava ja kaikkea salaileva skorpioni pysyi uskollisena 12 vuotta kun jellonamies meni ja valloitti yhen sun toisen sieltä sun täältä..
kauan se naisen pinna venyy ja paukkuu,ennenkuin järki ja itsetunto löytää
ne harmaat aivosolut..
skorpioni on uskollisimpia merkkejä jos kerran suhteessa on kaikki kohdallaan,
on se niin takertuvaista laatua
kommentti siksi ettei TAAS leimata skorpionia kaiken pahan aikaansaajaksi

salaisuuksia on muttei ne ole syrjähyppyjä
yleensä ne on raskaamman sorttisia,joita ei kahvipöydässä ilmoille kailoteta
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #9 : 10.03.2006 10:30:18 »

Oli ihan pakko kommentoida

Olkaa valmiit nyt taas tulee viisauksia   2funny   2funny

Elämän aikanani olen kyllä törmännyt siihen että oli merkki kun merkki jos
ihmisellä itsellään ei ole hyvä olo niin kyllä hän silloin on heikko.

Silloin huomionosoitukset toisilta on kun balsamia haavoille. Tietysti kyllä jotkut merkit tekevät sen ehkä nopeammin kun toiset mutta yleisesti ottaen kaikki ovat siihen kykeneviä. Tietysti moraali on toisille paljon korkeampi että pettäminen ei tulisi mieleen mutta sanotaan niin että eivät kaikki vältämättä petä samalla tavalla. Joillekin se riittää että saavat sen henkisen hyväksymisen muualta ja toisille fyysinen.

Nämä ovat niitä ikuisia väittely aiheita että mikä on pettämistä ja mikä ei.

Oma mielipide on se että silloin kun huomaan hakevani jotain hyväksyntää toisilta miespuolisilta. Silloin pitäisi hälytyskellojen ruveta soimaan ja eiku kotiin selvittämään asioita  Shocked  tickedoff  smitten

Taikuri   crazy2
tallennettu
jokuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #10 : 10.03.2006 15:24:07 »

Yritänpä pistää lusikkaa soppaan. Aviomieheni on Rapu ja on itse joutunut mukaan edellisessä suhteessa tahtomattaan kolmio draamaan. Hänen syntymäkartalta löysin juuri samaisen tekstin, kohdasta planeetojen väliset aspektit -> -204 oppositio Venus - Jupiter oppositio.
tallennettu

Vesimies, nouseva neitsyt, kuu kaloissa, aurinko vesimiehessä, merkurius vesimiehessä, venus oinaassa, mars härässä, Valkoinen mangneettinen peili, Rotta
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 10.03.2006 19:51:55 »

Hei
Mina kylla tarkoitin omassa tapauksessa isaani, aitiani, siskoani ja veljeani, en niinkaan rakkausromansseja, vaikka niitakin voi tapahtua.
Terkkuja Diamond
tallennettu
jokuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #12 : 13.03.2006 10:47:29 »

Eipä ollut minullakaan tullut mieleen, että voisi olla jokin muukin kolmio draama kuin parisuhteessa. Aina sitä oppii uutta!
tallennettu

Vesimies, nouseva neitsyt, kuu kaloissa, aurinko vesimiehessä, merkurius vesimiehessä, venus oinaassa, mars härässä, Valkoinen mangneettinen peili, Rotta
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: