Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oman elämänsä yrittäjä esittäytyy  (Luettu 2772 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maaga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 05.03.2006 11:45:49 »

Hei!
Olen kotiäiti ja teen muutamia hoitomuotoja tässä kotona, kun aika antaa myöten. Näillä sivuilla olen vieraillut viime joulukuusta lähtien, mutta en tähän foorumiin ole juurikaan perehtynyt, joitakin kirjoituksia lukenut. Mielenkiintoista huomata tämän astrologian tiimoilta, että kumminkin jokainen on kiinnostunut itsestänsä. Itsekkin ohjaan ihmisiä muistamaan, kuka he todella on, kuuntelemaan omaa sisäistä ääntänsä (tämä nimitys ehkä tutuin) sekä saavuttamaan tasapainon itsensä ja elämän kanssa.
Mitenhän tässä esittäytyisi, hmm... joka päivä opin jotain uutta ja olen aidosti kiinnostunut kohtaamistani asioista ja ihmisistä. Hiljennyn, pohdin ja keskustelen asioista jotka on ja tulee sekä lopulta menee . Kysykää, jos on kysymyksiä, vastaan mielellään, sillä tiedolla, joka minulla on ja annetaan.
tallennettu

Aurinko vaaka
Nousumerkki vaaka
Kuu skorpioni
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 06.03.2006 11:57:50 »

Hei maaga ja lämpimästi tervetuloa "astro-aalloille".

Täällä mielenkiintoista juttua riittää, aiheita joka lähtöön! Voisit kertoa "strategiset tietosi", eli aurinko- nousu- ja kuumerkkisi?  Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
maaga
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #2 : 07.03.2006 01:20:45 »

Hyvä huomio Synapsi =) astrosivuillahan tässä olemme.

Aurinko          vaaka
nousumerkki  vaaka
kuu               skorppioni

Maya    Punainen magneettinen lohikäärme

Itämainen    Sika
tallennettu

Aurinko vaaka
Nousumerkki vaaka
Kuu skorpioni
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: