Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris/vesimies  (Luettu 11846 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #15 : 07.05.2012 16:51:31 »

Niin, varsinkin kun en kirjoita lyhyesti ja olin just lähettämäs sitä Smiley

Elementit on erit niin haastettahan se tuo ymmärtää toisen ajatuksenjuoksua uranuspuolella.
Joo eli sulla on ollut sitten joku sopiva transiitti tuolloin niin olet lähtenyt kotoa..
Mulla ei sellaista ole osunut ja mun kartta tukee nopeaa lähtöä kun mars uranus yhtymä niin siksi usein laitan ihmiset tarkistamaan tuon kun joillain voi vanhempana selittyä aspektit pluton lapsuuden ylimenolla mutta sehän ei ole ainoa tietystikään mikä voi olla mutta tutkia aina kannattaa.. Smiley

No tuolla yhtymällä Pluto ei kyllä kauheesti ole ehtinyt kasvattaa Wink

Vastaan YV:n myöhemmin kun pitää lopetella.

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #16 : 07.05.2012 21:01:00 »

Kattelin oikein, mitä on ollu kartalla siinä parin kk:n iässä...
Ei siellä nyt kauheesti oo asiat muuttunu, mutta  uranus on lähteny peruuttamaan ja peruuttaa mun uranuksen päällä, samoin  jupiter peruuttaa, ja myöskin  neptunus peruuttaa neptunuksen päällä..mutta eihän ne kovin kauas muutenkaan olisi ehtineet... pluto ja  saturnus peruuttavat myös edelleen.
Lilith  aspect_con  merkurius
 mars  merkurius ja  kuu nelosessa,
 aurinko  aspect_opp  pluto...aurinko kolmen asteen päässä IC:ltä.

Jaa, tiedä näistä  idiot2

Peruuttaako noi usein kaikki yhtä aikaa?
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #17 : 07.05.2012 23:41:30 »

Putosinkohan nyt kärryiltä, tällä hetkellä siis taivaalla perääntyy Saturnus ja Pluto.

Tarkoitat ilmeisesti, että vauvana perääntynyt yhtymässä jolloin se tulee yhtymään seuraavan kerran 84v iässä. Uranuksen kierto on 84 vuotta kun taas Saturnuksen n 30, Jupiterin n 12.

Oliko kartallasi siis perääntyvä Uranus tai muita hitaita perääntyviä, sitäkö tarkoitit? Vähän vaikea tekstistä hahmottaa mitä olet ajatellut tuolla hetkellä  Undecided Hih  Kartan jos näkisin niin hokaisin mutta nyt ei tajua :Smiley

Mulla ei ole montaa perääntyvää kartalla ja ne ovat sisäplaneettoja mutta perääntyväthän ovat kyllä huomionarvoisia aina, hitaissa en ole ajatellut itseasiassa sitä miten merkittäviä ne ovatkaan kun perääntyminen sattuu omalle syntymäkartalle sopivasti lähelle tarkkaa.. sehän vahvistaa aina.

Enpäs ole ajatellut miten hitaat planeetat perääntyy joten katsoinpa Efestä:

Jupiter 5.10.12-31.1.13, seuraava 8.11.13-7.3.14  eli hiukan suurempi muutos kierron myötä.
Saturnus 8.2.12-26.6.12, seuraava 19.2.-9.7.13
Uranus 14.7.12 - 14.12.12 jatkaa suoraan menoa. Seuraava 18.7.13.-18.12.13
Neptunus 5.6.12 -12.11.12 jatkaa taas suoraan menoa, tuleva vuosi 8.6.13-14.11.13.

Ja hitaat on tietty pidempään pysähtyneessä tilassa mitä sisäplaneetat kun Jupiterinkin ero Uranukseen on suuri.
En nyt niitä tähän ynnää kun tuo tärkein.
 
Hyvä kun otit jutuksi, tuli tutkittua tuokin Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #18 : 08.05.2012 10:55:13 »

Joo, siis kattelin että mitä sillon on tapahtunu kun oon ollu about sen ikänen kun oon sieltä kotoani lähteny Cheesy Vertasin siis syntymäkarttaan.
Mä kirjotan aina niinkun ajattelenkin, siksi on usein hiukan sekavaa Cheesy ja esim. tuo nyt sana on usein väärässä paikassa Cheesy

Syntymäkartalla on perääntyvinä Saturnus ja Pluto.

No saturnus ei ainakaan näytä peruuttavan marraskuussa, jolloin se tekee mulle paluun. Pitääpäs kattella, osuuko se peruuttavana MC:n tai Pluton päälle, jotka siinä on ennemmin.


tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #19 : 08.05.2012 13:24:28 »

Joo, siis kattelin että mitä sillon on tapahtunu kun oon ollu about sen ikänen kun oon sieltä kotoani lähteny Cheesy Vertasin siis syntymäkarttaan.

Syntymäkartalla on perääntyvinä Saturnus ja Pluto.

No saturnus ei ainakaan näytä peruuttavan marraskuussa, jolloin se tekee mulle paluun. Pitääpäs kattella, osuuko se peruuttavana MC:n tai Pluton päälle, jotka siinä on ennemmin.


No tuo ei tullut mieleen, okej selittää. Smiley
Missä sulla olikaan Merkurius, Kaksosissa ? Smiley Silloin pieni  merkurius skorpioni ei pysy perässä  2funny

Nytpäs aloin miettiä miten katsotaan varjoalue, tuosta oli juuri eilen kurssilla juttua mutta nyt vasta tuo tuli mieleen mistä tietää milloin se päättyy, pitääpäs kysyä tuotakin jos auttais vähän ymmärtämään varjoalueitakin.

-M-
 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #20 : 08.05.2012 13:41:07 »

Ei ku  vesimies
 vesimies ja  skorpioni varmaan vähän törmäilee  Grin


Varjoalue?
Se on mulle ihan outo juttu, tiedän vaan että se liittyy jotenkin aikaan ennen kun planetta aloittaa perääntymisen  Undecided

tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #21 : 08.05.2012 16:26:27 »

eilen oli juttua eijan kanssa että ollaan kuulemma vielä merkuriuksen varjoalueella mutta näen sen tänään niin kysyn tuosta vielä kun en tiedä näkeekö sen Efestä jotenkin vai asteetko määrittää milloin ollaan varjoalueen ulkopuolella kun perääntyminen päättyi jo Huhtikuussa mutta tää kysymys heräsi samana iltana jo Smiley Ja nyt sitä sitten miettinyt koko päivän Smiley Efe ei mulle ainakaan kerro miten sen näkisi tuosta... argh Olisko niin, että merkistä muuttuu, en vaan jotenkin usko... Enköhän mä muista kysyä sitä eijalta kun näen sen kuudelta Turussa kun on 29 asteen kurssi-ilta Turun seurassa johon minäkin olen liittymässä työn raskaan raatajaksi Smiley

Että jos sulla on jotain 29 asteesta niin olen toivottavasti erittäin viisas sen osalta vielä tänä iltana kun kotio ajelen !

Mutta turistaan ne 29 asteen osioissa kun Juppari on laajentanut meitä melkoisesti ohi alueen Smiley

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: