Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Antibioottiallergiat  (Luettu 7109 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« : 28.10.2005 08:33:10 »

Heippa kaikille Smiley

Osaisiko joku teistä kertoa, miksi lääkeaineallergioita on useita (antibiootti)?

Lapsena sairastelin usein Cry, tientenkin lääkkeillä hoidettiin -> syntyi eräs vakavimmista antibioottiallergioistani.
Viikon kestävä nokkosrokko ihossa, jota tuolloin ei lääkitty oikein millään. Välillä kuumotti ja kutisi ja välillä palelsi Sad
Yliherkkyys oli koko keholla, päästä jalkoihin Shocked

Kuitenkin myöhemminkin on tullut yliherkkyyksiä aika usealle lääkkeelle. Pensiliinit eivät sovi Huh, eikä sulfat,  ja jne.

Itse olen pohtinut (loogisesti)?, että kun kyseistä lääkeainetta saa useaan kertaan hyvin tiheästi, se keräytyy elimistöön, eikä ehdi näin ollen poistua. Ja kun samaa lääkeainetta sisältävää ainetta saa, elimistö alkaa puolustamaan immuniteettiä.
Tietenkään niitä lääkkeitä ei enää voi käyttää - se on selvä.
Mutta sitten pohdin, että jos ko. lääkettä ei saa enää vuosiin, elimistö ei nostaisi puolustusta päälle, vaikka yliherkkyyttä aiheuttaa lääkettä kokeiltaisiin, en todellakaan tiedä. Mutta lääkäreitä en pidä minään ylivertaisina ihmisinä ja aina itse epäilen.

Ja tässä muutama vuosi sain Dalacin lääkettä, joka aiheutti noin ½ tunnin sisään kovan yskänkohtauksen, mutta mikä sitten kuitenkin loppui aikanaan. Ajattelin sen olevan taas allergiaa, vaikkei ihottumaa nostanutkaan iholle. Tästä huolimatta voin käyttää Dalacin-linimenttiä iholle, eikä iho ole moksiskaan.
Nyt sitten mietin, että oliko se kuitenkaan ykiherkkyys?
Sillä, aina kun joudun lääkekuurille, mieleeni nousee

KAUHU JA PELKO[/b]

Se on iskostunut niin syvään, ettei siinä mikään järkeily auta. Pelko takoo takaraivossa monta vuorokautta antibioottilääkityksen aikana Shocked Shocked Shocked
"Jos, jos.... mitä teen Shocked?"

Onko mitään keinoa nostaa immuniteettiä? Karpalot, puolukat, antiwirit ym. kokeiltu, finanssipuolen sallimissa rajoissa.
Ja kyse on nimenomaan vti:sesta,  skorpioni- nousuinen, kun olen.

Otan mielenkiinnolla apuanne vastaan smitten
Kiittäen
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Lake
Vieras
« Vastaus #1 : 28.10.2005 08:46:46 »

Tässä immuniteetin nostamiseen ohjeita.

How to achieve superhealth:

http://www.buildfreedom.com/tl/tl09.shtml

tai sitten tuossa kirja:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22762471
Huh. Voiko enää halvemmalla saada..
« Viimeksi muokattu: 28.10.2005 09:00:21 kirjoittanut Lake » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2005 09:01:08 »

Kiitos Lake Smiley

Käyn katsomassa Smiley
~Stareyes~ Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
secret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #3 : 24.01.2006 19:19:23 »

Heipparallaa!

Olet kai kuullut että suurin osa määrätyistä antibioottikuureista on täysin turhia. Ja viruksiin ne ei edes tehoa. Kerrottiin peruslääketieteen kurssilla ihan alkuvaiheessa, jotta jokaisen lääkärin pitäisi kyllä tietää, mutta kun koulutuksesta on niin kauan etä on päässyt unohtuun monilta. Ja saahan oireet pois ja  potilaat hiljasiks, ainakin suuremman osan.

Suomessa kun noi lääkärit on monille kuin jumalia. Kun lääkäri kerran määräsi niin onhan se niin tehtävä. Markkinamiehet saa sanoa mitä haluaa, mutta meillä jokaisellla on vapaus valita.

Itse olen viimeeks ollut kunnon flunssassa kuusi vuotta sitten. Neljävuotias lapseni ei ole eläissään yhtään antibioottikuuria syönyt. Eikä ole vanhempi lapsikaan vuosiin, vaikka niitä vauvana korvatulehduksiin popsi kun en silloin paremmasta ymmätänyt.  Meillä on neljä vuotta käytetty ternimaitokapseleita säännöllisesti. Vitamiinit ja hivenaineei saadaan fitlinen tuotteista. Jos jokin tauti kiusaa apua haetaan homeopaatilta. Lääkärissä olen viimeeks käyny sillon kun nuorempi lapsi synty. Toiset ne on kipeitä jatkuvasti, onhan meilläkin joskus nenät tukossa.

Monipuolinen ruoka vihanneksia, hedelmiä, kuituja  ja terve suolisto niin kyllä taudit loitolla pysyy. En tiä saako täällä nimeltä mainita ravintoterapeuttia jonka luentoa kannattais mennä kuunteleen jos joskus tilaisuus tulee. Lue luontaisterveyslehteä ja kysele ja ota selvää asioista. Vaihtoehtoja on rajattomasti, jokaisen pitää vain itse löytää se oma polkunsa.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 24.01.2006 20:33:47 »

Lue luontaisterveyslehteä ja kysele ja ota selvää asioista. Vaihtoehtoja on rajattomasti, jokaisen pitää vain itse löytää se oma polkunsa.


Hei  "mhll"

Tarkoitatko J.Pursiaista.

Valkosipuli on luonnon antibiotti.
Maitohappobakteerit tietty toimii immuniteettiä lisäävänä
C-vitamiini

- on niit muitakin, mut nyt ei tuu mieleeni



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 24.01.2006 20:38:31 »

Mulla on peninsiliiniallergia. Lääkärissä sanottiin, kun kirosin antibioottien hintoja, että kerran allergia on todettu, niin niitä ei sitten enää ikinä määrätä... Että lääkäreiden mielestä ovat varmaankin sitten elinikäisiä vaivoja. Söin penskana monen monta peninsiliinikuuria korvatulehduksiin, yhdessä välissä oli poskiontelot kovilla ja sitten se allergia laukesi ihottumina :I
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: