Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Punainen Kosminen Kuu  (Luettu 8230 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
saturnus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Siriuksen sinistä valoa


Profiili
« : 01.03.2006 01:14:59 »

Olisko täällä ketään joka omaisi tämän maya merkin. Olis kiva tietää millaisia kokemuksia. Tämä kun tuntuu olevan aika harvinainen maya aurinko merkki.  angel Länsimaisessa olen kauris, nouseva vaaka. Kuu oinaassa. Tähtikartta on hajautettu eli kaikki planeetat tasaisesti ympärille sijoittuneet. Toivoisin tästä palautetta kun täällä tuntuu olevan monella tietoa näistä asioista.
 Terveiset kaikille toivoo saturnus
tallennettu

saturnus
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #1 : 01.03.2006 16:33:43 »

Moi! Täällä ilmoittautuu toinen punainen kosminen kuu. Tunne elämän syvyyttä tämä merkki lupaa ja sen tunnustan  smitten Tunnen syvästi ja vahvasti ja vaistoan herkästi kaikenmoiset tunnelmat ja väreilyt ympäriltäni jopa niin että mielialani elää ympäristön mukaan. Ei aina kivaa, tunnelmat vähän tarttuu puseroon ja pitää niitä puistella esim. työpäivän päätteeksi se kaikki negatiivisuus ja tympeys. Tunnen syvästi jopa niin että säikähdän sitä ja yritän järjellä selitellä ja siloitella sitä kaikkea mitä pää tuottaa  :Smiley Eikä sitä voi koko maailmalle näyttää, ei aina edes rakkailleen mitä kaikkea tuntee, toisinaan lipsahtaa ja kyllä sitä  Shocked ihmetellään kun sen yleensä salassa pitää. Hiljaisuuden, rauhan ja ehdottoman rakkauden kaipuuta tunnen usein ja tarvitsen toisinaan yksinäisyyttä ja luontoa ympärilleni. Länsimaalaisesti olen neitsyt, nouseva leijona ja kuu vesimies, venus vaa"assa ja mars härässä. Kumpi lie enemmän selittää tätä tunne imuri meininkiä.. veikkaan mayaa.
tallennettu
saturnus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Siriuksen sinistä valoa


Profiili
« Vastaus #2 : 02.03.2006 00:18:40 »

Kiitos Mimoosa vastauksesta. Se tunne elämän syvyys on minuakin monta kertaa ihmetyttänyt. Ja energian tuntemukset tuntuu todella herkästi. Jos on joku negatiivinen energia lähellä sen tuntee koko olemuksessa. Samoin positiivinen. Tuntuu ihan kuin rytmihäiriö olisi tullut. Marraskuulla kun energian vuodatus alkoi tunsin sen pyörteen kun alkoi jaloista ja meni koko kehon ympäri päähän asti. angel  Oli todella kun olisi noussut ilmaan. Tuli sellainen kevyt olo. Nyt vaan odotellaan mitä tapahtuu kun on tulossa kevätpäivän tasaus. Joskus tunnen jopa toisen ajatukset. Vaikka henkilö olisi kuinka kaukana. Minä myös olen sitä mieltä että maya merkki vaikuttaa enemmän. Siinä vielä tämä sointu joka minulla on numero 13 eli universaalin veden voima. Ja kaikki muut numerot vaikuttavat lisäksi eli todella valtavat voimat  Shocked on minun elämässä ollut.
 Terveisin Saturnus smitten
tallennettu

saturnus
Oinas-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #3 : 08.03.2006 21:23:32 »

Hei!  Olen uteliaana odotellut, että saisit vastauksia enemmän. Nyt alkoi kuitenkin tuntua siltä, että on syytä kirjoitella kun laitoit vielä tuon toisenkin viestin.  Punaisena kosmisena kuuna olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän kokemuksistasi. Sointunikin sattuu olemaan tuo sama kolmetoista. Minulla on muuten teini-ikäinen tytär, ja hän on myös Punainen kosminen kuu - ja kolmetoista soinnultaan.
Horoskooppi merkiltäni olen oinas, nousevalta merkiltäni vaaka. Myös minun karttani on hajanainen. - Ristiriitaisuutta ja herkkyyttä muillekin tarjottavaksi! Tulta ja vettä erityisesti. Tyttäreni on vaaka, nousevalta merkiltään skorpioni. Ja aivan erityisen herkkävaistoinen. Paljon vahvuutta ja herkkyyttä samassa tulisieluisessa paketissa.
Tyttäreni nouseva planeetta on Pluto, aivan askendentilla. Minun kuuni on kahdennessatoista huoneessa ja vastaava askendentin hallitsija. - Kuinkahan paljon nämä mahtavat selittää käyttäytymistämme.
tallennettu
saturnus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Siriuksen sinistä valoa


Profiili
« Vastaus #4 : 23.04.2006 22:18:54 »

Olen lukenut että Punainen Kosminen Kuu on saanut kosmisen tietoisuuden jo syntymässä. Uskon että se pitää paikkansa koska olen jo lapsesta asti ollut kiinnostunut kaikesta henkimaailman jutuista ja usein lapsen halusin mennä virtaavan veden äärelle ja olla siellä ihan rauhassa kenenkään häiritsemättä. Tämä sointu 13 on juuri virtaavan veden voima. tuli tosi rauhallinen olo siellä veden äärellä. Ja sanotaan että kun Punainen Kosminen Kuu kehittyy tarpeeksi korkealle tasolle hänestä tulee Soturi jolla on oleva täysi tietoisuus. Tuleehan niitä pysähdyksiä aina kehityksen tiellä mutta sitkeästi vaan pitää yrittää kiivetä ylöspäin. Ja Kauris   kauris merkkinä sekin onnistuu kun sillä merkillä on kärsivällisyyttä ja sitkeyttä tavallista enemmän.  angel
tallennettu

saturnus
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: