Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menneiden elämien itseselvitysopas  (Luettu 219824 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 31.10.2013 22:53:47 »

Astrologian avulla voi yrittää hahmottaa entisen elämän maata tai muita olosuhteita seuraamalla Kuun alasolmun transiitteja ja sen aikaisia tapahtumia. Esim. jos Kuun alasolmu tekee yhtymän Uranukselle, niin oletko menossa matkoille johonkin tiettyyn paikkaan tai oletko yhtäkkiä kiinnostunut jonkin maan historiasta siinä määrin, että tutkit sitä enemmän itseksesi tai peräti koulun penkillä? Tai tapaatko yhtäkkiä jonkun tietyn maan/aihepiirin ihmisiä suuremmassa määrin? Tällöin siis saadaan paljon vinkkejä entisistä elämistä nimenomaisesti henkilökohtaisella tasolla, mutta silloin pitää olla myös itse tarkkana, ulkopuolinen astrologi ei välttämättä kykene näkemään kartalta kovin yksityiskohtaisia asioita.

Mielenkiintoista! Smiley Pitänee lähteä tutkimaan tätä tarkemmin. Nyt olen hurahtanut (taas) espanjalaisee kulttuuriin, erityisesti meksiko kiehtoo nyt Halloweenin tiimoilta.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 01.11.2013 16:34:44 »

Astrologian avulla voi yrittää hahmottaa entisen elämän maata tai muita olosuhteita seuraamalla Kuun alasolmun transiitteja ja sen aikaisia tapahtumia. Esim. jos Kuun alasolmu tekee yhtymän Uranukselle, niin oletko menossa matkoille johonkin tiettyyn paikkaan tai oletko yhtäkkiä kiinnostunut jonkin maan historiasta siinä määrin, että tutkit sitä enemmän itseksesi tai peräti koulun penkillä? Tai tapaatko yhtäkkiä jonkun tietyn maan/aihepiirin ihmisiä suuremmassa määrin? Tällöin siis saadaan paljon vinkkejä entisistä elämistä nimenomaisesti henkilökohtaisella tasolla, mutta silloin pitää olla myös itse tarkkana, ulkopuolinen astrologi ei välttämättä kykene näkemään kartalta kovin yksityiskohtaisia asioita.

Mielenkiintoista! Smiley Pitänee lähteä tutkimaan tätä tarkemmin. Nyt olen hurahtanut (taas) espanjalaisee kulttuuriin, erityisesti meksiko kiehtoo nyt Halloweenin tiimoilta.

Minä en ole erityisesti hurahtanut espanjalaiseen kulttuuriin, mutta muuten tuo Espanja tuntuu nyt vetävän melkein kaikkia tuttavapiirissä.  idiot2 Eikä kyse ole mistään viikon reissuista Teneriffalle, vaan töistä tai pidempiaikaisesta asumisesta siellä. Minullakin on siellä nyt huvila käytössä, tosin vain silloin, kun siellä ei muita ole.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 02.11.2013 15:30:46 »

Astrologian avulla voi yrittää hahmottaa entisen elämän maata tai muita olosuhteita seuraamalla Kuun alasolmun transiitteja ja sen aikaisia tapahtumia. Esim. jos Kuun alasolmu tekee yhtymän Uranukselle, niin oletko menossa matkoille johonkin tiettyyn paikkaan tai oletko yhtäkkiä kiinnostunut jonkin maan historiasta siinä määrin, että tutkit sitä enemmän itseksesi tai peräti koulun penkillä? Tai tapaatko yhtäkkiä jonkun tietyn maan/aihepiirin ihmisiä suuremmassa määrin? Tällöin siis saadaan paljon vinkkejä entisistä elämistä nimenomaisesti henkilökohtaisella tasolla, mutta silloin pitää olla myös itse tarkkana, ulkopuolinen astrologi ei välttämättä kykene näkemään kartalta kovin yksityiskohtaisia asioita.

Mielenkiintoista! Smiley Pitänee lähteä tutkimaan tätä tarkemmin. Nyt olen hurahtanut (taas) espanjalaisee kulttuuriin, erityisesti meksiko kiehtoo nyt Halloweenin tiimoilta.

Minä en ole erityisesti hurahtanut espanjalaiseen kulttuuriin, mutta muuten tuo Espanja tuntuu nyt vetävän melkein kaikkia tuttavapiirissä.  idiot2 Eikä kyse ole mistään viikon reissuista Teneriffalle, vaan töistä tai pidempiaikaisesta asumisesta siellä. Minullakin on siellä nyt huvila käytössä, tosin vain silloin, kun siellä ei muita ole.

Mua kiehtoo erityisesti etelä-amerikka.  Smiley Oon aina tykänny meksikolaisista joululauluista, lukioaikaisen espanjan maikan mielestä ne on kamalia, mutta inä tykkään. Ne on iloisia ja lämpimiä.  smitten
tallennettu
vampire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #48 : 24.04.2014 15:06:09 »

amerikka ja varsinkin kalifornia ovat aina vetäneet puoleensa. luulen että olin joskus asunut siellä ainakin yhden elämän. olisiko mahdollista jotenkin vain muistaa englannin kieli ?(luulen siis että puhuin englantia koska englanti on minusta paras kieli ja olen siinä koulussa hyvä) olisi tosi paljon hyötyä jos muistaisin englannin ja voisin puhua sitä kuin oikeasti amerikkalainen, koska aikuisena olisi kiva muuttaa esim los angelesiin.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #49 : 25.04.2014 11:34:40 »

En usko että kokonaista kieltä voi noin vaan kerralla muistaa. Lähinnä ajattelen niin, että edellisessä elämässä hyvin hanskattu asia tuntuu tosi helpolta oppia toisessakin elämässä.  Smiley
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #50 : 01.05.2014 08:39:18 »

Vappuhan on hyvä aika seikkailla Astron foorumilla.. Pitäisikö hankkia elämä..  2funny
Mutta tuli mieleen selailtuani tätä keskustelua, kun eilen iltana vaivuin unen ja valveen välimaastoon niin silmiini ilmestyi erilaisia kasvoja. Olisiko nämä olleet entisten elämieni kasvoja vai mitähän mahtoi olla? Ajattelin nimittäin sinähetkenä, että olisi kiva nähdä entisiäelämiä...
Yksi jäi aika hyvin mieleen. Se muistutti aikapaljon ihmistä, mutta aika villin näköinen  Cheesy
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 01.05.2014 14:44:34 »

Vappuhan on hyvä aika seikkailla Astron foorumilla.. Pitäisikö hankkia elämä..  2funny
Mutta tuli mieleen selailtuani tätä keskustelua, kun eilen iltana vaivuin unen ja valveen välimaastoon niin silmiini ilmestyi erilaisia kasvoja. Olisiko nämä olleet entisten elämieni kasvoja vai mitähän mahtoi olla? Ajattelin nimittäin sinähetkenä, että olisi kiva nähdä entisiäelämiä...
Yksi jäi aika hyvin mieleen. Se muistutti aikapaljon ihmistä, mutta aika villin näköinen  Cheesy

Minäkin näen yleensä välähdyksiä, ihmisistä, asioista ja paikoista ennen kuin nukahdan.  Smiley Luulen, että kyseessä on ihan normaali ilmiö kun mieli rentoutuu.
tallennettu
Siriel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #52 : 14.05.2014 17:07:37 »

Minulla on välillä tosi paljon noita déjá-vu-ilmiöitä, ja myös joskus tulee tietystä hajusta (en nyt vaan satu muistamaan millaisesta  Tongue) sellainen kauhean tuttu tunne vaikka en olisi sitä haistanutkaan aiemmin Shocked ja sitten jostain syystä olen aina halunnut vältellä lähi-idän aluetta..
tallennettu
Maryam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #53 : 23.11.2014 10:46:56 »

Löysin mielenkiintoisen tekstin Elisabeth Haich: Vihkimys s. 300-301 "Jokaisella ilmiöllä - siis myös jokaisella ihmisellä - on niiden voimien lisäksi, jotka avaruuden tähdistä säteilevät, myös omassa rattaassaan yksilöllisesti kokoonpantu voimarakenne. Syntymän hetkellä ovat nämä molemmat rakenteet keskenään samanlaiset. Sillä tiedä, että elävä olento voi syntyä vain sillä hetkellä, kun tähtitaivaan voimarakenne suuressa kosmisessa rattaassa on täysin yhtäpitävä oman yksilöllisen rattaan kanssa!
Elämän loppuun saakka jättävät ihmiseen jälkensä uudet vaikutelmat, kokemukset ja mitä erilaisemmat muut erilaiset vaikutukset. Niiden kokemusten mukana, joita hän elämänsä aikana hankkii, muuttuu hänen sisäinen rakenteensa suuresti. Monet voimat kehittyvät, monet hän torjuu taka-alalle tekoja seuraavien reaktioiden ja kokemusten mukaisesti. Se sisäinen tähtien asema, joka elävällä olennolla on kuolinhetkellään, leimautuu sieluun, eikä olento voi jälleen ruumiillistua, ennen kuin tähtitaivas alituisessa liikkeessään osoittaa samaa konstellaatiota. Siitä johtuu,että jotkut inkarnoituvat jälleen jo lyhyen ajan kuluttua, toiset joutuvat odottamaan ehkä vuosituhansia, ennenkuin taivaankansi on samassa tähtiasemassa kuin heidän sielunsa.
.....Kuoleman konstellaatio edellisessä elämässä ja syntymäkonstellatio sitä seuraavassa elämässä ovat siis ehdottomasti identtiset. Sitä vastoin syntymäkonstellaatio ja kuolinkonstellaatio saman elämän aikana eivät koskaan ole identtiset, koska elävä olento muuttuu kokemustensa kautta.

Sitten kysymys kuuluukin, tarkoittaako tämä esim. itselläni että pitää löytyä yhtäaikaa:
 pluto aspect_con aurinko
 pluto aspect_opp jupiter
 pluto aspect_con uranus
 pluto aspect_sex neptunus
 pluto aspect_opp chiron
jne
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #54 : 30.11.2014 10:47:05 »

Event: mielenkiintoista tekstiä, mutta ei ihan vakuuta. Uudelleensyntymähän voi tapahtua nopeastikin - esim 1-4 vuotta kuoleman jälkeen, joten hitaiden planeettojen asetelman eivät ole tällöin identtiset. En tiedä, toimisiko tuo nopeampien planeettojen suhteen, sanotaanko Auringosta Marsiin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #55 : 30.01.2015 11:27:28 »

En nyt muista missä sönkötin jotain Unkarista, en olut varma paikasta enkä juuri niin syvässä hypnoosissa... Mutta tässä katselin Kaukasia 80 päivässä - ohjelmaa, jossa Ville kiertelee Kaukasiaa ja yksi kaupunki herätti mielenkiintoni. Nimittäin se muistutti kovasti regressiossani näkemääni paikkaa ja kutkutteli sieluani. Näyissäni oli mm. Linna ylhäällä kukkulalla kaupungin yläpuolella ja muistan talot, katukiveykset ja kuuset. Paikassa oli tietynlainen rauhallinen utuinen tunnelma. Kun Ville saapui Etelä-Georgiassa paikkaan nimeltä Tbilisi niin minulla yhtäkkiä heräsi hoksottimet, että hei... Tutunoloinen ja näköinen paikka. Jos ei ihan juuri, niin hyvin paljon samantapainen paikka kuin näyissäni - lisäksi saman oloinen - isompi vain. Sydän hieman hypähti kun näin tuon linnan tuolla ylhäällä. En tiedä onko Euroopassa tai missään sitten samantapaisia tai oloisia paikkoja muualla mutta tuo Kaukasia jotenkin kyllä herättää tunteita.  :Smiley Tässä kuvia jotka muistuttavat aika paljon näkyjäni:

http://gotbilisi.com/wp-content/uploads/2014/07/Tbilisi.jpg

http://carrentalgeorgia.ge/images/slider/2.jpg?1420416000050

http://www.brodyaga.com/pages/photos/Georgia/Tbilisi%20Georgia%201243939615.jpg

Ei ollut tosiaan mitään hajua että näkyjeni tapainen paikka on olemassa. Ja onhan se hiukan veret liikkeelle laittavaa sitten löytää sellainen.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 30.01.2015 16:33:52 »

Eileythia, harmi, ettei Synapsi enää kirjoittele astro.foorumilla, hänellä on nimittäin Tbilisi-pakkomielle. Teillä voisi olla paljon puhuttavaa.  2funny

Itsekin katselin tuossa yksi päivä kuvia Etelä-Georgiasta, jolla viittaan kyllä saareen Etelämantereen liepeillä. Olen tiennyt jonkin aikaa, että olen purjehtinut esim. Kap Hornin ympäri joskus entisessä elämässä, mutta sitten televisiossa näin luontodokumentin tuosta edellä mainitusta saaresta. Heti tuli sellainen olo, että "Hei, minähän olen ollut tuolla."
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 30.01.2015 18:48:55 »

Vai että Tbilisi-pakkomielle.  Grin Meitä on moneksi. No toisaalta en yhtään ihmettele, itsellekkin tuli sellaiset valtavat onnentunteet siitä kaupungista, luonnosta yms.  Smiley

Tuosta kirjoituksestasi tuli mieleen eräs juttu. Luin joskus kirjan nimeltä Namu, tyttö äitien maasta - joka oli siis elämänkerta yhteen pieneen kiinalaiseen matriarkaaliseen heimoon syntyneestä tytöstä. Tyttö sitten päätti lähteä äitinsä maasta ja taisi muuttaa johonkin isompaan kaupunkiin. Pääsi televisioon jne. Muutama vuosi sen jälkeen näin aiheesta dokumentin ja järvi ja luonto ja maisemat - kaikki - olivat juuri sellaisia kuin olin ne kuvitellutkin. Olin hieman  Shocked . Vaikka toisaalta en ihmettele vaikka joskus olisin samoissa maisemissa edellytkin, koska matriarkaatit kiehtovat minua.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 26.07.2015 17:05:40 »

Taas sattui erikoinen juttu kohdalleni. Minulla on aina ollut visio tai mielikuva, ehkä se on muisto tai mikälie, en tiedä... kauniista aamusta jossain keskiaikaisessa linnassa Britanniassa (joskus olen täälläkin tainnut mainita, että minusta keskiaika on jotenkin aurinkoista). Muistan käytävän ja makuuhuoneen ja maiseman makuuhuoneen ikkunasta ja nyt sattumoisin törmäsin kuvaan joka on juuri niinkuin se maisena! Kuva on Corfen kylästä Englannin Dorsetista ja se kuva oli kuin olikin otettu linnasta kukkulalla kylän yläpuolella.  Shocked No, ei ehkä pitäisi olla enää yllättynyt, kun näitä on jo kohdalleni sattunut jo muutama mutta silti kyllä se aina hieman pistää sydämen läpättämään varsinkin, kun kylä näyttää olevan vielä siinä eikä ole kadonnut ajan tomuihin. Voisin jopa mennä käymään joku kerta, hmm...  :Smiley

http://about-britain.com/tourism/english-countryside.htm  <--- Se on tuo iso kuva heti päällimmäisenä elementtinä sivustolla. Maisema mikä on ollut mielessäni suurimman osan elämästäni, mutta jonka en tiennyt olevan olemassa. 

Ja tuolta näkyy linna: http://www.paulunderhill.com/wp-content/uploads/2013/07/Corfe-Castle-in-Dorset.jpg  smitten
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #59 : 21.01.2016 14:32:47 »

Tämä lienee oleellisempi käsiteltävä asia tässä elämässä kuin "sielun" entiset elämät.

"Tutkimus: Pelot siirtyvät sukupolvelta toiselle geneettisen muistin kautta"
http://www.hs.fi/tiede/a1385958970393
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: