Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menneiden elämien itseselvitysopas  (Luettu 219790 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 10.04.2012 19:27:28 »

Olen joskus pistänyt näitä datoja johonkin jo hautautuneeseen ketjuun, mutta pistetäänpä nyt tännekin. Eli perustietoa siitä, miten reinkarnaatiota voi lähestyä astrologian kautta. Tiedot ovat Laurence Larzulin kirjasta ABC de l´Astrologie karmique.

Karma-astrologian tulkintoja planeetoista ja huoneista. Otettava huomioon kuun solmut, niiden merkkien ja huoneiden hallitsijat ja Lilithin sijainti. Entisiin elämiin viittaa nimenomaan alasolmu.
Huoneet/merkit:

Huone I/Oinas: ongelmia väkivaltaisuuden ja aggressiivisuuden suhteen
Huone II/Härkä: ongelmia omistushalun ja kiintymysten suhteen
Huone III/Kaksonen: ongelmia ymmärryksen ja kommunikaation suhteen
Huone IV/Rapu: ongelmia riippuvuuden suhteen. Tunne siitä, että ei kuulu mihinkään
Huone V/Leijona: ongelmia luovuudessa ja itsensa toteuttamisessa
Huone VI/Neitsyt: ongelmia tehokkuudessa ja itsekurissa, erityisesti työhön ja terveyteen liittyen
HuoneVII/Vaaka: tasapainotusongelmia ihmissuhteissa, ongelmia lain suhteen
Huone VIII/Skorpioni: raha-asioihin ja vaistoihin liittyviä ongelmia
Huone IX/Jousimies: ulkomaihin ja ulkomaalaisiin liittyvia älyllisiä ja moraalisia ongelmia
Huone X/Kauris: perheeseen ja sosiaalisiin velvollisuuksiin liittyviä ongelmia
Huone XI/Vesimies: ystävyyteen ja yhteiskunnalliseen osallistumiseen liittyviä ongelmia
Huone XII/Kalat: hengelliseen ja psyykkiseen elämään liittyviä ongelmia, terveysongelmia

Planeettoihin liitetty karma tai tehtävä:

Aurinko: itsensä toteuttaminen, luovuus, säteilevanä tai suojelevana keskushahmona toimiminen, valon tuominen
Kuu: perhe tai julkinen elämä, herkkyys, mielikuvitus, ravitseva ja suojeleva rooli
Merkurius: kommunikaatio, ymmärrys, suhteet ihmisiin, viestinviejän rooli
Venus: rakkaus, raha, kauneus, hyväntekijöiden neuvonantaja
Mars: toiminta, yrittäminen, johtajuus, kilpailu tai väkivalta
Jupiter : menestys, laajentuminen, sosiaalinen rooli, tehtävä oppaana tai opettajana
Saturnus : tieto, hallinta, voima, vastuu
Uranus : keksinnöt, kehitys, solidaarisuus, rooli uranuurtajana tai vapauttajana
Neptunus: inspiraatio, myötätunto ja hengellisyys, rooli meediona tai muusana
Pluto: transformaatio, tutkimus, vaistot, rooli uskonpuhdistajana tai uudistajana/elvyttäjänä

Merkkehin liitettyjä paikkoja tai kansanryhmiä (otetaan huomioon Auringon ja Kuun merkki):

Oinas: esihistoriallinen Afrikka, Saksa, Arabia, juutalaisheimot, Japani, Palestiina, antiikin Rooma, Amerikan intiaanit
Härkä: Bobylonia, muinainen Egypti (4000-2000 eKr), Välimeren alue, Persia, Cathay (muinainen Kiina), Turkki
Kaksoset: Ranskan, Englannin ja Saksan keskiaika, Yhdysvallat, Kanada, Belgia
Rapu: Afrikka, Algeria, Kiina, Skotlanti, juutalaisyhteisöt, matriarkaaliset sivilsaatiot, Lemuria, Mongolia ja Gobin autiomaan muinaiset sivilisaatiot, Oseania, Gallia
Leijona: kuninkaallinen Ranska, Italia, viikingit, intiaanit, pyramidien rakentajat, Mayat
Neitsyt: Brasilia, Sveitsi
Vaaka: Ranskan tasavalta, Puola, antiikin Kreikka, Itävalta, Australia
Skorpioni: Egypti, Lappi, Tiibet, arabimaat, tataarit
Jousimies: Saudi-Arabia, Argentiina, Espanja, Malta, Marokko, Foinikia
Kauris:Englanti, Intia, Filippiinit, vuoristoiset seudut
Vesimies:Atlantis, Skandinavia, slaavit, maat, joissa vallankumous inkarnaation aikana
Kalat:Haiti, Portugal, Senegal, lähi-idän alue kristillisen ajan alussa, merelliset alueet, eristetyt alueet


Mahdollisia entisten elämien kohtaloita ja ammatteja :

Huone I/Oinas : ura armeijassa, sotilas, johtaja, urheilija tai kaikki mika liittyy hallitsemiseen, taistelemiseen, valloittamiseen ja voittamiseen.

Huone II/Härkä : vakuutus –tai pankkiala, liikemies, rikas kiinteistöjen omistaja, taide, talonpoika, elämä lähellä luontoa

Huone III/Kaksonen : kauppias, myyjä, kuljetusala, lehtimies, kaikki mika liittyy tiedonvälitykseen, tietoon ja taitoon liittyva urheilu, älypelit (esim. ammattimainen korttipeluri), graafinen ala, piirtäjä

Huone IV/Rapu : on voinut kuolla nuorena tai olla henkisesti lapsen asteella. Kotirouva, palvelija, ammatit jotka liittyvät vieraanvaraisuuteen ja ruokaan, historioitsija, kirjailija, satusetä, joskus vastuuton julkinen hahmo tai poliitikko

Huone V/Leijona : on voinut kuulua aatelissäätyyn tai olla kuningas/kuningatar . Mahdollisia ammatteja tähti, näyttelijä, kuuluisa taiteilija, työ kasvatuksen ja koulutuksen, esiintymisen, kulttuurin ja viihteen parissa

Huone VI/Neitsyt : tavallinen duunari, artisaani/käsityöläinen, joskus lääketieteeseen ja terapiaan liittyvia tieteellisiä kykyjä, kaikki mikä liittyy tiedonsäilytykseen, kirjastonhoitaja, eläimille omistettu elämä, ruumiinkulttuurin liittyvat tekniikat ja toiminnot. Viittaa joskus raskaaseen ja ilottomaan elämään.

Huone VII/Vaaka : lakiala ja diplomatia, taiteilija, muusikko, somistaja. On voinut olla voimakkaan johtajan puoliso, tukija tai myötäilijä

Huone VIII/Skorpioni : tutkija, lääkäri, kirurgi, esoteerikko, « vihkiytynyt », salapoliisi, psykiatri, rikas perijä, prostituoitu, gangsteri, rikollinen, musta maagi, noita

Huone IX/Jousimies : piispa, kardinaali tai muu auktoriteetti kirkollisella alalla, intellektuelli, lähetyssaarnaaja, teologi, opettaja, tutkimusmatkailija, seikkailija, tiedon rajojen laajentaja

Huone X/Kauris : poliitikko, jonkin yhteison vastuuhenkilo, kouluttaja, tuomari, roolimalli, erakko, askeetti

Huone XI/Vesimies : keksijä, insinööri, teknikko, kapiainen, vallankumouksellinen, psykologi, visionääri tai profeetta

Huone X/Kalat : uskonnollinen ala, pappi, munkki, esoteerisen alan tutkija, terveydenhoitoala, tiede (yksinäinen tiedemies), lainsuojaton , « eksynyt lammas », kadotettu sielu, vanki, karkotettu tai vakavasti sairas
« Viimeksi muokattu: 11.04.2012 09:01:34 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #16 : 10.04.2012 19:30:07 »

Kiitos Lilli Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #17 : 10.04.2012 20:09:57 »

Kiitos tästä!  Cheesy Suurella innolla alotin tutkimuksen heti. Jännän yhtäläisyyden löysin varhaislapsuuden ja syntymäkartan väliltä. Joskus varmaan 4-vuotiaana olin olevani joku prinsessa ja vihasin oikeaa nimeäni, valitin äidille aina että nimeni pitäisi olla 'Kukka'. Ja varmaan ihan normaalia nää prinsessaleikit pienenä, mutta mulla ne 'leikit' oli sellaisia että oikeestaan pompotin pari vuotta nuorempaa siskoani palvelemaan mua (saatoin myös kutsua 'Palvelijaksi' Cheesy ) ja mm. työntelemään minua ympäri taloa nukenrattaissa koska en itse korkea-arvoisena prinsessana viitsinyt rasittaa jalkojani. Tällä tavoin siskoni oppi kävelemään sitten myös Cheesy
  En myöskään voinut nukkua muussa kuin äidin kauniissa satinisissa yöpuvuissa. Vanhemmille en kuitekaan pienenä vastaan väittänyt, kirosin vain pienessä mielessäni jos eivät tehneet niinkuin olisin halunnut  2funny

Mutta kaikenkaikkiaan kauhean vallanhimoinen ja hienohelma olen ollut pienestä pitäen, ja yllättäen kartalta löytyy tarkka  mars harka 10.h. aspect_opp pluto  skorpioni 4.h. aspect_con kuunsolmut, Lilith tarkalleen yhtymässä  keskitaivas harka,  sekä  venus leijona 12.h. Kuu ja saturnus ovat yhtymässä Kalojen merkissä, 7. huoneen puolella tosin, mutta Kalojen merkki jatkuu myös 8. huoneen kärjen yli. Kalojen merkki vaikuttaa varmasti siinä mielin että monta elämää olen varmasti viettänyt menneisyydessä veden äärellä, vesi ja kalastusteemat unissa hyvin yleisiä.

Ja sitten näitä syntymästä saakka olevia ns. ''sairauksia'' joita mulla on. Synnyin keisarinleikkauksella koska olin vähän nurinkurisesti asettautunut äitini vatsaan, ja syntyessä mulla oli lonkissa joku vika että samantien vaan telineisiin kiinni tms (siksikö varoin pienenä jalkojen käyttöä, ja mm. korokkeelta alas hyppääminen oli aivan hirveä ajatus en uskaltanut ikinä hyppiä kiipeilytelineistä tai keinuista toisin kuin muut ikäiseni esim. ala-asteen alussa). Tästä lonkkajutusta kuulin itse vasta joitain vuosia sitten eli ei voinut olla mitää tietoista varomista.
  Mulla oli myös iso luomi tuossa solisluiden alapuolella decolteealueella mutta se poistettiin joskus yläasteaikoina kun ikävästi vaatteet yms hankasivat ja se oli kasvanut aika nopeasti kokoa. Tulee tosta mieleen ku ois joskus siihen vähän luotia tai teräasetta tökätty Cheesy
  Mulla on myös ihan elämän alkumetreiltä asti ollut normaalia pienempi sydän, perus leijona-vaivoja vissiin nää sydänjutut...

Mutta näin pikaiselta nousee mieleen että olisin ollut joku todella sotaisa ja vallanhaluinen naishahmo jossain välimeren maassa koska sinne on iät ja ajat kaipailtu vaikkei koskaan käytykkään Cheesy Tai tässä elämässä ainakaan. Egypti tai Kreikka.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 20:14:04 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #18 : 11.04.2012 00:34:26 »

Astrologisesti ajankohtaista, luulen ma.
Että missä kehossa et elämässä sitä onkaan oltu?
 venus  aspect_con Alasolmu 5  kaksoset.
Ehkäpä se arvoitus selviää, kaivautuu kuin Sphinx hiekasta,
 uranus Sphinx 5  oinas aspect_sex venus.. idiot2
ja universumissa on monta asuinsijaa..
auts, leijonas laskusolmu 29  :aspect_con:Lilith  neitsyt, tosin 7 orbia mutta silti, eix kerro aika pal Undecided
Varmaan poltettu noitaroviolla ja syntyny noitana..  Cheesy

 2funny

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 11.04.2012 17:18:44 »

Tässä on kokemuksiani/ohjeita heilurin käytöstä entisten inkarnaatioiden metsästyksessä

Heiluri on yksinkertainen väline, melkein mikä tahansa punnus langan päässä kelpaa. Itsellä on kuitenkin kaupasta ostettu messinkiheiluri, joka tuntuu miellyttävältä kädessä. Puntti on heilurissani melko painava, mutta nämä ovat makuasioita. Mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi muille. Pientä empiiristä tutkimusta tehdessäni havaitsin, että n. 60-70% ihmisistä saa heilurin toimimaan heti tai melkein heti. Testi on yksinkertainen: otetaan heilurin langanpäästä kiinni ja roikotetaan sitä kädessä niin, että puntti pysyy mahdollisimman liikkumattomana. Sitten pyydetään heiluria liikahtamaan. Tämän pitäisi tapahtua ilman tietoista käden liikuttelua. Jos heiluri heilahtaa, niin pyydetään sitä heilumaan edestakaisin, vasemmalta oikealla tai pyörimään ympyrää myötä- ja vastapäivään. Heilurin voi käskeä myös pysähtymään. Jos tästä testistä pääsee lävitse, voi siirtyä seuraavaan vaiheeseen, eli kysymysten esittämiseen. Kysymykset esitetään niin, että vastaukset tulevat kyllä tai ei –muodossa. Voit päättää etukäteen, että esimerkiksi edestakainen liike tarkoittaa ”kyllä” ja pyöriminen myötäpäivään ”ei”. Jos vastausta ei voida antaa syystä tai toisesta, heiluri yleensä joko pysähtyy tai alkaa tehdä hyvin laajaa pyörivää liikettä vastapäivään, näin siis ainakin itsellä tapahtuu.

Heiluriltahan voi periaatteessa kysyä mitä tahansa kysymyksiä, kunhan ne vain muotoillaan niin, että vastaus on kyllä tai ei. Jos nyt kuitenkin jatketaan tätä reinkarnaatioteemaa, niin kysymykset voi asetella vaikka seuraavasti:

Onko minulla ollut aikaisempia elämiä ihmisinä?
Olinko tätä edeltävässä elämässä mies/nainen?
Elinkö tätä edeltävässä elämässä Euroopassa/Aasiassa/Amerikassa jne…?
Elinkö tätä edeltävässä elämässä 1900-luvulla? 1800-luvulla?1700-luvulla? jne…

Tämä ei ole mitenkään helppo tapa onkia tietoa alitajunnastaan, mutta on se parempi kuin ei mitään. Tässä on kuitenkin muistettava se asia, että kysymyksiä esitettäessä olisi oltava mahdollisimman tyynessä, suorastaan zeniläisessä mielentilassa, koska heiluri kyllä reagoi toiveajatteluun. Kyllä siitä saa puserrettua esiin haluamiaan vastauksia. Tosin kyllä heiluri on omalla kohdallani antanut useinkin vastauksia, joita en ole osannut odottaa tai jotka ovat toiveitteni vastaisia, joten ei se ole liian herkkä toiveajattelulle. Menneistä elämistä kysyessäni olen myös tarkistanut heilurilta saamani tiedot siinä määrin kuin se on mahdollista. Mitä enemmän historiallista faktaa tietojen tueksi saa, sitä parempi.

Olen käyttänyt myös apuna karttoja, joihin heiluri reagoi yllättävänkin hyvin. Eli jos haluat vaikka paikallistaa edellisen elämän asuinpaikkakuntasi, niin hae summittainen alue vaikka kyselemällä ja tarkempi kuljettamalla heiluria niin tarkan kartan päällä kuin katsotaan tarpeelliseksi. Apuna voi käyttää myös erilaisia aikajanoja tai viuhkoja, jopa aakkoslautoja, mutta toisilla nämä toimivat paremmin kuin toisilla. Testaamallahan se selviää.


tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #20 : 12.04.2012 05:41:29 »

Vanhalla miehellä on ollut rattoisaa  smitten Tokihan tuommoinen on vaikuttava kokemus   angel

Mitä noita Lillin laittamia juttuja kartalta tutkin, niin hämmästyttävän hyvin passaa siihen, mitä käsityksiä mulla on menneistä ollutkin  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 17.05.2012 09:44:20 »

Evea, puuttuhan tuosta listasta paljon muitakin maita, mutta pääsee sen avulla alkuun. Unkari on ainakin joskus ollut Itävallan osa ja vahvasti myös Pyhänsaksalais-roomalaisen keisarikunnan vaikutuksen alaisena. Jotenkin liittäisin Vaakaan tuon 1700-luvun Unkarin.. Näissähän oli maininta, että entisten elämien asuinpaikkoja katsotaan Aurinko- ja Kuumerkin mukaan, ei niinkään alasolmun mukaan, kuten monia muita asioita. Itse olen esim. Aurinko-Kaksoset ja tietämäni mukaan Kaksosten lista on pitkälti juuri sitä, missä olen menneisyydessä vaikuttanut.

Niin ja kommunistiset/sosialistiset valtiot liitän pitkälti Kalojen merkkiin, vaikka vallankumousajat sinänsä kuuluvat Vesimiehelle.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2012 10:34:07 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 17.05.2012 19:57:51 »

Listaanpa tähän vähän omia kiinnostuksetkohteita elämäni varrelta:

Tropiikit
Trooppiset meret
Pan-huilu(ko se on?)
Rummut (etniset, ei nykyaikaiset pärinärummut)
Prinsessa-huntu-systeemi sängyn yllä
Amerikkalaiset talot
Saksalaiset perinteiset talot
Englanti/Britteinsaaret
Irlanti
Irlantilainen kansanmusiikki
Vihreä mekko, jossa kultakirjailuja (varhaiskeskiaika)
Välimeren korkeakulttuurit (Egypti, Kreikka etc..)
Espanja ja Etelä-Amerikka
Flamenko asut ja musiikki
Matriarkaatit
Noituus
Okkultiikka
Salatieteet
New age (kirologia etc..)
Astrologia
Rukousnauhat
Valkoiset pellavakaavut/mekot
Muinainen Pohjola/Skandinavia
"Ikiaikainen pohjoismaalainen musiikki (kantele etc..)"
Keskiaikainen musiikki
Linnat
Varhaiskeskiaika
Pohjoisamerikka/Kanada - Intiaanit
Shamanistiset jutut/merkit etc..
Varhaiskirkko
Kelttiläisyys
Kymrin kieli
Iirin kieli
Tummanpunainen sametti (verhoissa, huonkaluissa..)
Tumma puu
Holvikaaret
Etelänmaalaiset talot
Koristeelliset talot
Valkoiset talot (Kreikka..??)
Mustalaisasut 1600-luvulla tai jotain sinne päin (mustat korsetit, röyhelöhköt paidat, pitkät hameet..)
Punaiset kiharat ja kesakot (ottaisin itselleni jos vaan voisin!)
Tummat paksut hiukset, tummat erottuvat kulmat, vaalea iho
Espanjalaiset
Ruskeat silmät
Tummat kiharat
Papittaret (naislahkolaiset)
Kirjoittaminen
Piirtäminen
Laulaminen
Näytteleminen
Kielet
Metsä
Eläimet
Sudet
Ketut
Kaikki koristeelliset "vanhat" tavarat
Pin-up kuvat (älkää nyt käsittäkö väärin, niissä on kivat värit Cheesy)
Korsetit, sulat
Sotaleikit
Jännitysleikit
Latinalaistanssit
Latinalaisamerikkalainen musiikki
Koirat (<3 Forever!)
Yrttiset, maustetut ruuat
Hedelmät
Kala
Katkaravut
Sipuli
Omenat (<3)

To name a few.. In no particular order..
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #23 : 22.07.2012 21:46:47 »

- Yleensä lähipiirin ihmiset ja ne joiden kanssa olet eniten tekemisissä - myös ne kaikkein raivostuttavimmat ja surua eniten aiheuttavat tyypit - ovat lähes aina tuttuja sieluja menneistä elämistä.
Tämä antaa taas yhden syyn sille, miksi maailma heittää toisinaan eteen ihmisiä joiden kanssa tuntee välitöntä katkeamatonta ja ajassa kestävää yhteyttä. Sellaiset kontaktit on kohtaamisia. Sellaisen kohtaamisen tunnistaa heti ja se eroaa "normaaleista" kontakteista.

Omassa elämässä näitä on sattunut muutamia ja jokaisen kohdalla tiedän että yhteys ei katoa vaikka välissä on vuosia ja kilometrejä. Näiden ihmisten kanssa tuntuu kun sielut syleilisivät toisiaan. Se ei ole rakastumista, se ei ole ystävyyttä, siihen on sekottunut vahvasti molempia ja kaikkea siltä väliltä mitä on hyvin vaikea selittää. Sen yhteyden havaitsee myös muut.

 Wohoo! Ehkä sillä on syynsä miksi nämä ihmiset ovat elämässäni!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #24 : 03.08.2012 02:16:42 »

No mut mitäs jos ei olekaan ollut missään tällä pallolla aiemmin?
Voiko sellainen olla mahdollista? Miksei olis ja itsestäni en puhu.
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #25 : 06.08.2012 00:42:55 »

No mut mitäs jos ei olekaan ollut missään tällä pallolla aiemmin?
Voiko sellainen olla mahdollista? Miksei olis ja itsestäni en puhu.
Lorna Byrne puhuu enkelikirjoissaan, että monet meistä eivät ole olleet täällä aiemmin. Että vaan osa on reinkarnaatioita. Kiehtova ajatus. Miksi ei? Itse en tiedä mihin kastiin asetun, mutta ehkä se selviää kun on aika.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #26 : 08.08.2012 14:24:16 »

Voi olla täysin mahdollista, että on ensimmäistä elämäänsä täällä maapallolla ihmisenä elelemässä. Smiley Meitä mahtuu moneen junaan ja asuinsijoja on muuallakin kuin maapallolla! Mielestäni tällaiset sielut ovat kuitenkin suhteellisen harvinaisia. Ehkä yleisempää on, että on enemmän elämiä muualla kuin Maassa tai että muistaa elämänsä paljon selkeämmin muualla kuin maassa. Mehän muistamme aina vain pienen pienen murusen kaikista mahdollisista elämistämme! Pää räjähtäisi, jos muistaisi vaikka 500 elämäänsä, eikä oleellista olekaan muistaa kuin ne elämät, joiden muistaminen lisää ymmärrystämme nykyisessä elämässämme ja jotka edesauttavat meitä eteenpäin tiellämme.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #27 : 11.08.2012 20:46:04 »

AthaMaarit,

miten sitä sitten voisi selvittää olenko ollut täällä aiemmin kun en mää kyllä muista entisiä elämiä  Undecided

Ajattelin vaan et näkiskö joku mulle jotakin kun alkoi kiinnostaa kun minulla tuo  aurinko  skorpioni ja
askendentti  leijona sekä karman puolella näkyy et karmaa riittää mutta kun ei ole vielä kukaan kertonut
mitään konkreettista.. sä kun tunnut perehtyneen noihin niin osaisitkos jelppiä minnuukin ?

Minna
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 12.08.2012 08:47:59 »

Minna, missä sulla on kuunsolmut?
Niin ja jos planeetat tekevät niihin joitakin aspekteja?
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #29 : 12.08.2012 19:00:43 »

Moikka,

no tämmöisiä ovat..

Pohjoissolmu 29 astetta 44' Vesimiestä 7ssa ja Etelä 29 Leijonaa 2ssa.

Kartalla 29 asteen suurristi mikä muodostuu solmut, Neptunus skorpioni 4ssa ja Part of Fortune  harka 11ssa.

Yläsolmun aspektit:

Neliö Neptunus /Junoon (11ssa) / PoF
Kvinkunssi Pluto 28 astetta 48'  neitsyt 3ssa
Oppositio ylä/yhtymä ala Lilithiin 6 neitsyt 2ssa
Sextile Ceres 28  oinas 10ssä
Kolmio Vestaan
Yhtymä Pallas ja Phollus

Minna
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: