Äänestys
Kysymys: Missä merkissä on Lilith kartallasi?
Oinaassa - 34 (9.9%)
Härässä - 23 (6.7%)
Kaksosissa - 24 (7%)
Ravussa - 26 (7.6%)
Leijonassa - 25 (7.3%)
Neitsyessä - 40 (11.7%)
Vaa´assa - 28 (8.2%)
Skorpionissa - 21 (6.1%)
Jousimiehessä - 35 (10.2%)
Kauriissa - 23 (6.7%)
Vesimiehessä - 45 (13.2%)
Kaloissa - 18 (5.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 298

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä kiehtova Lilith on kartallasi?  (Luettu 86006 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #75 : 25.07.2006 18:58:13 »

Veskarissa huoneessa kuusi yhtymässä pallakseen ja junoon. Vapaus teeema mun kartalla on muutenkin esillä, joten tää vaan vahvistaa sitä, mutta tuntuu vähän ympäripyöreältä. Työelämässä kun ilmenee pitäis varmaan olla tarkkana kenen palvelukseen aikoo.
tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #76 : 25.07.2006 19:24:01 »

Aika hyvin sopii... Smiley Eli jousimies ja 5 huone.

JOUSIMIES:
Tässä lilithin asemassa vallitsee vapauden henki,joka voi viedä korkeuksiin,ehdottomuuteen tai itsensä ulkopuolelle.suuri halu rikkoa rajoja kuuluu piirteisiisi olennaisesti.henkistä etsintää mahdottoman täydellisyyden löytämiseksi.vapaudenkaipuusi voi ilmetä myös kiltteyden totaalisena hylkäämisenä.lilith jousimiehessä tuo paljon tottelemattomuutta ja kapinallisuutta luonteeseesi.asema ikäänkuin kääntää perinteiset sovinnaiset arvot päälaelleen.vaikka haluatkin toimia osana yhteiskuntaa,niin samalla kuitenkin haluat näyttää erillaisuutesi ihmisenä ja yksilönä.sellaiset ihmiset,joita mitkään rajat eivät voi estää,kiinnostavat sinua.

5.Rakkaudella on narsistinen perusta elmässäsi.se on eräänlaista peilirakkautta.rakkaus näyttää peilin,jossa tulemme hyväksytyksi.uhraukset ja koettelemukset mahdollisia suhteessa lapsiin.normeista kieltäytyminen on yleistä tässä asemassa.saavuttamattoman kaipuuta.
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #77 : 25.07.2006 20:13:00 »

Neitsyessähän tuo Lilith on.
Huoneiden 10 ja 9 välimaastossa, ehkäpä kuitenkin enemmän huoneessa 9. Täytyy myöntää että olen hygienia friikki ja järjestystä en myöskään pidä yllä juuri laisinkaan...aina on pöydät täynnä tavaraa ja kaikki hujan hajan... tästäkö siis johtuu neitsyelle ei niin tyypillinen järjestyksettömyys?? Ja huoneeseen 9 sopien nuoresta iästäni huolimatta olen kokeleimessa jo toista ammattia...hmm... avautuisikohan tämä astrologia?? Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Fiona
Vieras
« Vastaus #78 : 25.07.2006 22:25:26 »

Lilith on minulla 6. huoneessa ja

Lainaus
OINAS:
LIlith oinaassa merkitsee useimmiten spontaanisuutta ja impulsiivisuutta.pidät haasteista ja toisten tahtojen vastustamisesta.et kestä muiden heikkouksia.olet rohkea ja vallanjanoinenkin.

Minä vain en oikeasti ymmärrä miksi astro.comin aspektitaulukko on ihan erilainen kuin täältä tilaamani luonneanalyysin taulukko? Tietääkö kukaan? En oikein uskalla astro.comin aspekteihin luottaa... Undecided idiot2 Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.07.2006 22:27:05 kirjoittanut Fiona » tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #79 : 26.07.2006 14:37:21 »

VAAKA:
Avainsana on halu.mahdoton halu,väsymätön halu tai halu vihkimyksen suorittamiseen toisen kautta tai toisen avulla.saatat kieltäytyä toisen halusta.tähän lilithin asemaan voi liittyä myös narsistinen pelko oman minäkuvan menettämisestä,jolloin halukin katoaa.toisen ihmisen miellyttäminen on eräs perustarpeesi.olet hyvin uskollinen parisuhteessa.


6.Asenteesi työhön,turvallisuuteen ja pikku murheisiin on hallitseva osa persoonaalisuuttasi.huolehdit myös paljon terveydestäsi.työn suhteen voi esiintyä manioita.et pidä lainkaan työstä,jossa on rutiininomaisuutta.olet tehokas ja järjestelmällinen luonne.jokin terävä operaatio vapauttaa sinut jostain vanhasta asiasta.



 idiot2

Minäkö narsistinen???  Shocked En ikinä!!! En kyllä allekirjoita muuta tuosta vaa'asta kuin tuon viimeisen lauseen, eli uskollisuutta parisuhteessa ehdottomasti, kun siihen ryhdytään. Eri juttu sitten näissä "ei niin vakavissa" suhteissa  Wink Juu-u, Venus Kaksosissa siellä kummittelee  Wink

Mutta mutta, tuo 6.huoneen tulkinta kyllä osui ja upposi ihan täysillä  Shocked Kuolen ja näännyn henkisesti, jos en saa tehdä vaihtelevaa ja haasteellista työtä. Turvallisuus ja vakaus, niin työssä kuin vapaa-ajalla ja erityisesti kotioloissa, on erityisen tärkeää.

 :Smiley
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #80 : 30.07.2006 23:23:48 »

Lilith oinaassa neloshuoneessa asteen tarkkuudella oppositiossa aurinkoon ja yhtymässä IC:hen. Mitähän tästä voisi sanoa? Ainoa toinen aspekti taisi olla sekstiili plutoon.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #81 : 31.07.2006 15:28:30 »

Hei Dark Rock!

Mukava nähdä sinua taas kuvioissa. Smiley

Tuosta Lilithistäsi en osaa sanoa yhtäkkiä muuta kuin että voimakas sijaintihan sillä on.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #82 : 31.07.2006 16:57:28 »

Lilith Kaloissa 23.25   XI Skorpionissa 1.59 - siis tällainen löytyi mutta mikä on se huone? Tuo 11? Nimimerkki jälleen epätietoinen..(ja kiitollinen vastauksesta!) Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 31.07.2006 17:29:28 kirjoittanut Silver Pearl » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
kuikelo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #83 : 31.07.2006 20:11:21 »


Lilith Vesimiehessä yhtymässä Chironin kanssa 10. huoneessa.

Riippumattomuus ja etenkin se mielen riippumattomuus ja väljät suhteet sukuun pitävät kyllä paikkansa. Perinteinen avioliittokaan ei ollut minua varten. Työ myöskin vaihtui nuorenpana usein. Aika hyvin sopii tuo tulkinta.
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #84 : 31.07.2006 22:08:31 »

 :jousimies:5 huone
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #85 : 02.08.2006 15:37:43 »

Kiitos Linn  Smiley Ihan makee käydä taas täällä!

Jostakin luin, että lilith kertoo karmallisista asioista jos se on tärkeässä paikassa, haasteellisessa aspektissa tai aspektissa plutoon  crazy2 Mitähän pahaa mä oon tehny ennen kun oon ollu minä... knuppel2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #86 : 09.09.2006 12:52:02 »


RAPU:
Yölliset mielikuvat ovat voimakkaita.kaksoisolento,peili ja katse esiintyvät myös tässä aspektissa.lapsuuden kautta koettu epäonni korostaa henkilön suhdetta perheeseen.voi ilmetä myös haluna olla erillainen perheenjäsen,vaikka onkin valmis suuriin uhrauksiin perheen takia.ero perheestä ei ole mahdotonta.

8.Lilith tässä tässä pimeässä ja psykologisesti vaikuttavassa huoneessa aiheuttaa usein syöverimäisiä olotiloja.jos itse-epäilyä esiintyy,on syytä miettiä uhraamisen syvintä merkitystä.uhraaminen myönteisellä tavalla,esim. hylkäämällä kokonaan synkät ajatukset, on todella suositeltavaa ja hyväenteistä sinulle.kaksinainen asenne kuolemaa kohtaan,jossa kuolema koetaan lumoavana tai henkiseen tietoon johtava,voi olla teemana psyykkeesi syvyyksissä.paradoksit nimenomaan komiikan avulla oivallettuna ovat hyvä liennytyskeino ahdistuksessa.

 

Siis Rapu ja 8. huone.  Smiley

Löysin siis Lilithini vihdoinkin täältä.

http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/    smitten
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 12:57:29 kirjoittanut Sininen enkeli » tallennettu
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #87 : 10.09.2006 12:29:23 »

itselläni Lilith Ravussa 27.30 huoneessa seitsemän.. Mutten nyt tiedä osuivatko nuo kuvaukset yhtään  uglystupid2

ja lilith  aspect_con  venus ja  aspect_squ jupiter mitäköhän nämä tarkoittavat?
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #88 : 10.09.2006 13:54:26 »

Minulla Lilith huoneessa 7, kalat
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
MetalLady
Vieras
« Vastaus #89 : 11.09.2006 14:44:16 »

Kauris huone 3
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: