Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alitajuntasi voima?  (Luettu 10776 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« : 27.10.2005 21:25:09 »

Onko joku lukenut Joseph Murphyn Alitajuntasi Voima? Minulla on se jopa hyllyssä, mutta jotenkaan en ole saanut luettua sitä kovinkaan pitkälle. On tässä tietysti ollut paljon muutakin luettavaa opiskelujen takia, mutta nyt ajattelin napata tuon kirjan käsiini ja katsoa herättääkö se ajatuksia.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.10.2005 10:19:08 »

Huomenta! Kyseinen kirja lojuu myös omassa hyllyssäni ja jostakin syystä en ole saanut sitä luettua minäkään... Pitäisi kai... Muistaakseni kirjaa aiemmin selaillessani alkoi tökkiä se, kuinka kirjan yhdessä luvussa opastettiin hankkimaan taloudellista turvallisuutta.... Jotenkin tuntui niin pinnalliselta ja aiheelta, josta en halua lukea henkisen kehityksen kirjasta. (Potkaiskaa minua jos muistan väärin). Mutta aivan varmasti tutustumisen arvoinen kirja. Jospa Alice otettaisiin molemmat kirjan lukemisesta viikonlopun urakka ja kerrottaisiin sitten siitä täällä mahdollisille kiinnostuneille lisää... Wink
tallennettu

tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2005 10:28:18 »

Muistelisin lukeneeni sen, mutta en ihan 100% varma ole...kun on varmaan olemassa montakin teosta joilla vähän samantyyppinen nimi Undecided Mutta JOS tää on se mitä luulen, niin luin sen viime syksynä ja ehdottomasti kannatti lukea. Jotkut jutut tietenkin (kuten ne varallisuus yms. höpinät) voi jättää omaan arvoonsa, mutta muuten käyttökelpoista tekstiä! Onko siinä esim. juttua siitä, että jos haluaa saavuttaa jotain, pitää ajatella että on jo saavuttanut sen? Sellaset ajatukset toimii, oon huomannut Smiley
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.2005 10:53:54 »

Jospa Alice otettaisiin molemmat kirjan lukemisesta viikonlopun urakka ja kerrottaisiin sitten siitä täällä mahdollisille kiinnostuneille lisää... Wink

Hyvä ajatus, mutta ei tämä viikonloppu  Wink Jos otetaan vaikka tavoitteeksi, että se pitäisi lukea vaikka marraskuun loppuun mennessä. Olisi sitten kiva vertailla, millaisia tuntemuksia kirja herätti.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #4 : 28.10.2005 15:45:43 »

Moikka  Smiley

Minä en myöskään oikein innostunut kirjasta, oli vähän aikaa kotona lainassa kirjastosta ja jäi lukematta, kemiat ei oikein pelannut kirjoittajan kanssa ,mutta asiahan on se tärkeämpi puoli  Wink

Mielestäni tuo Muuta Ajatuksesi, Muutat Elämääsi -> Louise L. Hay on aivan ykköskirja, paljon mielenkiintoisia juttuja.

Nyt on kotona NLP Mielikirja, kuinka muuttaa mieltään , odottaa tosin vuoroaan, katsotaan  :Smiley
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #5 : 28.10.2005 16:04:18 »

Hei,

"Alintajuntasi voima" kirja on minulle tuttu ja olen "opiskellut" sitä jo muutamia vuosia. Välillä vähän intesiivisemmin ja välillä hieman vähemmän. Olen työstänyt myös hyvin paljon alitajuntaani uudelleen. Tuloksiakin näkyy välillä joissakin asioissa hyvinkin selkeästi.

Mielestäni todella tutustumisen arvoinen asia ja kirja.

Minulla on suositella kaksi samantapaista kirjaa, joihin naisena olen saanut jotenkin vielä läheisemmän kosketuksen.

Annastiina Wrethammar: "Ajattele elämäsi hyväksi"
Louise L. Hay: "Muuta ajatuksesi, muutat elämäsi"

Suosittelen näitä kaikkia kolmea kirjaa, jokaisella kirjoittajattajalla on oma tapansa tuoda samat asiat hieman eritavalla esille.

Kirja puhuttelee, sitten kun sen aika on tai sitten ei.
Uskon, että kysymys on uskosta, uskonko siihen mitä kirjoitetaan ja jos uskon se alkaa toteuttaa itseään kun työstän sitä omassa elämässäni.

Onnellisia hetkiä näiden kirjojen parissa!
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #6 : 06.11.2005 00:09:08 »

Heippa, muut kirjat eivät olleetkaan tuttuja, mutta Hayn kirja kyllä.
Tosin kirjan alussa oli erittäin oivaltavaa asiaa, mutta sitten alettiin keskittymään aivan täysin fyysisten sairauksien hoitoon, joka ei sitten kiinnostanut.

Mutta Sonia Choquetten kirja Toteuta sydämesi toiveet vei kyllä täysin sydämeni! Suosittelen erittäin lämpimästi!  smitten
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #7 : 06.11.2005 10:41:09 »

Heippa, muut kirjat eivät olleetkaan tuttuja, mutta Hayn kirja kyllä.
Tosin kirjan alussa oli erittäin oivaltavaa asiaa, mutta sitten alettiin keskittymään aivan täysin fyysisten sairauksien hoitoon, joka ei sitten kiinnostanut.

Mutta Sonia Choquetten kirja Toteuta sydämesi toiveet vei kyllä täysin sydämeni! Suosittelen erittäin lämpimästi!  smitten

Heips Alzbeta,

Minun näkemykseni mukaan henkinen ja fyysinen kulkevat käsi kädessä. Eli jos alitajunnassa on paljon törkyä - vahingollisia ajatuksia - se sairastuttaa jos mikä.
Mutta näinhän se on, me löydämme jokainen samoja asioita hieman erilaisita kirjoista. Onneksi kirjoittajia on monia. Itse huomaan yhteneväisyydet, mutta silti minulla on mielikirjoittajia joiden seurassa viihdyn paremmin kuin toisten.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #8 : 06.11.2005 11:41:35 »

Heips Avecmoi,

Tottakai henkinen ja fyysinen kulkevat käsi kädessä. Enkä missään nimessä ollut sitä mieltä, että Hayn kirja olisi jotenkin ikävä tai huono. Päinvastoin mielestäni oli tärkeää, että se kiinnitti huomiotamme siihen kuinka fyysisen kehon sairaudet ovat mielestä lähtöisin. Mitä mieli ei jaksa kantaa tulee kehon kannettavaksi.

Mutta siis tosiaan itse, tässä elämäntilanteessa löysin Sonian kirjasta paljon sellaista joka puhutteli juuri tällä hetkellä.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: