Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia selvänäkijöistä?  (Luettu 7758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
TanjaKatariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 27.10.2005 19:15:50 »

Haluaisin kuulla kommentteja ja kokemuksista selvänäkijöistä, miten tiedot osoittautuneet paikkansa pitäviksi vai pitivätkö?
Itse olen elämäni aikana käynyt vaikka kenen luona, toiset olleet enemmän ja toiset vähemmän paikkansa pitäviä. Tottakai oma elämäntilannekin on matkan varrella muuttunut aika paljon siitä mitä itse nuoruudessaan kuvitellut tulevaksi. Mielenkiintoista se kyllä on aina kuulla mitä kerrotaan, itse osaa jo suhtautua kriittisesti  Smiley
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2005 20:00:45 »

Heippa TanjaKatriina!

Itse olen käynyt selvänäkijällä muutamia kertoja, ja aina samalla henkilöllä.  Syy näkijälle menemisessä on vaihdellut, mutta en ole ikinä mennyt kuulemaan tulevaa sanan varsinaisessa merkityksessä. Yleensä olen ollut jonkin "kriisin" tai valintatilanteen edessä, ja hakenut sieltä vähän erilaista perspektiiviä. Hänen kauttaan sain myös ensimmäisen kerran yhteyden henkioppaaseeni.

Mielestäni koko "ennustus" -homma on siinä mielessä harhaanjohtava termi, että eihän näkijätkään voi varmasti ja paikkansapitävästi kertoa mitä on tulossa. Sehän sulkisi vapaan tahdon pois, ikäänkuin kaikki olisi täsmälleen ennalta määrätty. Omat valinnat vaikuttaa toki siihen, mitä on tulossa, ja omiin valintoihin taas monet seikat.

Itse olen järkeillyt niin, ja puhunutkin siitä tämän näkijäystäväni kanssa, että hän näkee tavallaan sen vaihtoehdon, joka voi seurata senhetkisestä tilanteestani. Mutta jos valitsen toisin, voi koko "pakka" mennä sekaisin.  Eikä hän koskaan sano tarkkaan että esimerkiksi saan silloin ja silloin niin monta lasta yms, tai että minun pitää valita tietyllä tavalla. Päinvastoin, hän kerran nauroi, että turha odottaa, ei hän voi tehdä päätöstä puolestani. 

Mutta silti olen joka kerta saanut selvyyttä asioihini, tehnyt päätöksiä (ja mielestäni ainakin tähän mennessä oikeita sellaisia)  ja lähtenyt aina selkein ja onnellisin mielin selvänäkijältä. Käynnin jälkeen osaa ajatella asioita jotenkin monelta eri kantilta ja eri lailla, ja saa omaan ajatteluun perspektiiviä.

Elikkäs sellaisia kokemuksia täällä päässä  Grin
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 28.10.2005 02:25:46 »

Hei!

Itse olen selvännäkijään tyytyväinen, sillä itse kun kävin tulkittavana 20-vuotta sitten, niin kyllä tukka nousi pystyyn, kun se aloitti menneisyydellä ja osui kohdalleen. Joten olihan siihen uskottava, kun se kaivoi luurangotkin kaapistani vaikka olin yrittänyt niitä salilla lopun ikäni siellä. etu käynnistä oli siinä, että kun se kertoi tulevasta niin sen jälkeen elin täysillä 10-vuotta, koska en pelännyt elämääni asioiden mennessä ennustuksen mukaisesti. Ennustaja ennusti lapsi määräni tarkasti ( jopa sisarustenikin ja missä järjestyksessä syntyy ). Joten kyllähän sitä poikamiehenä otti ilon irti elämästä, kun kyseli sisaruksilta synnytys tilannetta niin tiesi koska on aika jarrutella maailman kiertämistä.  Cheesy

Sepolta sain henkilökohtaisen tulkinnan vuosi sitten, mutta epäröin muuttaa elämäni suuntaa, niinpä kävin selvännäkijällä, joka myöskin sanoi, että nämä sepon mainitsemat muutokset tulevat elämääni tein mitä hyvänsä kohtalolleen ei voi mitään. Nyt olen onnellinen, kun kuuntelin em. ennustajia eikä minun  tarvitse " lyödä päätäni " puhki suur yhtiön renkinä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: