Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astromiitti 28.4 klo 14 - 18 Tampereella  (Luettu 54371 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Anneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Kaksonen: hirveän ihana tai ihan hirveä !


Profiili
« Vastaus #60 : 28.04.2012 22:32:47 »

Tuhannet kiitokset myös täältä etelä-pohjanmaalta. Kotona olen taas monta ajatusta ja ideaa rikkaampana. Uusia ystäviä ja hengen heimolaisia löytyi ja kiva olisi ollut jäädä Tampereelle jatkoille. Ehdittiin sentään viiden naisen voimin käydä yhdellä...
Yritin Lilli tulla sua vielä junassa moikkaamaan, mutta välissä olikin veturit.  Kai tarkoitus oli sitten levätä ja sulatella kaikkea uutta informaatiota. Toivottavasti nähdään vielä jossain miitissä tai muissa merkeissä.
Kiitos seurasta vielä yhteisesti kaikille  smitten
« Viimeksi muokattu: 15.05.2012 20:07:55 kirjoittanut Angelique » tallennettu

Au Kaksonen h6, Asc Jousimies, Kuu Kalat h2, Merkurius Rapu h7, Venus Härkä 3h, Mars Leijona h7, Mc Skorpioni

Metalli-Puhveli
Punainen solaarinen taivaanvaeltaja
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #61 : 28.04.2012 23:01:37 »

Mukava oli olla vain jatkoillakin. Smiley Ja nähdä uusia sekä entisiäkin tuttavuuksia. Angelique, olit kuin entinen tuttuni, vaikkei koskaan aikaisemmin oltu nähtykään!  smitten
tallennettu

huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #62 : 29.04.2012 00:23:47 »

Hei, olin ilmoittautunut  21.04. tapahtumaan, oli tunne että siellä pitää olla, vielä merkkipäiväni. Sitten aika muuttui enkä siihen ilmoittautunut, olen ihan noviisi näissä asioissa ja tämä kovasti kiinnostaa. Hienoa kun teillä oli hyviä kokemuksia. Toivottavasti kirjoitatte tunnelmistanne.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #63 : 29.04.2012 01:15:33 »

Oli hyvä luento,mutta harmi vain että missasin sen alun.Mun karttahan oli oikea venustransiitin keskiö.Raportoin tänne sitten,että mitä mulle on tapahtunut 4.6.2012.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #64 : 29.04.2012 02:09:03 »

Kiitos ihanasta miitistä Sepolle ja modeille, oli taas kivaa kanssanne  smitten

Nähtään taas pian!

 -M-  angel
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #65 : 29.04.2012 08:36:08 »

Tuhannet kiitokset myös täältä Ilmajoelta. Kotona olen taas monta ajatusta ja ideaa rikkaampana. Uusia ystäviä ja hengen heimolaisia löytyi ja kiva olisi ollut jäädä Tampereelle jatkoille. Ehdittiin sentään viiden naisen voimin käydä yhdellä...
Yritin Lila tulla sua vielä junassa moikkaamaan, mutta välissä olikin veturit.  Kai tarkoitus oli sitten levätä ja sulatella kaikkea uutta informaatiota. Toivottavasti nähdään vielä jossain miitissä tai muissa merkeissä.
Kiitos seurasta vielä yhteisesti kaikille  smitten

Minä sinua jonkin aikaa ravintolavaunussa odottelin, mutta joo, kyseessä oli tosiaan sellainen kesken matkan jaettava juna, joten liikkuminen ei kai sitten ollut ihan vapaata.

Ja oli mukava nähdä teitä kaikkia!  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #66 : 29.04.2012 11:44:27 »

Kauriskin juuri kotiutui... Wink

KIITOS SEPOLLE JA KAIKILLE!  smitten

Oli kiva nähdä taas vanhoja ja uusia tuttavuuksia!

Ens kertaan...  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #67 : 29.04.2012 12:09:06 »

Kiitos tämän miitin järjestäjille, oli ihanaa saada tavata ja tutustua teihin, joiden nimimerkkiä näen täällä päivittäin!  Venustransiitin tutkiskelu oli merkittävä huipentuma päivälle.  Siitä jäi paljon pohdittavaa, ja jännityksellä odotellaan miten meidän käy.   Cheesy

Harmi ettei päästy jatkoille teidän kans, kun olin jo sopinut tapaavani lapset miitin jälkeen.  Junassakaan ei nähty Lilliä eikä Angelique'a, mutta meillä olikin Kirstin kans varattu sellaiset paikat, missä on pöytä välissä, ja leviteltiin sille Tarotkortteja.  Oltiin niin syvennytty niihin, että konnarikin meinas mennä ohi huomaamatta!  Smiley  Merkittäviä asioita nekin näytti.  Ajattelemisen aihetta on nyt paljon.

Kiitos että sain olla mukana!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #68 : 29.04.2012 14:37:18 »

RV, olisit ihan hyvin voinut tulla mukaan, moderaattoreilla on ollut paljonkin sananvaltaa päivän ohjelmasta. Nyt meillä on ainakin yksi ei-astroaihe, eli höpisen unien tulkinnasta. Emelialla on siis auringonpaluukarttoja koskevaa asiaa ja K-NRJ aikoo olla spontaani, ja jos karttatulkinnat kiinnostavat, niin kannattaa ottaa printattu paperi mukaan. laugh

Olisin toki.  Cheesy Nyt kuitenkin sairastuminen esti lopullisesti lähtemiseni.  Sad Tosi kivan ja sitkeän "syntymäpäivälahjan" sain.  Undecided Kiva kuulla, että teillä oli hauskaa.  smitten Onneksi tulee uusia tapaamisia, mahdollisuuksia.  angel
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 29.04.2012 15:34:24 »

Minäkin olen jo kotiutunut... Kiitokset teille kaikille miitissä mukana olleille, sekä myös Sepolle ja Johannalle, oli todella virkistävää ja piristävää tavata teitä kaikkia!!

tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #70 : 29.04.2012 18:37:28 »

Täältäkin suurkiitos Sepolle & Johannalle tilojen ja tilaisuuden sponsoroinnista ja tarjoiluista. Tosi hienoa, että saatiin näin hyvät tilat ja luennot järjestymään ilman osallistumismaksua. Kiitos myös kaikille paikalla olleille - erityisesti Emilialle majapaikan järjestymisestä ja seurasta. Smiley Olipa mukava tutustua taas pariin uuteen foorumilaiseen ja tietysti nähdä myös teitä vanhoja tuttuja, kiva kun ~Karuna~kin ehdit meitä treffaamaan.

Luennoilta ja karttojen katselusta tarttui taas mieleen kaikenlaista uutta pähkäiltävää...eikun unia tulkitsemaan, Anlunar-karttaa tekemään ja tutkailemaan Venuksen kiertokuvioita. Athenella tosiaan osuu se Venuksen auringon-ohitus kesäkuussa melkoisen tärkeisiin kohtiin, joten mielenkiinnolla odotetaan mitä tuleman pitää. Katselimme pienryhmissä tuon transiitin osumia kaikkien muidenkin kartoille, joten raportoikaahan muutkin sitten, miten se mahdollisesti näkyi. Smiley

Toiveita oli seuraavista, pienimuotoisemmista tapaamisista sekä Helsingissä että Tampereella. Mukana ollaan, jos vain aikataulut antavat myöten. Smiley Paranemisia RV, toivottavasti pääsisit jo sitten seuraavaan miitinkiin mukaan!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Anneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Kaksonen: hirveän ihana tai ihan hirveä !


Profiili
« Vastaus #71 : 29.04.2012 22:03:27 »

Ihana lukea vielä näitä jälkipuinteja.  Olen ollut aivan muissa maailmoissa koko päivän. angel
Meimin kanssa jo viestiteltiin, kun meidän astroilu on alkanut samalta peruskurssilta, eikä olla sen koommin nähty.
Harmi Lilli, kun ei tiedetty tuota junassa jatkunutta tarot-ennustusmatkailua! Kyllä siinä on ollut muilla ja konnarilla ihmettelemistä!
Kiitos Karuna! Samaahan mä sanoin, että olet niin tutun tuntuinen Smiley Hyvää Wienin lomaa!
tallennettu

Au Kaksonen h6, Asc Jousimies, Kuu Kalat h2, Merkurius Rapu h7, Venus Härkä 3h, Mars Leijona h7, Mc Skorpioni

Metalli-Puhveli
Punainen solaarinen taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #72 : 30.04.2012 12:43:13 »

Junassakaan ei nähty Lilliä eikä Angelique'a, mutta meillä olikin Kirstin kans varattu sellaiset paikat, missä on pöytä välissä, ja leviteltiin sille Tarotkortteja.  Oltiin niin syvennytty niihin, että konnarikin meinas mennä ohi huomaamatta!  Smiley  Merkittäviä asioita nekin näytti.  Ajattelemisen aihetta on nyt paljon.

Kiitos että sain olla mukana!

No höh, tekin olitte siis samassa junassa. Olisi ollut kiva katsella niitä kortteja teidän kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #73 : 30.04.2012 13:59:21 »

Joo, me pohojalaaset oltiin varmaan siinä jälkijunassa, heh, mikä tais jäädä Seinäjoelle.  Olis kyllä ollu kiva muutenkin pähkäillä päivän antia porukalla, mutta ens kerralla sitte!  Ja kortit on melkein aina mukana näillä tämänhenkisillä retkillä, vaikka en oikein vielä osaakaan tulkita niitä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Karhunsydän
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #74 : 02.05.2012 14:24:36 »

Oliki ensimmäinen miitti jossa tuli oltua, eikä kyllä kaduta Smiley Hienoja uusia tuttavuuksia ja mainioita luentoja. Kiitos kaikille miittalijoille loistavasta tapahtumasta!  smitten
tallennettu

Älä rakastu runoilijaan, saatat jäädä kielestä kiinni.

aurinko & merkurius aspect_con askendentti leijona
keskitaivas kalat kuu vesimies
venus kaksoset mars oinas
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: