Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astromiitti 28.4 klo 14 - 18 Tampereella  (Luettu 54375 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #45 : 23.04.2012 18:53:19 »

Minsa, ajattelin itsekin pyytää erästä ystävääni mukaan miittiin. Miksi se ei kävisi?

Lilli, anteeksi nyt mutta en ymmärrä kysymystäsi, milloin ja missä olen mielestäsi väittänyt ettei ystävää saa tuoda ??


Anteeksi, sekoitin tosiaan nimimerkit. Meimi sitä asiaa tiedusteli.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 23.04.2012 19:14:10 »

Niin ja meimiltä vielä, oletko itse tulossa vai vain tämä ystävä?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #47 : 23.04.2012 19:50:21 »


Niin ja varmistan tuloni, tuolla aiemmin oli vielä epävarmaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #48 : 23.04.2012 20:28:53 »


Niin ja varmistan tuloni, tuolla aiemmin oli vielä epävarmaa.

OK. Olen näköjään tänään sokea kuin lepakko.  buck2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #49 : 23.04.2012 20:55:35 »


Niin ja varmistan tuloni, tuolla aiemmin oli vielä epävarmaa.

OK. Olen näköjään tänään sokea kuin lepakko.  buck2

Hih, eikä edes merkurius peräänny  Undecided  mut hei haittaakse..  smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #50 : 24.04.2012 09:14:52 »

 Grin
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #51 : 24.04.2012 10:52:48 »

En ole tulossa Sad
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Indium
Vieras
« Vastaus #52 : 24.04.2012 14:45:32 »

Aiemmin sanoin että ehkä tulen, no nyt se on varmaa jos ei mulla pää lähde irti ennen sitä tai jotain.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #53 : 25.04.2012 18:07:06 »

Tämä joutuu valitettavasti perumaan. Eräs toinen tapahtuma, johon olen lupautunut, siirrettiin juuri kyseiselle päivälle  buck2 Murphyn laki, sanon minä.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #54 : 26.04.2012 00:05:14 »

Todella harmi, Minerwa.. Olisi ollut niin mukavaa nähdä!!

Vielä ehtinee ilmoittautumaan mukaan... Selvennyksenä vielä että tämä AstroMiitti on siis Foorumin järjestämä tapaaminen, jossa mukana on myös itse Seppo eli AstroSeppo, erotuksena foorumilaisten oma-aloitteisesti järjestämistä tapaamisista. Edellisestä tällaisesta tapaamisesta on todella monta, monta vuotta.
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #55 : 26.04.2012 20:42:09 »

Harmin paikka, että jotkut ovat joutuneet perumaan. Minerwa: Murphyn laki tosiaan! Embarrassed Parempi tuuri ensi kerralla.

Toivottavasti muu porukka ei kuitenkaan näistä lannistu, onhan meitä monta kuitenkin edelleen osallistumassa. Smiley Kuten Emelia totesi, edellisestä vastaavasta tilaisuudesta on kauan, joten tarttukaahan kaikki kynnelle kykenevät tähän ja tulkaa nauttimaan harvinaista herkkua. Itse ainakin suunnistan tikkana paikalle astrokartat kainalossa, niin harvoin kun pääsee tapaamaan livenä toisia harrastajia ja puhumaan "samaa kieltä". Smiley Odotan innolla!
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 27.04.2012 16:08:37 »

Nyt paljastan erään asian... Olin aiemmin tulossa, mutta sitten peruin tuloni vaikka periaatteessa tuolloin ei mitään estettä tulolleni olisi ollut, tuli vain jostain syystä niin vahva tunne/intuitio, että äläpä sitten kuitenkaan mene, peru menemisesi. Jotenkin vain sellainen huono viba tuli, jota itse vähän hämmästelin. Myönnettäköön, että osaltaan tähän vaikutti myös se, kun tuntui että tästä tulee pelkästään astroilun merkeissä tapaaminen, eikä muuta "hörhöilyä" laisinkaan...  Lips Sealed Minun vahvuuteni tuo astrologia kun ei ole. Anyway, olisin silti ollut valmis lähtemään, mutta jokin vain tökki vastaan. No, onneksi kuuntelin tuota vahvaa ääntä, sillä nyt olen ihan kipeänä ollut useamman päivän ja vielä vain jatkuu.  Sad Toivottavasti teillä on kuitenkin hauskaa ja nähdään ehkä sitten toiste.  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #57 : 27.04.2012 18:43:02 »

Voi harmi te jotka ette pääse mukaan huomenna. Meillä nimittäin tulee tosi hauska ja ihana miitti!  Smiley
Katselin hieman miitin karttaa, ja miitti on siis  aurinko merkiltään Härkä.  askendentti taas osuu järkevään Neitsyeen, joten uskon että miitin perustuntuma on varsin järkevällä maanläheisellä pohjalla.  mars on kuitenkin heti nousussa ihan Askendentillä, joten räväkkyyttä ja energiaa meissä on varmasti!

 merkurius osuu Oinaaseen, eli ajatukset sinkoilevat varmaan mukavasti ja koska kartalla on  merkurius aspect_con uranus yhtymä niin ajatukset ovat varmaan varsin uudistusmielisiä ja mistäs tietää mitä kaikkea me keksimmekään... Yhtymä osuu kartan 8. huoneeseen eli syvällisiä, ehkä psykologisia pohdintoja mutta räväkällä asenteella on luvassa.

 aurinko osuu 9.huoneeseen. Hyvä sijainti. Tarkka sekstiili  chiron:iin.   kuu taas osuus Rapuun, eli tunnelma on siis lämmin ja hyväksyvä.

 jupiter taas osuu juuri miitin MC:lle! Mahtavaa!

Nähdään huomenna!  smitten

Nyt vielä mukaan ne jotka eivät ole ehtineet ilmoittautua!!!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #58 : 28.04.2012 10:02:52 »

RV, olisit ihan hyvin voinut tulla mukaan, moderaattoreilla on ollut paljonkin sananvaltaa päivän ohjelmasta. Nyt meillä on ainakin yksi ei-astroaihe, eli höpisen unien tulkinnasta. Emelialla on siis auringonpaluukarttoja koskevaa asiaa ja K-NRJ aikoo olla spontaani, ja jos karttatulkinnat kiinnostavat, niin kannattaa ottaa printattu paperi mukaan. laugh
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #59 : 28.04.2012 11:43:58 »

Joudun perumaan  tickedoff
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: