Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Testi: minkä värinen aurasi on?  (Luettu 101909 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #75 : 03.04.2006 13:57:19 »

Tervehdys,

kävinpä eilen eräillä messuilla, jossa teetin itselleni aura -ja chakrakuvan.

Pääväriksi tuli PUNAINEN - energinen, kilpailuhenkinen, intohimoinen ja runsaalla tahdonvoimalla varustettu immeinen. Punaisen ympärillä oli runsaasti PINKKIÄ ja hitusen ORANSSIA, joten PUNAISEN rymistelevyys taittuu hyväksyvällä ja rakastavalla otteella. Pinkkiin liitettiin myös yhteys oppaisiin ja auttajiin, oranssista mainittiin sanat seikkailunhalu ja luovuus.

Chakrojen todettiin olevan auki ja erinomaisen tasapainossa. Sen minä kyllä tiesin muutenkin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #76 : 03.04.2006 14:02:15 »

Tervehdys,
Chakrojen todettiin olevan auki ja erinomaisen tasapainossa. Sen minä kyllä tiesin muutenkin.

Hienoa.  Smiley
tallennettu
_Lucita_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Ice Queen


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 03.04.2006 14:12:44 »

Olen siis vihreä.... ja katselin että Asterix on ainoa joka minun kanssani tämän värin jakaa. Meitä vaikeita persoonia on sitten nähtävästi aikasta harvassa.
Jos oikein rehellisiä ollaan niin olisin ehkä halunnut olla joku muu väri. Mutta jokaisella on omat ristinsä kannettavanaan.

Aurasi pääväri:
Vihreä

Vihreä on yksi voimakkaimmista auran väreistä. Vihreä ihminen on erittäin älykäs. Hänen oivalluksensa on terävää ja nopeaa, hän on hahmottanut ongelman ytimen ja keksinyt ratkaisun ennen kuin toiset ovat edes epäilleet jonkin olevan pielessä. Mutta koska eteneminen alkupisteestä päätepisteeseen on vihreälle niin nopeaa ja vaivatonta, häntä ei juurikaan huvita jäädä näpertelemään välivaiheiden kanssa.

Liian yksityiskohtaisesti määritelty projekti on vihreälle tylsä. Hän haluaa kehittää idean, laatia suunitelman ja antaa sitten toisten toteuttaa sen ja hoitaa hänelle itselleen tylsät yksityiskohdat.

Vihreä ihminen vetää puoleensa niin valtaa kuin rahaakin. Hän on nopean älynsä ansiosta erittäin tehokas ja halutessaan hyvinkin järjestelmällinen. Vihreä tunnistaa kaavat ja löytää ratkaisut nopeasti - ja kirjoittaa mielellään itselleenkin muistilistoja ruksattaviksi.

Jos vihreä saa itselleen valtaa, hänelle ei mikään ole mahdotonta. Hän on hyvin tavoitehakuinen ja määrätietoinen pyrkiessään omaan tavoitteeseensa. Tämän seurauksena vihreä myös helposti uppoutuu tyhönsä kaiken muun unohtaen.

Vihreä on myös erittäin voitontahtoinen ja kilpailuhenkinen. Hän ottaa mielellään riskejä ja saattaa sortua uhkapelin pauloihin, ainakin jos voitot ovat tarpeeksi suuria.

Vahvatahtoinen vihreä oli toidennäköisesti se, joka keksi lauseen "It is my way - or the highway". Hänen mielestään hänen vaihtoehtonsa on ainoa oikea - ja älynsä turvin hän yleensä vakuuttaa, tai ainakin vaientaa, myös vastaväittäjänsä.
tallennettu

When leaves have fallen
And skies turned into grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell

On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
tanja85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #78 : 03.04.2006 14:26:23 »

Testin mukaan päävärini olisi Lila ja muita vahvoja värejä
sininen ja kristalli.

Mielenkiintoista... Lilan ja sinisen osaan kyllä tunnistaa hyvin itsessäni!
Tosin olen kuullut, että aurani olisi vahvasti pinkki. Olikohan testissä edes sitä värivaihtoehtoa..?
tallennettu

Au     Kalat         Puu-Puhveli
Asc    Kaksoset    Keltainen Solaarinen Siemen
Desc  Jousimies   Paju
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #79 : 03.04.2006 15:01:57 »

Aurasi pääväri:
Punainen 

Punainen on voimakkaasti fyysinen auran väri. Punainen haluaa ilmaista itseään kehonsa avulla ja on hyvin sensuelli. Punainen elää tässä hetkessä, innostuu herkästi uusista asioista ja ottaa rohkeasti vastaan elämän antamia haasteita luottaen itseensä ja omiin kykyihinsä.

Punaisen ihmisen todellisuus on fyysistä ja hän haluaa itse päästä konkreettisesti vaikuttamaan ympäristöönsä. Punainen uskoo vai sen minkä itse näkee. Hän ei ajattele abstraktisti, vaan todellisuus on hänelle juuri sitä miltä se näyttää., maistaa, tuoksuu tai tuntuu. Pohdiskelu ja spekulointi on punaisen ihmisen mielestä usein täyttä turhuutta ja ajan hukkaa. Miksi turhaan pohtia ikuisuutta, kun meillä on tämä hetki elettävänä ja koettavana?

Punainen haluaa todisteet ennen kuin uskoo jonkin asian olemassaoloon. Vain se on relevanttia, millä on fyysinen olomuoto. Vastaavasti punainen osaa myös täysin siemauksin nauttia elämän fyysisistä iloista. Hänelle elämä on konkreettista kokemista, ei mikään illuusio, eikä hän yritä paeta todellisuutta mihinkään  mielikuvitusmaailmaan.

Aurassasi voimakkaita:
lila;
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Turquoise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #80 : 05.04.2006 10:38:03 »

Olen siis vihreä.... ja katselin että Asterix on ainoa joka minun kanssani tämän värin jakaa. Meitä vaikeita persoonia on sitten nähtävästi aikasta harvassa.
Jos oikein rehellisiä ollaan niin olisin ehkä halunnut olla joku muu väri. Mutta jokaisella on omat ristinsä kannettavanaan.

Yksi vihreä täälläkin. Hävettä melkein tunnustaa, mutta aika paljon oli minun kohdallani totta tuossa kuvauksessa  Embarrassed
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #81 : 25.04.2006 18:37:32 »

SININEN

Sininen 

Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys.

Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään.

Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä.

Aurassa voimakkaita ovat turkoosi, sammaleenvihreä ja kristalli.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #82 : 25.04.2006 20:52:55 »

Sininen 
Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys. Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään. Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä.

Aurassasi voimakkaita:
magenta;okra;
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #83 : 25.04.2006 21:04:44 »

Okra   
 
Kellertävä okra on auran utelias harvinaisuus. Hän on väreistä kaikkein lapsenmielisin, avoin ja ulospäin suuntautunut. Hänen optimisminsa on rajatonta, mutta vaikka hänen energiansa näyttää myös sellaiselta, hön hajottaa itsensä helposti liian moneen suuntaan. Okra on kyllä älykäs ja pystyy näkemään asioiden kaikki puolet, mutta kykenee itse harvboin etenemään tavalla, joka olisi järkevin. Okra ei oikein osaa edetä askel kerrallaan. Hän näkee kokonaisuuden -ja haluaa ottaa sen kerralla vastaan. Työympäristössä okra voi olla hyvinkin haasteellinen, koska hänen etenemisjärjestyksensä asioissa saattaa vaikuttaa aivan järjettömältä. Kyseessä on kuitenkin vain okramainen tapa suhtautua kaikkiin vaiheisiin samanarvoisina kokonaisuuden osina, ei toistensa loogisena jatkumona. Okra kadottaa aina tavaransa jonnekin ja viettää suuren osan ajastaan etsimällä niitä. Ulkopuoliselle hänen elämänsä saattaa näyttää jatkuvalta kaaokselta, ja suuremman järjestyksen ystävät saattavat menettää hermonsa yrittäessään - turhaan - saada levottoman okran pysähtymään. 
 


Toi oli aurani toisiks voimakkain , mut mitäköhän sanotaan MAGENTASTA !!? apua, haluun tietää. Voiko joku pistää se tekstin tänne, jos osuu sellaiseksi      smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #84 : 26.04.2006 11:05:17 »

Mulla näköjänsä vaihtelee auranväri.
Kolme vuotta se oli sininen
Reilu vuosi sitten: keltainen
Ja nyt vihreä

Aurasi pääväri:
Vihreä

Vihreä on yksi voimakkaimmista auran väreistä. Vihreä ihminen on erittäin älykäs. Hänen oivalluksensa on terävää ja nopeaa, hän on hahmottanut ongelman ytimen ja keksinyt ratkaisun ennen kuin toiset ovat edes epäilleet jonkin olevan pielessä. Mutta koska eteneminen alkupoisteestä päätepisteeseen on vihreälle niin nopeaa ja vaivatonta, häntä ei juurikaan huvita jäädä näpertelemään välivaiheiden kanssa.

Liian yksityiskohtaisesti määritelty projekti on vihreälle tylsä. Hän haluaa kehittää idean, laatia suunitelman ja antaa sitten toisten toteuttaa sen ja hoitaa hänelle itselleen tylsät yksityiskohdat.

Vihreä ihminen vetää puoleensa niin valtaa kuin rahaakin. Hän on nopean älynsä ansiosta erittäin tehokas ja halutessaan hyvinkin järjestelmällinen. Vihreä tunnistaa kaavat ja löytää ratkaisut nopeasti - ja kirjoittaa mielellään itselleenkin muistilistoja ruksattaviksi.

Jos vihreä saa itselleen valtaa, hänelle ei mikään ole mahdotonta. Hän on hyvin tavoitehakuinen ja määrätietoinen pyrkiessään omaan tavoitteeseensa. Tämän seurauksena vihreä myös helposti uppoutuu tyhönsä kaiken muun unohtaen.

Vihreä on myös erittäin voitontahtoinen ja kilpailuhenkinen. Hän ottaa mielellään riskejä ja saattaa sortua uhkapelin pauloihin, ainakin jos voitot ovat tarpeeksi suuria.

Vahvatahtoinen vihreä oli toidennäköisesti se, joka keksi lauseen ²It is my way - or the highway². Hänen mielestään hänen vaihtoehtonsa on ainoa oikea - ja älynsä turvin hän yleensä vakuuttaa, tai ainakin vaientaa, myös vastaväittäjänsä.

Aurassasi voimakkaita:
violetti;lila;sininen;magenta;punainen;
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #85 : 26.04.2006 22:13:03 »

Sininen napsahti, ei vissiin muita vahvoja värejä... Tein saman testin vuosi-pari sitten ja tulos oli silloin turkoosi. Olen kyllä hieman vähentänyt järkeilyä ja oppinut luottamaan omiin tunteisiin, myöskin näyttämään niitä avoimemmin. Sopisi tähän värinvaihtokuvioon...
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #86 : 26.04.2006 22:54:35 »



Minulle tuli kristalli pääväriksi ja sammalenvihreä ja indigo  Shocked
vihreä on ollut mielivärini aina kotona  smitten ja nyt indigo jotenkin enemmän alkanut lisääntymään vaatteissa smitten mielenkiintoinen testi ajatuksiakin herättävä Undecided

 Wink mateve
tallennettu

mateve
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #87 : 29.04.2006 18:59:15 »

Aikaisemmin v. 2004 olin violetti. Nyt tehdessäni testin päävärini on Sininen ja vahvana ovat Turkoosi ja Kristalli.  smitten Että tämmöstä tällä kertaa saas nähdä kuinka on vaikka vuoden kuluttua.  idiot2
Libbe
tallennettu

Elon valoa
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #88 : 30.04.2006 00:34:21 »

Aikaisemmin testi näytti Indigoa (joka epäilemättä olen)
mutta nyt olen muuttunut Kristalliksi.

Tiedän kuitenkin, että innostuessani
aurani muuttuu
syvän, kirkkaan Violeiksi.
Tunnen sen itsekin
kihelmöintinä tai 'kylminä'väreinä
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #89 : 30.04.2006 01:34:48 »

ok  Smiley  Cool
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: