Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Testi: minkä värinen aurasi on?  (Luettu 100701 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mystery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #15 : 22.02.2006 17:31:58 »

hei oletko 82 syntynyt?
tallennettu
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #16 : 22.02.2006 17:34:51 »

Punainen

Punainen on voimakkaasti fyysinen auran väri. Punainen haluaa ilmaista itseään kehonsa avulla ja on hyvin sensuelli. Punainen elää tässä hetkessä, innostuu herkästi uusista asioista ja ottaa rohkeasti vastaan elämän antamia haasteita luottaen itseensä ja omiin kykyihinsä.

Punaisen ihmisen todellisuus on fyysistä ja hän haluaa itse päästä konkreettisesti vaikuttamaan ympäristöönsä. Punainen uskoo vai sen minkä itse näkee. Hän ei ajattele abstraktisti, vaan todellisuus on hänelle juuri sitä miltä se näyttää., maistaa, tuoksuu tai tuntuu. Pohdiskelu ja spekulointi on punaisen ihmisen mielestä usein täyttä turhuutta ja ajan hukkaa. Miksi turhaan pohtia ikuisuutta, kun meillä on tämä hetki elettävänä ja koettavana?

Punainen haluaa todisteet ennen kuin uskoo jonkin asian olemassaoloon. Vain se on relevanttia, millä on fyysinen olomuoto. Vastaavasti punainen osaa myös täysin siemauksin nauttia elämän fyysisistä iloista. Hänelle elämä on konkreettista kokemista, ei mikään illuusio, eikä hän yritä paeta todellisuutta mihinkään  mielikuvitusmaailmaan.


Ei ollut yllätys. smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Taivaanvaeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #17 : 22.02.2006 21:41:30 »

Minä olen indigo
vahvana myös violetti;turkoosi;keltainen;okra;vihrea;
Aika jänskää....  smitten ...varsinkin tuo androgyynisyys. Vaikka nainen olenkin
ja sellaiseksi itseni tunnen, niin monesti ihmettelen vahvaa miehistä puoltani.
Ihmiset ovat sanoneet minua vahvasti seksuaaliseksi, ehkäpä juuri siksi, että minussa on
molemmat puolet Smiley Minut kasvatettu sekä tytöksi että pojaksi, osaan molempien "tehtävät" ja siksi olenkin kovin itsenäinen.

INDIGO

Syvän sinisen indigon sanotaan olevan viimeisimmän maan päälle saapuneista väreistä. Indigot pursuavat uutta energiaa, uudenlaista tietoisuutta ja uuden ajan rauhaa ja harmoniaa. Siellä missä violetti haluaa saarnaamalla pelastaa koko planeetan ja opettaa korkeampia arvoja toisille, indigo on olemassa asettaakseen omalla elämällään esimerkin toisille.

Useimmat indigot elävät parhaillaan vasta omaa lapsuuttaan. Heihin liitetään sanat rehellisyys, tietoisuus, intuitiivisuus, riippumattomuus, pelottomuus, herkkyys ja vahva tahto.

Indigot ovat vanhoja sieluja, jotka ovat vahbasti tietoisia siitä ketä he ovat ja mistä he ovat tulossa. Jotkut voivat pitää heitä outoina, mutta heillä onkin käytettävissään jotakin sellaista mitä muilla ei ole: muistikuvat omasta henkisen tason olemassaolostaan ennen syntymää. Vanhemmat ovat usein ihmeissään näiden lasten yliluonnollisten kykyjen vuoksi.

Indigon erikoinen ominaisuus on androgyynisyys. Heidän sukupuoltaan tai seksuaalista suuntaustaan on vaikea erottaa ulkoisten merkkien perusteella. On kuin heissä olisi sekä yin että yan, sekä mies että nainen itsessään. Indigolle itselleen seksuaalisuus ei kuitenkaan ole kovin tärkeä asia - hän on kiinnostunut vain asioiden henkisestä puolesta
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #18 : 22.02.2006 22:31:14 »

violetti tuli

olen joskus aiemmin tehnyt saman testin ja silloin tuli keltainen pääväriksi.

Hmm. Ehkä tosiaan olen hieman muuttunut. :Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #19 : 22.02.2006 23:01:43 »

taitaapi nämä testitulokset muuttua mielialojen mukaan..vai muuttuko auranväri, tiedäppä häntä...
Muinoin samassa testeissä olen ollut mm.turkoosi, tänään kristalli..
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #20 : 22.02.2006 23:40:59 »

INDIGO,,  Aikoja sitten oli violetti.

    Androgyyni  Grin
tallennettu

Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #21 : 24.02.2006 16:32:36 »

violetti olen ja kyllä siltä vähän kuulostaakin... suuruudenhulluja ja mahdottomia unelmia?  uglystupid2 odottakaapa vain, pian näette kaikki! knuppel2  2funny
hyvä vielä että violetti on lempivärini.  Grin onko muilla samoja lempivärejä kuin auranvärit? mietin vaan onkohan näillä mitään tekemistä keskenään.
muita värejä aurassani: lila ja keltainen.
tallennettu
piia72
Vieras
« Vastaus #22 : 24.02.2006 20:14:28 »

Mull oli sininen. Grin
tallennettu
pirre
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #23 : 24.02.2006 20:56:22 »

Vihreä

Vihreä on yksi voimakkaimmista auran väreistä. Vihreä ihminen on erittäin älykäs. Hänen oivalluksensa on terävää ja nopeaa, hän on hahmottanut ongelman ytimen ja keksinyt ratkaisun ennen kuin toiset ovat edes epäilleet jonkin olevan pielessä. Mutta koska eteneminen alkupoisteestä päätepisteeseen on vihreälle niin nopeaa ja vaivatonta, häntä ei juurikaan huvita jäädä näpertelemään välivaiheiden kanssa.

Liian yksityiskohtaisesti määritelty projekti on vihreälle tylsä. Hän haluaa kehittää idean, laatia suunitelman ja antaa sitten toisten toteuttaa sen ja hoitaa hänelle itselleen tylsät yksityiskohdat.

Vihreä ihminen vetää puoleensa niin valtaa kuin rahaakin. Hän on nopean älynsä ansiosta erittäin tehokas ja halutessaan hyvinkin järjestelmällinen. Vihreä tunnistaa kaavat ja löytää ratkaisut nopeasti - ja kirjoittaa mielellään itselleenkin muistilistoja ruksattaviksi.

Jos vihreä saa itselleen valtaa, hänelle ei mikään ole mahdotonta. Hän on hyvin tavoitehakuinen ja määrätietoinen pyrkiessään omaan tavoitteeseensa. Tämän seurauksena vihreä myös helposti uppoutuu tyhönsä kaiken muun unohtaen.

Vihreä on myös erittäin voitontahtoinen ja kilpailuhenkinen. Hän ottaa mielellään riskejä ja saattaa sortua uhkapelin pauloihin, ainakin jos voitot ovat tarpeeksi suuria.

Vahvatahtoinen vihreä oli toidennäköisesti se, joka keksi lauseen ²It is my way - or the highway². Hänen mielestään hänen vaihtoehtonsa on ainoa oikea - ja älynsä turvin hän yleensä vakuuttaa, tai ainakin vaientaa, myös vastaväittäjänsä.

Aurassani voimakkaita myös:

violetti;turkoosi;sininen;harmaa;keltainen;punainen;kristalli;
tallennettu
Dinna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #24 : 24.02.2006 22:35:19 »

Moi!
Olen tehnyt tuon testin vuosien varrella monta kertaa ja aina vastaus on vihreä.

Kävin selvänäkijällä reilu vuosi sitten ja hän tulkitsi aurani värejä: vastaus oli syvä tumma sininen, punainen, valkoinen ja pieni pläntti veden vihreää..

Mitä nämä värit sitten tarkoittavat.. se olikin todella mielenkiintoinen tarina. Suosittelen tutustumaan aiheeseen..

Joka tapauksessa, valoa ja rakkautta jokaiselle Smiley
tv Simppu
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #25 : 24.02.2006 23:06:01 »

Aurani väri on sininen hellä hoivaaja angel
Muut voimakkaat; lila, indigo, keltainen, magenta ja vihreä.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #26 : 24.02.2006 23:07:39 »

Hei Ystäväin

Punainen

Punainen on voimakkaasti fyysinen auran väri.
Punainen haluaa ilmaista itseään kehonsa avulla
ja on hyvin sensuelli.
Punainen elää tässä hetkessä,
innostuu herkästi uusista asioista
ja ottaa rohkeasti vastaan
elämän antamia haasteita
luottaen itseensä ja omiin kykyihinsä.

Punaisen ihmisen todellisuus on fyysistä
ja hän haluaa itse päästä konkreettisesti
vaikuttamaan ympäristöönsä.
Punainen uskoo vai sen minkä itse näkee.
Hän ei ajattele abstraktisti,
vaan todellisuus on hänelle juuri sitä
miltä se näyttää, maistaa, tuoksuu tai tuntuu.
Pohdiskelu ja spekulointi on
punaisen ihmisen mielestä usein
täyttä turhuutta ja ajan hukkaa.
Miksi turhaan pohtia ikuisuutta,
kun meillä on tämä hetki elettävänä ja koettavana?

Punainen haluaa todisteet
ennen kuin uskoo jonkin asian olemassaoloon.
Vastaavasti punainen osaa myös täysin siemauksin
nauttia elämän fyysisistä iloista.
Hänelle elämä on konkreettista kokemista,
ei mikään illuusio,
eikä hän yritä paeta todellisuutta
mihinkään  mielikuvitusmaailmaan.

Aurassasi voimakkaita:

keltainen;
[/b][/color]


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Life
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #27 : 24.02.2006 23:21:01 »

Sammaleen vihreä[/color]
                                   Smiley
tallennettu

LEIJONA-- NOUSEVA NEITSYT
              AURINKO LEIJONASSA                    
              KUU VESIMIEHESSÄ    
              VENUS RAVUSSA     
SININEN RYTMINEN KOTKA
Sideerinen Rapu, kuu Kauris
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 24.02.2006 23:55:28 »

Aurasi pääväri:
Sininen 

Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys.

Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään.

Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä.


Aurassasi voimakkaita:
turkoosi

Pitipä kyllä hyvin paikkansa. Myös tuon turkoosin kuvaus...
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #29 : 25.02.2006 16:41:41 »

Keltainen. vahvana sininen...
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: